AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:40 #1 Skrevet søndag kl 21:40 Under kjole og skjørt. Har dere noen gang sett det? Eller er det bare tanken rundt det hele? Anonymkode: 46849...1bf
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:44 #2 Skrevet søndag kl 21:44 Hallo, har du møtt menn? Gi menn hår av dusj sluken spm har lagt der i 3 uker og de blir kåt. De tenker jo kun med pikken og kan bli kåt av alt, de trenger ikke å ha sett noe for at fantasien deres skal spille de et puss. Anonymkode: 4f536...10a 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:47 #3 Skrevet søndag kl 21:47 Vil tro det er tanken på at da er det lett tilgjengelig, og de damene som går truseløse liker å være det også. Ingen med baktanker går vel truseløse? Jeg hadde ikke orka det til daglig. Anonymkode: 7860d...61d
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:49 #4 Skrevet søndag kl 21:49 Menn tenner på nesten alt. Anonymkode: 9f69d...281
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:49 #5 Skrevet søndag kl 21:49 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hallo, har du møtt menn? Gi menn hår av dusj sluken spm har lagt der i 3 uker og de blir kåt. De tenker jo kun med pikken og kan bli kåt av alt, de trenger ikke å ha sett noe for at fantasien deres skal spille de et puss. Anonymkode: 4f536...10a "Jeg evner kun å tiltrekke meg underklassen", kunne du like gjerne skrevet. Anonymkode: a025c...e8b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:49 #6 Skrevet søndag kl 21:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil tro det er tanken på at da er det lett tilgjengelig, og de damene som går truseløse liker å være det også. Ingen med baktanker går vel truseløse? Jeg hadde ikke orka det til daglig. Anonymkode: 7860d...61d Ingen uten baktanker skulle det stå Anonymkode: 7860d...61d
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:54 #7 Skrevet søndag kl 21:54 Enda en truseløs-tråd. Hvorfor lager du så mange? Anonymkode: 8f8cc...828
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:54 #8 Skrevet søndag kl 21:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Jeg evner kun å tiltrekke meg underklassen", kunne du like gjerne skrevet. Anonymkode: a025c...e8b En som følte seg truffet og måtte vise seg litt frem Anonymkode: 46849...1bf
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:55 #9 Skrevet søndag kl 21:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hallo, har du møtt menn? Gi menn hår av dusj sluken spm har lagt der i 3 uker og de blir kåt. De tenker jo kun med pikken og kan bli kåt av alt, de trenger ikke å ha sett noe for at fantasien deres skal spille de et puss. Anonymkode: 4f536...10a Kvinner med slike holdninger som deg er så stusselig. Eksen tenkte også sånn, og trodde jeg var kåt på alt og alle bare pga jeg alltid hadde lyst på henne😅 ble skikkelig turn off i lengden med en kvinne med så dårlig syn på menn Anonymkode: 23848...331 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:55 #10 Skrevet søndag kl 21:55 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hallo, har du møtt menn? Gi menn hår av dusj sluken spm har lagt der i 3 uker og de blir kåt. De tenker jo kun med pikken og kan bli kåt av alt, de trenger ikke å ha sett noe for at fantasien deres skal spille de et puss. Anonymkode: 4f536...10a "Tenker kun med pikken", men menn står fortsatt bak nesten alle betydningsfulle oppfinnelser gjennom menneskets historie. Internettet du bruker til å sende meldinger, skjermen du ser på, og til og med Kvinneguiden, ble oppfunnet av menn. Menn tenker kanskje med pikken, men kvinner tenker i så fall ikke i det hele tatt. Anonymkode: 23c1e...617 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:55 #11 Skrevet søndag kl 21:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enda en truseløs-tråd. Hvorfor lager du så mange? Anonymkode: 8f8cc...828 Ikke samme person. Du vet du velger selv hva du trykker innpå sant? Anonymkode: 46849...1bf
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:56 #12 Skrevet søndag kl 21:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner med slike holdninger som deg er så stusselig. Eksen tenkte også sånn, og trodde jeg var kåt på alt og alle bare pga jeg alltid hadde lyst på henne😅 ble skikkelig turn off i lengden med en kvinne med så dårlig syn på menn Anonymkode: 23848...331 Menn som ser på kvinner som et hull er turn off i seg selv. Skjønner damen din godt Anonymkode: 46849...1bf 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:57 #13 Skrevet søndag kl 21:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke samme person. Du vet du velger selv hva du trykker innpå sant? Anonymkode: 46849...1bf Bare lurer på hvorfor det er nødvendig med så mange. Anonymkode: 8f8cc...828
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:58 #14 Skrevet søndag kl 21:58 Tilgjengelighet… enkelt og greit Anonymkode: e475b...9f8
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:59 #15 Skrevet søndag kl 21:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som ser på kvinner som et hull er turn off i seg selv. Skjønner damen din godt Anonymkode: 46849...1bf Du må da ha svart feil person? Jeg har da aldri sett på hun som et hull 😅 les først, så svar Anonymkode: 23848...331
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:01 #16 Skrevet søndag kl 22:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Tenker kun med pikken", men menn står fortsatt bak nesten alle betydningsfulle oppfinnelser gjennom menneskets historie. Internettet du bruker til å sende meldinger, skjermen du ser på, og til og med Kvinneguiden, ble oppfunnet av menn. Menn tenker kanskje med pikken, men kvinner tenker i så fall ikke i det hele tatt. Anonymkode: 23c1e...617 Her ser man med en gang mangel på kunnskap, det har mange kvinner også deltatt i. Du vet trådløs teknologi ble oppfunnet av en kvinne som senere ble brukt til wifi, gps og Bluetooth? Hva gjør du på kvinneguiden i det hele tatt, som egentlig er for kvinner? Snakk om å ha problemer Anonymkode: 46849...1bf 1 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:02 #17 Skrevet søndag kl 22:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må da ha svart feil person? Jeg har da aldri sett på hun som et hull 😅 les først, så svar Anonymkode: 23848...331 Svarte deg ja Anonymkode: 46849...1bf
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:03 #18 Skrevet søndag kl 22:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svarte deg ja Anonymkode: 46849...1bf Da bommet du så grovt at jeg genuint trodde du svarte feil. Men at folk svarer før de har lest er vel ikke noe nytt her inne Anonymkode: 23848...331
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:08 #19 Skrevet søndag kl 22:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da bommet du så grovt at jeg genuint trodde du svarte feil. Men at folk svarer før de har lest er vel ikke noe nytt her inne Anonymkode: 23848...331 At du ikke er klar over hvordan du utgir deg i det du skriver kan jeg ikke gjøre noe med dessverre Anonymkode: 46849...1bf
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:11 #20 Skrevet søndag kl 22:11 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her ser man med en gang mangel på kunnskap, det har mange kvinner også deltatt i. Du vet trådløs teknologi ble oppfunnet av en kvinne som senere ble brukt til wifi, gps og Bluetooth? Hva gjør du på kvinneguiden i det hele tatt, som egentlig er for kvinner? Snakk om å ha problemer Anonymkode: 46849...1bf Å påstå at jeg mangler kunnskap når det er tydelig at du ikke har lest innlegget mitt, er helt latterlig og absurd. Sa jeg at trådløs teknologi entydig ble laget av menn? Jeg sa at internettet ble laget av menn; Vint Cerf og Bob Kahn. Vet du ikke hva forskjellen mellom trådløs teknologi og internett er? Og selv om målgruppen for Kvinneguiden hovedsakelig er kvinner, er forumet åpent for alle. Litt artig at dette forumet, som er for kvinner, også ble laget av en mann. Klarer dere ikke å lage noe selv? Så sitter dere her og sier at menn tenker med pikken sin 😂 Anonymkode: 23c1e...617 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå