AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Nå er ikke dette et mesterverk av en film, men jeg elsker slike eventyrfilmer. Minner meg om Indiana Jones. Jeg har sannsynligvis sett de fleste, men kan dere anbefale flere filmer som dette? Anonymkode: 49d55...0a0 1
Lurium Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni (endret) National Treasure (filmene med Nicholas Cage), filmene basert på Dan Brown: Da Vinci koden etc., Lara Croft: Tomb Raider (med Angelina Jolie), og som du selv nevner første Indiana Jones filmene. Endret 16. juni av Lurium 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Kjenner du til The Fountain (fra 2006)? Definitivt en eventyraktig film, men spirituell. Les om den, så får du se om det er din smak eller totalt feil ☺️ The Fountain (2006) - IMDb Anonymkode: f05e4...724
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner du til The Fountain (fra 2006)? Definitivt en eventyraktig film, men spirituell. Les om den, så får du se om det er din smak eller totalt feil ☺️ The Fountain (2006) - IMDb Anonymkode: f05e4...724 Anmeldelse: «The Fountain» – Filmpolitiet Anonymkode: f05e4...724
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni I tillegg til de som er nevnt av Lurium, har du blant annet Romancing the Stone (og oppfølgeren), The Lost City, Uncharted og Fool's Gold. Ikke like bra som Indiana Jones, men underholdende nok. Anonymkode: 4a61f...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå