Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en jeg jobber med, men ham vandrer rundt her jeg jobber. Vi er på samme bygning. Han er eldre (rundt 59-60) jeg er i midten av 30årene. Dette er en sær mann som går mye for seg selv. Han er enslig og snakker veldig lite med folk, kollegaer osv! Men meg derimot skal han prate. Han finner meg, oppsøker meg uansett hvor jeg går. I helgen skulle jeg ut med venninner, og han sa skal du ut i helgen, jeg bare " Ja vi skal ut" poengterer "VI."  Han kan komme bort til meg der jeg har funnet et eget rom (bare for at han ikke skal finne meg) , men joda han kan komme der også. Så kan han fortelle at sjefen min er nede i gangen for eks, eller noe annet forgår. Jeg merker han gjør alt for å ha kontakt og jeg syntes hele mannen er ekkel! Jeg er jo alltid vennlig, også mot han, men altså hva tror han? 

Han er ikke en stakars eldre enslig mann om noen tror det. Han er uhøflig og veldig sur, hilser aldri på noen andre enn meg. I helgen kjørte han forbi meg. Det har skjedd opp til flere ganger etter jeg har forlatt gården min. Jeg er redd han stalker meg. 

Hørte et rykte fra ei annen kollega at han tidligere har stalket ei. Jeg er redd jeg er hans utpekte nå. 

Sånn helt rasjonelt, hva gjør jeg? Vil helst ikke ta opp dette med noen. Men syntes det er for galt at jeg må unngå denne mannen, nærmest gjemme meg for at han ikke skal komme å prate. 

Har lyst på en annen jobb, drit lei hele mannen. 

Anonymkode: 1bbb4...634

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...