Gå til innhold

Har opplevd så mange ekle menn gjennom livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skal starte, men skal prøve å være kortfattet.

Jeg er født på 70 tallet. Første gang jeg opplevde noe ekkelt var jeg 6-7 år gammel.

Jeg hadde weekendforeldre (som jeg tror det het den gangen) som jeg var hos annenhver helg. Eldste sønnen var rundt 19-20 år gammel da han begynte å komme inn på rommet jeg sov i. Han prøvde å dra av meg nattklærne, men ga seg hver gang jeg våknet. Jeg begynte å sove med strømpebukse og rullet meg godt inn i dynen så han ikke kom til med hendende sine. Hver gang jeg våknet og så på han, sto han med hendene nedi trusa.

Jeg sa fra til moren min, som ga beskjed og etter det var jeg ikke der lenger. Jeg fikk nye weekendforeldre, og en gang opplevde jeg at "faren i huset" var på rommet mitt på natten. Han gjorde ingenting, men ble litt senere anmeldt for incest med datteren.

Så var det han som eide og jobbet i en brillebutikk, som spurte moren min om han kunne betale henne for å ha meg ei natt (moren min snakket flere ganger om dette).

Så var det en kjæreste av mamma som la seg i senga mi når jeg var rundt 9 år og begynte å klå. Jeg løp ut av senga og mamma jaget han ut av huset.

Så satt jeg barnevakt for noen forskjellige unger når jeg var i 11-12 års alder. To barnefedre var ekle og han ene påtvang meg et kyss. Så var det en gift nabomann i blokka som var klåfingret på meg når kona hans trengte hjelp i huset (var fortsatt 11-12 år).  Så var det  en annen gift mann i samme blokk som ba meg komme inn i leiligheten da jeg hadde gått tur med hunden hans. Jeg visste ikke at kona og barnet hans ikke var hjemme. Han var en gris men jeg klarte å komme meg ut før han klarte å gjøre noe.

Så var det en annen gift mann som jeg tok på fersken med moren min (moren min var aldri helt god i hodet). Han bodde i oppgangen ved siden av oss med kona si.

Så var det han som lovte at han ikke skulle røre meg når jeg sov over på sofaen hans (var da blitt 24 år, og fortsatt ikke vært seksuelt sammen med en mann) Han var en løgner og tvang seg til sex midt på natten etter at jeg hadde sovnet (det var det verste jeg har opplevd)

Har jeg bare vært ekstremt uheldig eller er det flere som har opplevd så mange ekle menn gjennom livet?

Jeg vet at det finnes mange flotte menn der ute, så dette er ikke til dere. 

Anonymkode: 2e00a...cec

• Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utrolig lei meg for alt du har gått gjennom. Vi lever i en tøff virkelighet, og det er dessverre ikke rart at stadig flere kvinner blir misandrister når vi ser hvordan noen menn behandler oss. Vi vet selvsagt at det ikke gjelder alle menn, men det er likevel altfor mange som gjør skade og gjør livet vanskelig for andre.

Anonymkode: a4584...9f9

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt dårlig av menn. Ikke fordi jeg tror alle menn er fæle eller ekle får det gjør jeg absolutt ikke. Jeg får en fysisk og psykisk reaksjon. Regner med det er alle traumene. Over 10 år singel og hater det egentlig. Ikke menns feil er meg som er blitt ødelagt. Kunne ønske jeg var lesbisk 😅 men ja jeg også har opplevd usedvanlig mange ekle menn.. prøvd og gi menn sjangsen ettpar ganger på disse årene men endt opp med og bli redd 

Anonymkode: e5a62...d37

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne ønske jeg var lesbisk 😅

Som lesbisk opplever jeg også ubehagelig og ekkel oppførsel fra menn. Det er derfor ikke slik at det er enklere å være lesbisk.

Anonymkode: a4584...9f9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en hypotese om dette: det er nesten som om den første "merker deg" slik at alle de av samme sinn "lukter deg". 

Jeg er 46 nå, og om jeg er i et rom full av folk vil fremdeles den ekle grisen søke seg bort til meg. Hver. Eneste. Gang.

Om jeg er gammel eller ung, tykk eller tynn, om jeg var sammen med en haug med andre og selv om det var "low hanging fruit" ved samme bord.. Det var alltid meg som ble sniffet ut. 

Løsningen her ble å finne meg en mann som ser stor og skummel ut, skader ikke at han har MC vest på seg, og da kan jeg være i fred. Lite vet de at mannen min ikke hadde gjort ei flue fortred, men det er effektivt for min del å få sitte i fred. 

Jeg tror de merker deg og andre ekle menn kan lukte det. Selv etter alle disse årene så stinker jeg. 

Anonymkode: 2653f...eab

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde en hypotese om dette: det er nesten som om den første "merker deg" slik at alle de av samme sinn "lukter deg". 

Jeg er 46 nå, og om jeg er i et rom full av folk vil fremdeles den ekle grisen søke seg bort til meg. Hver. Eneste. Gang.

Om jeg er gammel eller ung, tykk eller tynn, om jeg var sammen med en haug med andre og selv om det var "low hanging fruit" ved samme bord.. Det var alltid meg som ble sniffet ut. 

Løsningen her ble å finne meg en mann som ser stor og skummel ut, skader ikke at han har MC vest på seg, og da kan jeg være i fred. Lite vet de at mannen min ikke hadde gjort ei flue fortred, men det er effektivt for min del å få sitte i fred. 

Jeg tror de merker deg og andre ekle menn kan lukte det. Selv etter alle disse årene så stinker jeg. 

Anonymkode: 2653f...eab

Isåfall hadde vi vel vært merket 70% av oss kvinner. Virker som om jenter som er veldig åpne med sine mødre og som snakker veldig mye slipper mer unna, men det er jo fordi menn anser risiko for å bli outet av disse jentene som for stor til å ta sjansen på å vise sine lyster. Ekle menn gjør en risikovurdering før de prøver seg på barn, unge kvinner og voksne kvinner. 

Jeg hadde ikke nært forhold til min mor og tydeligvis ble regnet som lavrisiko, så jeg har også mange ekle opplevelser.

Humret litt da du skrev om mc- mannen din. Jeg har gått for tilsvarende løsning. Min mann er høy, bred og full av muskler, og ja det er nok fordi jeg følte jeg trengte beskyttelse. Mine verste opplevelser med menn hadde jeg som ung voksen kvinne. Min første seriøse kjæreste var lav og ikke noe kraftig, men opplevelser etter ham er hva som nok medførte at min preferanse endret seg til mann som kan beskytte meg godt. For jeg er dessverre blitt redd etter alt jeg har opplevd. 

Anonymkode: ed787...379

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre samme erfaringer som deg.  

Det finnes fine menn der ute men de er nok i fåtall.

Anonymkode: a1e36...0eb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nesten ingen erfaring med det som ts skriver om, så jeg er overrasket, men tviler ikke på at det er sant.

Mange menn er sexgale

Anonymkode: 1a05b...e30

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lukter stress. Det er som hos TS gjentagende grums fra barndommen og en overgang til voksenlivet hvor voldtekt og vold finner sted.

Av kjente punkter er for eksempel lommemannen og morfar. Av høyst diffuse er noe bedøvelsesmiddel, narkose på sykehuset og en høyst ekkel narkoselege.

Jeg opplever at det er stress som på en måte er så tidlig i livet at hele tilværelsen er avhengig av tida da minnene ble dannet, det er en grunnleggende mistillit til meg selv, andre og menn som gjentar seg. Hjerneskade har trigget flashbaks, lukta av stress sitter i klærne mine. Jeg har fått noen slags sykdom, men det er autoimmunt, ikke psykisk.

Jeg føler meg fanget i livet mitt, i kroppen min og i minnene mine.

Det er veldig trist, og ingen barn eller noen skulle bli utsatt for overgrep og overgrepsforsøk. Hos meg har mine foreldre trolig til en viss grad tilrettelagt for at jeg ble et lett bytte, og spesielt mamma benekter at jeg har opplevd noe.

Av ting jeg unngikk, er det trolig ei enda lengre historie. Lommemannen hadde kompiser han bodde hos når han reiste rundt og stod utfor skolene. Jeg viste hvem han hadde bodd hos, jeg, så jeg nektet å komme inn på besøk. Ei venninne hadde en ekkel onkel, og så videre.

Jeg har fått noe hjelp i voksen alder. Og det har nyttet litt. Jeg har sånn fått å gjøre med stadig mer ok mennesker i livet mitt, rett og slett helt fantastiske mennesker. Jeg har forøvrig og en preferanse for store mannfolk, men det er fordi jeg synes de er sexy, ikke fordi jeg søker trygghet fra de.

Forholdene mine har hatt en tendens til å gå i stykker fordi jeg ikke vil utsettes for urimelig oppførsel fra mannen eller fordi jeg blir stresset uten å greie å vite hva jeg trenger.

Anonymkode: dc01a...d61

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ting å si..

FY FAEN!!!!

Anonymkode: 8a0d8...b68

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...