Gjest Frøken Dings Skrevet 21. november 2002 #1 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg må innrømme at jeg har ikke veldig stor tro på at seieren går til noen av jentene. I det hele tatt har det vært lite spennende de siste gangene, pga Jernmannen Johan. Men har dere lagt merke til dette: Når Tv-Norge går til reklame før frikortkonkurransen viser de noen klipp fra hva som kommer etter pausen. Da filmer de deltagerne, og den observante ser jo allerede da hvem som kommer til å vinne frikortet! (Vedkommende har det jo på armen) :o Det samme har skjedd omtrent hver eneste gang, og det er irriterende! :x Hvem tror dere vinner da? Kan vi bli overrasket mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. november 2002 #2 Del Skrevet 21. november 2002 Klart vi kan bli overrasket. Det så jo ganske så skummelt ut mht til Truls en stund. Fryktet at han skulle vinne jeg. Og vi vet jo ikke hva som skjer i kveld da. Kommer an på oppgaven. Eller så synes jeg absolutt at Johan er en verdig vinner. Han har vært min favoritt siden starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 21. november 2002 #3 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg tror det blir en spennende og engasjerende finale uansett jeg, det pleier jo alltid å være det. Men jeg holder uansett en knapp på Johan og ikke minst håper han skal vinne. Han er jammen meg en verdig vinner spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. november 2002 #4 Del Skrevet 21. november 2002 Gleder meg til kveldens finale jeg Klart det kan skje mye underveis, så det kan bli spenndene.Har også Johan som favoritt, han er en absolutt en verdig vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 21. november 2002 #5 Del Skrevet 21. november 2002 Heier også på Johan! Han virker som en trivelig kar, og har fortjent å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 21. november 2002 #6 Del Skrevet 21. november 2002 Heier på Johan for harde livet. Han er en verdig vinner. Ikke for at det nødvendigvis er fysikk som skal og bør avgjøre 71 grader nord, men Johan har et vesen som virkelig gjør seg i TV-ruta. Synes han er kjempedigg, jeg. Tar seg selv lite høytidelig og spøker og står i. Man vet aldri hva som skjer i finalen. I fjor tok jo hun Hanne rotta på all konkurranse. Men jeg håper ingen av jentene vinner. Skulle en av dem stikke av med seieren måtte det bli Line. Håper i alle fall ikke Camilla vinner. DET hadde vært urettferdig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. november 2002 #7 Del Skrevet 21. november 2002 Det er med stor ergrelse jeg sier dette, men det er nok den lille hobbysamen går nok av med seieren ja. Nå gjelder det bare å holde seg våken til slutten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. november 2002 #8 Del Skrevet 21. november 2002 puhhh Nå er jeg glad, Johan vant, men det var på hengende håret.Syntes at han fortjente seieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 21. november 2002 #9 Del Skrevet 21. november 2002 Flott at han vant. Det ble jo faktisk ganske spennende på slutten. Men nå må de som lager disse reality-seriene snart slutte å missbruke dyr! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 21. november 2002 #10 Del Skrevet 21. november 2002 Puh, ble redd der et øyeblikk. Men den rette vant!! Hurra! Ble litt nysgjerrig, jeg, forresten. Hva mener du med "hobbysamen", Thea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #11 Del Skrevet 23. november 2002 Flott at han vant. Det ble jo faktisk ganske spennende på slutten. Men nå må de som lager disse reality-seriene snart slutte å missbruke dyr! :evil: Missbruke dyr?? Hvordan da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 23. november 2002 #12 Del Skrevet 23. november 2002 Var det ikke en sau som ble skjært stygt opp under klippe-konkurransen da? Var på do :oops: akkurat da det "skjedde", men hun ene satt å gråt og snakket om hvordan saksen hadde kjørt seg inn i skinnet på sauen og kuttet den opp. Missforsto jeg kanskje? (håper det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepia Skrevet 24. november 2002 #13 Del Skrevet 24. november 2002 du missforstod nok desverre ikke. Men jeg vet ikke om det ble noe dypt sår. Det så bare ut som et skrubbsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå