AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Hei! Nå har jeg forsøkt å forklare mannen i sikkert 1 år at den måten han (og alle andre menn automatisk) har sex på gir meg veldig lite.. han er tilsynelatende helt inneforstått med dette, men allikevel så ender vi opp med mannetakten i rytme og i misjonær vil dette vise seg som at han på en måte beveger rumpa opp og ned i denne takten. Jeg prøver å forklare han at jeg liker ikke sånn «opp og ned». At han heller må gni/glide på en måte.. jeg sliter litt med å forklare det med ord selv tydeligvis siden han ikke tar det til seg.. Legger ved video for å forsøke å forklare hva jeg mener jeg trenger 🙈😂 C7CAE418-6025-483D-8634-E12FEF0010FD.mov Anonymkode: b445b...42e
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Og ikke sånn her: 12158547-2164-48FD-9F68-4C085A2EE5E8.mov Anonymkode: b445b...42e
HMK Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Da sier du: "Jeg gidder ikke ha sex som ikke gir meg noe." 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Og det gjorde jeg. Noe som resulterte i at vi ikke hadde sex på månedsvis. Også prøver vi igjen.. og igjen er det det samme 😔🙄 Anonymkode: b445b...42e
Snublefot62 Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Som med alt annet i et forhold må det kommuniseres skikkelig. Og når det viser seg at ting ikke endrer seg så må en ta stilling til om en vil bli i forholdet til tross for dette, eller avslutte fordi det er viktig. Det ene er ikke mer riktig å gjøre enn det andre - det må vurderes ut fra dine følelser, ønsker og prioriteringer. 1
Bamseklemmer Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: b445b...42e Jeg ser du kastet ringen mellom disse videoene, er det tilfelle?🤭 Men bra forklart hva du mener, så takk for dette👏 Jada.. jeg forstår godt hva du mener.. du vil vel at klitten skal inkluderes og inviteres til gnikkingen? Jo.. men inntrykket mitt er at de fleste liker det mye bedre enn ut og inn som PIV. PIV gir ikke den største nytelsen for min del heller.. Jeg nyter vanligvis ingenting, hvis ikke kvinnen nyter sexen🤫 Samarbeid om felles nytelse, var det første jeg lærte meg som 22 årig mann. Det var starten på min seksuelle forståelse for kvinner. Gnikking av klitten mot meg er svært tennende.. jeg liker å kjenne på tyngden av kvinnen, men også å høre på hennes nytelseslyder. Jeg elsker å lytte og høre hva kvinnen sier, alltid har det ført til bedre sex.. Så vi lærer av hverandre, og da blir sexen så mye mere koselig også🥰 Usikker om mannen din ikke forstår deg pga gamle myter, og seksuell forståelse ang. klitt og PIV tror jeg heller han ikke vet så mye om.. Er han gammel? Synes du det blir kleit å lære han opp i grunnleggende sex? Hvordan vil han reagere på deg? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Kommunikasjon er ikke alltid nok. Noen ganger er man for langt unna hverandre til at en avtale er mulig. En avtale er bare mulig der dine interesser kan møtes uten at det går på tvers av hans interesser, og omvendt. Hvis dere er i helt motsatt hjørnet så hjelper det ikke så mye med kommunikasjon. Eneste løsning blir riksmekleren. Anonymkode: 3d707...57b
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og det gjorde jeg. Noe som resulterte i at vi ikke hadde sex på månedsvis. Også prøver vi igjen.. og igjen er det det samme 😔🙄 Anonymkode: b445b...42e Han trenger ikke å være 'mannen din'... Han bryr seg jo tydeligvis ikke om din nytelse. Med mindre du tar kommandoen i senga, blir det som det blir. Anonymkode: 18a53...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Så mannen skal ikke gjøre det slik han liker best, men gjøre slik kvinnen liker best? Det høres ikke riktig ut. Det blir jo eventuelt akkurat samme problemstilling med motsatt fortegn. Anonymkode: 1910f...3a4
Bamseklemmer Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni (endret) Snublefot62 skrev (29 minutter siden): Som med alt annet i et forhold må det kommuniseres skikkelig. Og når det viser seg at ting ikke endrer seg så må en ta stilling til om en vil bli i forholdet til tross for dette, eller avslutte fordi det er viktig. Det ene er ikke mer riktig å gjøre enn det andre - det må vurderes ut fra dine følelser, ønsker og prioriteringer. Er så enig med deg.. Alle problem, konflikter, uenighet pga ulik sexlyst, mangelen på oppfylte ønsker.. kommer av lite eller dårlig kommuniksjon, men også en smule liten seksuell forståelse og forståelse for hverandre. Kommunikasjon til TS er bra den, for hun vil jo oppleve bedre sex, men hun blir jo ikke hørt. "Hevnen" fra mannen førte til mindre sex. Så det er vel ingen tvil at mannen har mindre sexlyst og er furten. Men mindre sexlyst burde jo ikke føre til mindre kjærlighet og "hevn" til straff.. Da burde han jo si at sexlysten er liten, så slipper TS å spekulære på kjærligheten😉 Jeg mener.. kjærligheten burde overvinne alt❣️ Endret 16. juni av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Fighter83 Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei! Nå har jeg forsøkt å forklare mannen i sikkert 1 år at den måten han (og alle andre menn automatisk) har sex på gir meg veldig lite.. han er tilsynelatende helt inneforstått med dette, men allikevel så ender vi opp med mannetakten i rytme og i misjonær vil dette vise seg som at han på en måte beveger rumpa opp og ned i denne takten. Jeg prøver å forklare han at jeg liker ikke sånn «opp og ned». At han heller må gni/glide på en måte.. jeg sliter litt med å forklare det med ord selv tydeligvis siden han ikke tar det til seg.. Legger ved video for å forsøke å forklare hva jeg mener jeg trenger 🙈😂 C7CAE418-6025-483D-8634-E12FEF0010FD.mov Anonymkode: b445b...42e Ingen fremgang ang endringsvilje over tid gjorde at jeg gikk fra min eks. "Ingen vits å lære en gammel hund nye triks" gjelder tydeligvis for en del menn! Sånn kan man ikke ha det i et forhold der kropper og behovene stadig endres ut fra forholdene. 1 1
