AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Hei! Jeg har født 3 barn, riktig nok for en del år siden. Merker selv at ting er blitt utvidet der nede. Jeg har vært i to forhold etter dette, med menn med normal penisstørrelse, og de virker til (og har uttalt) at de er veldig fornøyde med sexlivet. Noen ganger tenker jeg på at det kanskje ikke handler om at jeg er blitt utvidet, men at følsomheten er blitt svekket på noe vis etter fødslene? Noen med samme erfaring? Anonymkode: 0bc90...684
Hunmedham Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Tren musklene. Men ikke vær redd. Dette er litt myte. Skjeden er elastisk. Jeg har to barn og har hatt sex i 40 år. Like tight.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei! Jeg har født 3 barn, riktig nok for en del år siden. Merker selv at ting er blitt utvidet der nede. Jeg har vært i to forhold etter dette, med menn med normal penisstørrelse, og de virker til (og har uttalt) at de er veldig fornøyde med sexlivet. Noen ganger tenker jeg på at det kanskje ikke handler om at jeg er blitt utvidet, men at følsomheten er blitt svekket på noe vis etter fødslene? Noen med samme erfaring? Anonymkode: 0bc90...684 Er bare å trene det. Ditt ansvar, ikke menns. Anonymkode: 3ecc3...886
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er bare å trene det. Ditt ansvar, ikke menns. Anonymkode: 3ecc3...886 Kjære vene. Har jeg sagt at det er menn sitt ansvar? Hva vet du om jeg trener opp musklene der nede eller ikke? Anonymkode: 0bc90...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå