Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Hei alle sammen. Det virker som om mange er veldig opptatt av stjernetegn , og da særlig i forbindelse med valg av partner. Som tyr, er det jammen ikke mange jeg passer sammen med, og tar derfor ikke hensyn til dette i partnervalg. Hva med dere, lar dere stjernetegnene påvirke dere i valg av partner?
Saeria Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Nei, det tar jeg ikke hensyn til. Jeg er forlova med en steinbukk. Er selv vannmann, og vår kombinasjon er vel ikke akkurat verdens beste. Men vi har nå vært sammen i litt over 6 år. :-D
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Nei. Jeg visste ikke hva slags stjernetegn mannen hadde i det hele tatt før vi ble sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 Det påvirker meg ikke, men jeg får mange "bekreftelser" gjennom å lese stjernetegnet til en eventuell partner.
Abr@xas Skrevet 18. mars 2006 #5 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Nei, det blåser jeg i. Jeg er kreps og han er vær, og det skal visst være ganske katastrofalt har jeg lest. Vi bryr oss ikke så hardt om det vi Endret 18. mars 2006 av Abr@xas
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Å jeg holder nå et øye på det jeg da. Er selv tyr og skulle vel gå best med jomfru og steinbukk. Har forsøkt steinbukk, katastrofalt. Har kjent et par jomfruer, ikke noe for meg. De jeg har truffet, og jeg sier ikke at sånn er alle i tegnet, men de jeg har truffet har vært litt tungsindige. Tiltrekkes av vannmenn's rastløse natur. Men føler en lidenskapelig tiltrekkning mot skytt og vær. Trenger nok litt ild i livet mitt. Av en eller annen grunn skyr jeg skorpioner og løver. Men ta det for hva det er. En ren overfladisk vurdering full av unntak fra de hjemmelagede reglene.
Gjest Jalileh Skrevet 18. mars 2006 #8 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Nei. Jeg er også Tyr foxylady, og vi passer jo sammen med like mange som andre da. B.l.a Krepsen, Fiskene og Steinbukken. Om det stemmer er en helt annen sak. Endret 18. mars 2006 av Jalileh
Nita Skrevet 18. mars 2006 #10 Skrevet 18. mars 2006 Jeg synes astrologi er morsomt, men ikke særlig seriøst...... Jeg er Jomfru, og storkoser meg med min Vekte-mann, men ifølge astrologien er vi krasj ...... jammen bra jeg ble fortalt det....not
Mrs. K Skrevet 18. mars 2006 #11 Skrevet 18. mars 2006 Hehe, nei det gjør jeg ikke. Jeg er løve og gift med en mann som er født i slutten av februar.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #12 Skrevet 18. mars 2006 Og er det ikke sånn med astrologi og framtids-spådommer; det som er bra tror vi på, det som er dårlig tar vi ikke så alvorlig ← Sunn tilnærming. Enig i den.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #13 Skrevet 18. mars 2006 Det eneste man bør prøve å unngå, er forhold med et lufttegn og et vanntegn. Det vil som regel skjære seg, eller i beste fall aldri bli et godt forhold.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #14 Skrevet 18. mars 2006 Det eneste man bør prøve å unngå, er forhold med et lufttegn og et vanntegn. Det vil som regel skjære seg, eller i beste fall aldri bli et godt forhold. ← Og om man selv tilhører denne gruppen da? Går det greit å våge seg utpå da?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #15 Skrevet 18. mars 2006 Jeg er løve... Hvem passer jeg med og hvem bør jeg unngå? (Svaret på hovedspørsmålet er altså Nei. )
Gjest Ester Skrevet 18. mars 2006 #16 Skrevet 18. mars 2006 Jeg er løve... Hvem passer jeg med og hvem bør jeg unngå? (Svaret på hovedspørsmålet er altså Nei. ) ← Her kan du lese mer.
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2006 #18 Skrevet 18. mars 2006 15 desember. Hvilket tegn er man da, og hva er det på engelsk?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #19 Skrevet 18. mars 2006 Jeg er løve... Hvem passer jeg med og hvem bør jeg unngå? ← I følge fasit skal man vel gå best med tegn fra eget element. Ditt element er ild. Skytte og vær er også ild. Jeg er jord, men fasit fungerte ikke for meg. 15 desember. Hvilket tegn er man da, og hva er det på engelsk? ← Skytte. Sagitaurus.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #20 Skrevet 19. mars 2006 Herregud, nei, det vurderer jeg ikke. Er jomfru og har vært gift 20 år - over halve livet - med en vekt. Det skulle vel ikke være en top match nettopp i følge det som stod over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå