voka Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Er 24 år og jomfru. Har snakket med en fyr og vi har hatt en slags greie, har veldig lyst til å ligge med han. Men jeg vet ikke om dette er noe jeg burde fortelle han eller ikke si noe om?
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni voka skrev (4 minutter siden): Er 24 år og jomfru. Har snakket med en fyr og vi har hatt en slags greie, har veldig lyst til å ligge med han. Men jeg vet ikke om dette er noe jeg burde fortelle han eller ikke si noe om? Det er helt opp til deg. Du bestemmer selv. Om du føler det er viktig for deg å fortelle det så gjør det. 😊 Det kan absolutt være greit for han å vite. Det blir sikkert veldig spennende for både han og deg. Lykke til! 😊 Anonymkode: 6d348...f04
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni voka skrev (17 minutter siden): Er 24 år og jomfru. Har snakket med en fyr og vi har hatt en slags greie, har veldig lyst til å ligge med han. Men jeg vet ikke om dette er noe jeg burde fortelle han eller ikke si noe om? Jeg hadde fortalt det hadde jeg vært deg, for da tenker jeg det er naturlig at han tar litt ekstra hensyn til det. Anonymkode: 314a5...0e4 2
Katten.2.0 Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Som mann ville jeg satt stor pris på at du hadde sagt det til meg. Min tilnærming vil være en annen om jeg skulle møtt en 24-åring som har hatt et aktivt sexliv i 5+ år, eller en som aldri har hatt sex. Men så er jeg også stort fan av god kommunikasjon rundt sex før man faktisk har det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Du bør absolutt fortelle han dette. Jeg hadde i allefall satt pris på det. Som det blir skrevet over, så hadde jeg tatt helt andre hensyn. Og for det andre hadde det tent meg noe sinnsykt, å få lov til å introdusere deg til sexlivets gleder. Ser bare pluss med å fortelle dette. Anonymkode: 7143f...6f0 1
Irak Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni Katten.2.0 skrev (På 15.6.2025 den 22.37): Som mann ville jeg satt stor pris på at du hadde sagt det til meg. Min tilnærming vil være en annen om jeg skulle møtt en 24-åring som har hatt et aktivt sexliv i 5+ år, eller en som aldri har hatt sex. Men så er jeg også stort fan av god kommunikasjon rundt sex før man faktisk har det. Det er faktisk et veldig viktig poeng @Katten.2.0 🐈⬛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå