Gå til innhold

Hm jeg har begynt å tenke at sex ikke er noe big deal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å føle at sex er som en treningsøkt. At det ikke er noe stort over det. 

Er singel og det føler jeg er litt dumt, kan lett ha sex uten at jeg føler det er noe spesielt og hellig over det. Det er bare en aktivitet. Ikke noe som binder to mennesker sammen. 

Er det flere kvinner som føler det slik? Mistet følelsen over at det er noe spesielt. 

Anonymkode: fd68b...3ac

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sex er noe spesielt. Det er veldig intimt. Er veldig nøye i forhold til hvem jeg velger å ha sex med. 

Anonymkode: 6c107...7aa

• Liker 1
Skrevet

At det er noe hellig og spesielt har jeg aldri tenkt. Å miste jomfrudommen var heller ikke hellig og spesielt.

Men, jeg elsker sex. Sex knytter oss absolutt sammen og er ufattelig digg. Det spesielle med sexen er jo at det er noe vi utelukkende har med hverandre og ingen andre. Som singel hadde jeg mye mer utbytte av onani enn sex med andre, det var bare nedtur og tiltak.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte veldig godt sex før, i det siste, ikke så mye.

Anonymkode: 41bfa...225

AnonymBruker
Skrevet

Sex er gøy.

Har sex for sexens skyld, men gidder ikke mer ræva sex så går for faste partnere. Det er mye morsommere når det er progresjon der. 

Heia god sex 🥳

Anonymkode: f4848...fd6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex er gøy og godt. Der stopper det. Sex betyr ikke masse forskjellige ting utover at det er en god og morsom ting jeg har med partneren min.

Sex er aldri en kilde til frustrasjon, sinne eller skuffelse. Utelukkende en positiv greie😊. Helt supert med sex, men helt fint uten også.

Sex kan være en fin fysisk manifestasjon av følelser, men aldri utelukkende det. Jeg trenger selvfølgelig ikke sex for å vise følelser og/eller føle meg elsket…heldigvis..

Anonymkode: 64af7...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et av de rødeste flaggene jeg noen gang har hørt om. Håper du er ærlig med de du dater om dette før dere går inn i et forhold. Trist lesing.. glad hverken jeg eller min partner har et så dystopisk og nihilist syn på nærhet, sex og intimitet med partnere. 

Anonymkode: 47a7e...007

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ekkelt og sykdomsfremkallende! Hvorfor i alle dager driver du med dette?

Anonymkode: 826f0...af3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så ekkelt og sykdomsfremkallende! Hvorfor i alle dager driver du med dette?

Anonymkode: 826f0...af3

Så dømmende og ovenfra og ned du er.
Hvorfor i alle dager er du slik?

Anonymkode: d1513...3be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde lenge at man "burde" ha sex bare fordi man kunne. Jeg har opplevd mye bra sex, men kun i forhold, tilfeldig sex blir sjelden bra. Sexlivet i mitt siste forhold var spesielt godt, og da det endte prøvde jeg meg på et par ONS. Gigantisk nedtur.

Etter det har jeg brukt energien min på mer produktive ting. Jeg har ikke hatt sex med en partner på ti år, og det er faktisk ikke et savn.

Anonymkode: e2178...ddb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så dømmende og ovenfra og ned du er.
Hvorfor i alle dager er du slik?

Dette var jo åpenbart sarkasme…

Anonymkode: 9275b...c6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var jo åpenbart sarkasme…

Anonymkode: 9275b...c6e

Nei.
Det er et reelt spørsmål.
Jeg lurer genuint på hvorfor vedkommende er så dømmende.
Så det er ikke sarkasme.

At du tolker det som sarkasme må jeg bare beklage.
Var ikke meningen det skulle virke som jeg var sarkastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...