Macro Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni En ting er å poengtere at kommunikasjon er viktig, men i det fleste tilfeller virker det som om man må spørre seg hvorfor kommunikasjon ikke fungerer eller hjelper. Om han forstår hva du mener men ikke tar det til seg, så er det jo ikke kommunikasjonen som er problemet. 1
Snublefot62 Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Er så enig med deg.. Alle problem, konflikter, uenighet pga ulik sexlyst, mangelen på oppfylte ønsker.. kommer av lite eller dårlig kommuniksjon, men også en smule liten seksuell forståelse og forståelse for hverandre. Kommunikasjon til TS er bra den, for hun vil jo oppleve bedre sex, men hun blir jo ikke hørt. "Hevnen" fra mannen førte til mindre sex. Så det er vel ingen tvil at mannen har mindre sexlyst og er furten. Men mindre sexlyst burde jo ikke føre til mindre kjærlighet og "hevn" til straff.. Da burde han jo si at sexlysten er liten, så slipper TS å spekulære på kjærligheten😉 Det er ikke sikkert det handler om straff eller furting. Det kan for alt vi vet handle om usikkerhet og frykt for å gjøre noe feil. 2
Adrenalina1 Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så mannen skal ikke gjøre det slik han liker best, men gjøre slik kvinnen liker best? Det høres ikke riktig ut. Det blir jo eventuelt akkurat samme problemstilling med motsatt fortegn. Anonymkode: 1910f...3a4 Man skal gjøre det begge liker best. Er ikke verre enn det. 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Nå har jeg forsøkt å forklare mannen i sikkert 1 år at den måten han (og alle andre menn automatisk) har sex på gir meg veldig lite.. han er tilsynelatende helt inneforstått med dette, men allikevel så ender vi opp med mannetakten i rytme og i misjonær vil dette vise seg som at han på en måte beveger rumpa opp og ned i denne takten. Jeg prøver å forklare han at jeg liker ikke sånn «opp og ned». At han heller må gni/glide på en måte.. jeg sliter litt med å forklare det med ord selv tydeligvis siden han ikke tar det til seg.. Legger ved video for å forsøke å forklare hva jeg mener jeg trenger 🙈😂 C7CAE418-6025-483D-8634-E12FEF0010FD.mov Anonymkode: b445b...42e Høres ut som det du snakker om er coitus alignment technique. Kanskje noe her er nyttig, men er ikke fyren lydhør er det verre. https://mednorge.com/10-ting-a-vite-om-coital-alignment-teknikken Anonymkode: bc022...107
Bamseklemmer Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Snublefot62 skrev (33 minutter siden): Det er ikke sikkert det handler om straff eller furting. Det kan for alt vi vet handle om usikkerhet og frykt for å gjøre noe feil. Kan også være en årsak.. Men ingen kjenner typen bedre enn TS.. Tror ikke synsingen vår hjelper så mye, for vi kan ikke "reparere" dette forholdet🤔
Snublefot62 Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Kan også være en årsak.. Men ingen kjenner typen bedre enn TS.. Tror ikke synsingen vår hjelper så mye, for vi kan ikke "reparere" dette forholdet🤔 Nei vi kan nok ikke fikse noe. Men litt greit å ikke nødvendigvis hoppe til den konklusjonen at mannen til TS driver med furting eller hevn. Det bidrar ikke akkurat positivt videre om TS tar utgangspunkt i det.
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Herregud så flau over meg selv, turte nesten ikke kikke på videoene da det jeg trodde var slettes ikke det som var på filmen. My dirty mind 🙈 huff, fy på meg.. Men et konkret tips er om du har en pute under rompa slik at du kommer opp mot han, og så møter du han. Tror du etterspør klitorisstimuli? Hva med en penisring med en tapp til deg? Eller at en an dere bruker fingrene I tillegg? Anonymkode: d8436...c18 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så mannen skal ikke gjøre det slik han liker best, men gjøre slik kvinnen liker best? Det høres ikke riktig ut. Det blir jo eventuelt akkurat samme problemstilling med motsatt fortegn. Anonymkode: 1910f...3a4 Menn har ikke mindre nytelse ved å gjøre dette slik vi kvinner trenger. Min mann måtte også lære seg dette, for at jeg skulle kunne få orgasme, og han sier det gir ham mer nytelse. Det gir nøyaktig samme stimulering for menn, men så får man kvinne som virkelig nyter sex på toppen av det, og det er også mer deilig å oppleve enn kvinne som ikke nyter sex, så totalt sett går det da bare i pluss for mannen. Anonymkode: 200b1...a17 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): mannetakten Hvorfor dette behovet for å «kjønne» alt? Kan ikke dette like gjerne være din manns individuelle preferanse? Jeg er mann, og jeg kan overhodet ikke kjenne meg igjen i det du beskriver. Og det skal ikke mye svogerforskning til før man finner ut at også kvinner har individuelle preferanser. Det er ikke lenge siden en kvinne her inne klaget over at mannen bare ville ha «vaniljesex». Hun ville tas hardt! Anonymkode: 092a6...94a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå