Gaia Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Kommer an på konteksten det? Vil du bli venn med læreren, eller kanskje kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Gaia skrev (2 minutter siden): Kommer an på konteksten det? Vil du bli venn med læreren, eller kanskje kjæreste? Venn. Anonymkode: e5004...216
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Kommer jo helt an på hvorfor du vil invitere vedkommende på kaffe. Om det er for å få et vennskap, klage på tidligere undervisning og karakterer eller i håp om innlede et mer romantisk forhold? Tenker nummer 1 er innafor, ikke de andre Anonymkode: b633f...ae7 2
Gaia Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kommer jo helt an på hvorfor du vil invitere vedkommende på kaffe. Om det er for å få et vennskap, klage på tidligere undervisning og karakterer eller i håp om innlede et mer romantisk forhold? Tenker nummer 1 er innafor, ikke de andre Anonymkode: b633f...ae7 Som lærer vet jeg ikke om jeg hadde takket ja til noe sånt, med mindre dette var et menneske jeg visste av før hen ble forelder på skolen. Da må jeg i så fall ha truffet vedkommende noen ganger i en eller annen sosial setting før jeg ble invitert. Endret 16. juni av Gaia 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Kommer an på kjemien og tonen dere i mellom. Jeg ble bestevenninne med barnets tidlige spesialpedagog. Møttes noen år etter og nå er vi nærmest søstre 🤷 Anonymkode: 4620d...e8d
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni Helst ikke hvis det bare er på grunn av barnet at du kjenner læreren. Anonymkode: b1025...f72
Kanutte Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni De eneste foreldrene jeg har blitt venner med er de jeg har kjent fra før, eller naturlig blitt venner med gjennom egne barns aktiviteter/mine aktiviteter og utvider vennegruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå