Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Virker som om alle forventer seg at brudeparet skal danse utover kvelden. Jeg føler at dette er veldig unaturlig siden jeg aldri har likt å danse, og det har ikke han heller. Også tenker jeg også at dette skal være litt ekstra vår dag, og at når dette er den ene tingen vi virkelig ikke vil gjøre, så bør vi få slippe. Virker dette veldig sært? Vil ikke bli oppfattet som sutrende brud. Og det blir åpnet for at alle som vil kan danse
Gjest Fruktkake Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Virker som om alle forventer seg at brudeparet skal danse utover kvelden. Jeg føler at dette er veldig unaturlig siden jeg aldri har likt å danse, og det har ikke han heller. Også tenker jeg også at dette skal være litt ekstra vår dag, og at når dette er den ene tingen vi virkelig ikke vil gjøre, så bør vi få slippe. Virker dette veldig sært? Vil ikke bli oppfattet som sutrende brud. Og det blir åpnet for at alle som vil kan danse ← Vi skal ikke ha dans i det hele tatt. Vi er ikke glad i å danse, selv om jeg tenker at det jo hadde vært kult å danse brudevalsen. Men Øyvind nekter, og da vil jeg ikke gjøre noe stort nummer ut av det. I vårt bryllup er det hellr ikke særlig mange danseglade folk, og uten alkohol så tror jeg det kunne blitt tamt. Gjør det DERE føler for. Drit i hva de andre forventer. Om ikke dere liker å danse så skal dere selvsagt ikke gjøre det på deres dag.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 deres dag - dere bestemmer!!! Drit i hva alle andre synes!!! Det er for dere dagen skal være perfekt
*Emma* Skrevet 18. mars 2006 #5 Skrevet 18. mars 2006 Vi gifter oss i utlandet. Vi skal ha middag med familie og venner på restaurant - dermed slipper vi glatt unna dansingen
Laini Skrevet 18. mars 2006 #6 Skrevet 18. mars 2006 Dere må vel gjøre det dere har lyst til på deres dag Det er bare å få toastmaster el til å annonsere at dansen er åpnet for dem som vil, brudeparet tar heller sengevalsen hehehe.. Tror ikke vi får til å lære oss brudevals selv om jeg har litt lyst til det så vil ikke han bruke tid på å ta timer. Vi hiver oss på en "slow" vi som ikke krever så mye fotarbeid;-) Hadde dog vært tøft å slått til å overrasket alle med en innøvd dans men det er ikke viktig i det hele tatt.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 19. mars 2006 #7 Skrevet 19. mars 2006 Vi skal heller ikke ha brudevals. Tror ikke det blir noe problem, får bare toastmasteren til å informere om det på en eller annen måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå