Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som nylig har planlagt jobbtur med dagens priser? Vi driver å snakker om å reise utenlands til høsten, men syns det er vanskelig å finne noe som flere kan ha råd til. Hvilket budsjett ville dere lagt dere på, en gjeng med damer med ulik lønn. 

Sånn som det ser ut til nå så vil det fort komme opp i 10 k totalt hele reisen hvis man inkluderer restaurant og litt shopping. Er det innafor, eller er det bedre å bare planlegge en tur i nærområdet som koster mye mindre? 

Anonymkode: 6bb09...650

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at man må betale for turen selv? 

Da hadde jeg aldri blitt med på noe som kostet 10 000. Jeg hadde vel knapt blitt med på en tur i det hele tatt om jeg måtte betale noe som helst selv. Men 10 000 er ihvertfall fullstendig uaktuelt for å reise noe sted med jobben. 

Anonymkode: f0581...169

• Liker 1
Skrevet

Jobbtur? Da dekkes vel reise og opphold av arbeidsgiver?

Aldri i verden im jeg hadde betalt 10k for å tilbringe enda mer tid med kollegaer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som en venninnetur enn jobbtur. 

Jeg hadde forventet at en jobbtur ble planlagt av jobben, og at alt ble dekket utenom eventuelt ekstra alkohol. 

Men til en venninnetur så kunne jeg fint betalt 10 000,-, uansett om det var venninner fra jobben, venninner fra treninga eller venninner fra studiene... 

Anonymkode: bf192...672

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke en jobbtur om dere ikke skal jobbe og dere ikke får lønn og dere skal betale gildet selv?!

Anonymkode: 285c4...048

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler ikke selv for jobbtur. Det er helt uaktuelt. 

Om det er snakk om en venninnetur med noen man også jobber med, kommer det veldig an på. 

Anonymkode: 8dc8d...623

Skrevet

He he, om jeg måtte legge ut ei krone utover eget forbruk hadde jeg ikke giddet å bli med. (Nå gidder jeg stort sett ikke bli med uansett lenger)

Tips. Der jeg jobbet før hadde vi fast tur til København og Kiel annethvert år. Da dro vi til båten om morgenen, hadde faglig innehold på konferansesenteret på båten frem til avgang, All mat, og et par enheter var selvfølgelig betalt av jobben. (På turene til  København hadde vi felles lunsj på en restaurant. Mange fine turer med kolleger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...