AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Står at skatteoppgjøret plutselig ikke kommer før august. Hva kan grunnen være? Stod det hos meg å nå😣først så stod det før 1 juli men endret seg Anonymkode: 84726...1ae
jegerrinne Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Er du gift? Firma? Eller rett og slett kontroll. Vi pleier aldri å få før i oktober. Første gang i år at pengene plutselig stod på konto i april
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Ekstra kontroll. Noen plukkes ut hvert år. Anonymkode: d342a...cd5
Monik81 Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni (endret) Jeg er gift og næringsdrivende . Partner fikk baksmell 🥹 . aldri opplevd det før Endret 16. juni av Monik81
Monik81 Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni jegerrinne skrev (37 minutter siden): Er du gift? Firma? Eller rett og slett kontroll. Vi pleier aldri å få før i oktober. Første gang i år at pengene plutselig stod på konto i april Firma, jeg er gift . firma sover nå, er på AAP
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Monik81 skrev (23 minutter siden): Firma, jeg er gift . firma sover nå, er på AAP Det siste vet de jo ikke før de gjør kontrollen. Noen blir alltid tatt ut til kontroll, og de siste får oppgjøret i oktober. Sånn er det, og det bør alle være klar over. Man kan ikke regne med skattepenger til ferien. Anonymkode: 31b4e...e91
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Sørg for lavere skattetrekk i år da og i årene fremover, så slipper du vente på penger tilbake på skatten. Anonymkode: 93593...ccd 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Monik81 skrev (3 timer siden): Firma, jeg er gift . firma sover nå, er på AAP Kan være firma. Vi fikk beskjed pga sovende firma var en årsak til at en ikke fikk. Ble borte da vi fjernet firma Anonymkode: d8f7e...230
Monik81 Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan være firma. Vi fikk beskjed pga sovende firma var en årsak til at en ikke fikk. Ble borte da vi fjernet firma Anonymkode: d8f7e...230 Det kan gått være , jeg betaler også skatt via skatteinnkreving , men mannen min hadde fått 6k i baksmell .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå