Gå til innhold

Hvorfor tenner menn på det å være truseløs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At du ikke er klar over hvordan du utgir deg i det du skriver kan jeg ikke gjøre noe med dessverre

Anonymkode: 46849...1bf

At du tolker meg så grovt feil er ditt problem. Jeg har ikke skrevet det du hevdet, og du kan heller ikke vise til hvor jeg skrev det, siden det ikke er skrevet, ikke engang antydet det. Så igjen, anbefaler lese før du kommenterer neste gang 

Anonymkode: 23848...331

Skrevet

Hvis dere er ferdige med å krangle...

Spørsmålet er jo der. Jeg tror det er flere svar, så gjerne kan fungere i kombinasjon.

Rett og slett sexy. Kjole eller skjørt, bare ben og naken helt opp. Rumpe og underliv.

Tilgjengelig. Potensielt tilgjengelig i hvert fall. Fantasieggende. Kanskje rigget ut fra felles forventninger om noe frekt senere. Avansert nivå når tilgjengeligheten brukes, én eller flere ganger, på halvoffentlig sted. 

Slutty. Pirrer en horefantasi. Tenner på at hun spiller rollen som billig. Hun trenger ikke være det, og skal slett ikke det, bare se sånn ut.

Ekshibisjonisme. La noen forstå eller se det. Avansert nivå når det kan kombineres med sex, dvs. synlige sædstriper på innsiden av lår, reellt eller som fantasi.

Selvskryt. La noen forstå eller se hvilken sexy dame jeg har og ane at jeg har mye sex med henne. Tenke at de tror hun er et heftig knull.

Hotwife-fantasien. Tenne på ideen om at hun kan tilbys andre, og at nakenheten er et signal som jeg fantaserer at andre forstår. I slekt med slut-fantasien, men psykologisk annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...