AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Har en fantastisk mann som alltid tilfredsstiller meg, og vil så gjerne kunne gjøre litt stas på han også med å suge han. Problemet er bare at jeg får helt vanvittig vondt i kjeven etter bare 1-2 minutter… Jeg er liten av vekst og har derfor i utgangspunktet liten munn, mens han er en halvmeter (nesten) høyere enn meg og større enn gjennomsnittet, som gjør at jeg må gape høyt for å klare å suge han. Jeg prøver å slappe av i kjeven, samt variere mellom suging og andre ting, men det hjelper dessverre ikke, det gjør vondt uansett. Syns det er en ukomfortabel ting å skulle ta opp med lege, så da spør jeg her først. Noen som har erfaring med dette, og har noen tips? Anonymkode: 95fff...cb7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Ja kjenner absolutt til det… det er helt drepen. Har ikke funnet noen løsning enda dessverre.. håper det kommer noen gode råd her. Anonymkode: 0b4f0...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Men må du ta hele skaftet i munnen/ halsen? Hadde problemer med det selv. Her lekes det med hodet helst siden den delen er mest ømfintlig. Anonymkode: bae0a...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Bare det gir meg vondt i kjeven altså. Tror det er mye pga tunga og det at jeg strekker tunga mye ut og. Anonymkode: 0b4f0...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Når jeg gaper får jeg 2 fingerbredder inn i munnen i høyden (av mine egne fingre altså. Hodet på penis er jo større enn det i diameter.. så jeg må hvert fall anstrenge meg veldig og gape fælt. Anonymkode: 0b4f0...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Hvorfor tror du høyden spiller rolle? 🤣 du skal ikke suge, bare føre den inn i munnen. Kanskje det hjelper. Anonymkode: ab1fe...596
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Si det til han? Tviler på at han ønsker at du skal ha vondt mens du tilfredsstiller han. Kan han like om du slikker og bruker mer tunge, fremfor bare suging? Anonymkode: ec433...8d8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Dere som ikke har noe problem, hvor mange fingerbredder får dere inn i munnen i høyden? 😂 bare av nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 0b4f0...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du høyden spiller rolle? 🤣 du skal ikke suge, bare føre den inn i munnen. Kanskje det hjelper. Anonymkode: ab1fe...596 Ja er enig der. Man skal ikke gape. Jeg har munnen igjen med kuken inni😂 og leker og suger. Han nyter det, må ikke gjøre det så avansert. Anonymkode: bae0a...7b5
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som ikke har noe problem, hvor mange fingerbredder får dere inn i munnen i høyden? 😂 bare av nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 0b4f0...dcf Merker det når jeg tar inn fire fingerbredder 😂 Anonymkode: ec433...8d8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni God bedring, noe av det jeg ikke savner med den svært godt utrustede eksen... Anonymkode: 6e120...c04
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere som ikke har noe problem, hvor mange fingerbredder får dere inn i munnen i høyden? 😂 bare av nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 0b4f0...dcf 2 Anonymkode: ab1fe...596
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor tror du høyden spiller rolle? 🤣 du skal ikke suge, bare føre den inn i munnen. Kanskje det hjelper. Anonymkode: ab1fe...596 ts her: Den gjør kanskje ikke det. 😂 I hodet mitt illustrerte det at han er mye større enn meg og det kunne bidra til problemstillingen, men når jeg tenker meg om så har vel ikke høyde noe å si mtp størrelse på utstyr. Gjør forøvrig som du sier, men det er gapingen (tror jeg) som er problemet. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Si det til han? Tviler på at han ønsker at du skal ha vondt mens du tilfredsstiller han. Kan han like om du slikker og bruker mer tunge, fremfor bare suging? Anonymkode: ec433...8d8 Han vet, så han spør aldri om å bli sugd. Men jeg prøver meg jo av og til fordi jeg vet han liker det, og da er det så stusselig og kjipt å måtte avslutte med en gang… AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja er enig der. Man skal ikke gape. Jeg har munnen igjen med kuken inni😂 og leker og suger. Han nyter det, må ikke gjøre det så avansert. Anonymkode: bae0a...7b5 Om jeg ikke gaper, men bare har munnen over, så skraper jeg han med tennene mine 😬 Syns det er litt godt men samtidig trist å se at vi er flere som sliter med dette. Får inn 3 fingre i høyden selv, men er ikke så behagelig. 😂 Anonymkode: 95fff...cb7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): ts her: Den gjør kanskje ikke det. 😂 I hodet mitt illustrerte det at han er mye større enn meg og det kunne bidra til problemstillingen, men når jeg tenker meg om så har vel ikke høyde noe å si mtp størrelse på utstyr. Gjør forøvrig som du sier, men det er gapingen (tror jeg) som er problemet. Han vet, så han spør aldri om å bli sugd. Men jeg prøver meg jo av og til fordi jeg vet han liker det, og da er det så stusselig og kjipt å måtte avslutte med en gang… Om jeg ikke gaper, men bare har munnen over, så skraper jeg han med tennene mine 😬 Syns det er litt godt men samtidig trist å se at vi er flere som sliter med dette. Får inn 3 fingre i høyden selv, men er ikke så behagelig. 😂 Anonymkode: 95fff...cb7 Jeg " skrapet " med tennene før og fikk ingen klager. Må bare ikke skrape hardt. Men kan ikke gjøre det med en som er omskjært. Anonymkode: bae0a...7b5
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): 2 Anonymkode: ab1fe...596 Det er da ikke mye til pikk... Anonymkode: b6d3d...f4c
AnonymBruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som ikke har noe problem, hvor mange fingerbredder får dere inn i munnen i høyden? 😂 bare av nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 0b4f0...dcf Jeg har liten munn, på tross av at jeg er 172cm høy. Har aldri hørt at høyde har noe med størrelsen på gapet å gjøre 🙈 men uansett, jeg får bredden av pekefinger og langefingeren inn. Samboeren min har ikke verdens største penis, heldigvis for meg siden jeg er så utrolig glad i å gi oralsex. Far til barnet mitt er svær. Nydelig å kjenne å bli fyllt opp skikkelig, men kunne bli sår, og jeg kunne få verk i kjeven som begrenset min nytelse av sugingen. Penisen til samboeren min er i tillegg utrolig vakker. Hudfarget, akkurat passe stor, ren, ikke for mye forhud, rett og slett nydelig. Anonymkode: 3b69d...40d 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er da ikke mye til pikk... Anonymkode: b6d3d...f4c Eller tjukke fingrer kanskje? Mannen godt over snittet på lengde og omkrets, og ingen problemer med oralsex. Jeg fikk mindre gap etter alle visdomstenner, men det går bare fint. Anonymkode: ab1fe...596
Bamseklemmer Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har en fantastisk mann som alltid tilfredsstiller meg, og vil så gjerne kunne gjøre litt stas på han også med å suge han. Problemet er bare at jeg får helt vanvittig vondt i kjeven etter bare 1-2 minutter… Jeg er liten av vekst og har derfor i utgangspunktet liten munn, mens han er en halvmeter (nesten) høyere enn meg og større enn gjennomsnittet, som gjør at jeg må gape høyt for å klare å suge han. Jeg prøver å slappe av i kjeven, samt variere mellom suging og andre ting, men det hjelper dessverre ikke, det gjør vondt uansett. Syns det er en ukomfortabel ting å skulle ta opp med lege, så da spør jeg her først. Noen som har erfaring med dette, og har noen tips? Anonymkode: 95fff...cb7 Kjeven går til en viss grense, så det går ikke å gape høyere. Så avstanden mellom øvre og nedre tenner, er maks det du klarer å få "inn". Maksimalt gap er ikke behagelig.. for da brukes muskler som sjelden brukes, derfor blir det ondt i kjeven. Gaper du mindre blir det bedre for deg, men da kommer vel tennene til å raspe på pikken? "Syns det er en ukomfortabel ting å skulle ta opp med lege" Ok.. enn med typen?🫠
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå