AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni 6 åringen har sommeravslutning i dag. Lurer på om jeg skal skifte på ham før vi drar eller er det innafor å gå med de klærne han hadde på skolen i dag? ( hvis det er ingen flekker da) Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f6626...b0f
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Kler de litt finere fra morgenen av. Anonymkode: 36c2d...409
Snublefot62 Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Så lenge klærne er rene og egnet til der dere skal ha avslutning så hadde ikke vi skiftet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Kan han ikke skifte klær selv? Anonymkode: e5021...e54
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan han ikke skifte klær selv? Anonymkode: e5021...e54 Omg! Du skjønner hva ts mener? Anonymkode: bf4fb...48f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Har alltid pyntet barna litt før sommeravslutninger. jenta har gjerne hatt på seg en kjole? Og gutten vår en pen piquetrøye, eller skjorte og shorts. Anonymkode: 6c35a...f3e 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Jobber på barneskole, vil si 98% av barna skifter. Det gjorde jeg med egne også. Anonymkode: 54295...631 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Man pynter seg litt til slikt. Anonymkode: 91377...927 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Vi skifter ikke Jeg jobber i barnehage, og der er det ikke vanlig å skifte tøy før sommeravslutningen. Noen foreldre kommer freshe og pyntet, andre ikke (deriblant jeg, for jeg kommer også rett fra barnehagen og full av sand til mitt eget barns sommeravslutning). En del har litt penere klær i utgangspunktet den dagen. Jeg ser for meg at både jeg og datteren kommer til å gå i sommerkjole fra morgenen når de har avslutning til uken, og så gjenstår det å se hvordan de kjolene ser ut når det starter kl. 16.30 da 😅 Anonymkode: b94ed...355
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Skifter til noe litt finere Anonymkode: 46995...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni Ja, skifter og pynter litt. Anonymkode: d4b58...384
SPOCA Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Jeg er kontaktlærer på 2. trinn, og de aller fleste av elevene skiftet før avslutningen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Ja, vi skifter. Eldstemann går i barnehagen, der var avslutningen kl.1600, de fleste skiftet i barnehagen før avslutningen. Jeg er også lærer på barneskolen, der skifter også de aller fleste før avslutningen. Anonymkode: 5877f...a87
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Er det innafor at guttene går med slips på sommeravslutning???? Anonymkode: f6626...b0f
AnonymBruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det innafor at guttene går med slips på sommeravslutning???? Anonymkode: f6626...b0f Hvorfor skal det ikke være innafor? Anonymkode: cb294...8f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå