Gå til innhold

Hva synes du om linskjorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie om 1 uke til Frankrike. Det er meldt 30+ grader, så jeg er mitt usikker hva jeg skal ha med. Tenker at lin er deilig når det er varmt? 

Hva synes dere her inne om linskjorte? Bruke den som jakke? Har funnet både med kort og lange ermer. 

Jeg er overvektig, veier 90 kg og er 175 cm høy. Så jeg er ikke komfortabel med å vise mye hud. 

Hvordan ville du kledd deg? Legger med bilde av skjorten;)

Screenshot_20250615_205458_Chrome.jpg

Skrevet

Jeg har brukt det selv, både som jakke og som «vanlig», greit å ha noe å slenge over singleter/t-skjorter. Særlig når en er overvektig. Lin er luftig og behagelig i varmen.

Anonymkode: 9e06f...fe9

• Liker 1
Skrevet

Fjorårets sommer ferie med temperatur helt opp til 47 grader ble tilbrakt i lin t-skjorte og lin singlet. Lin er fantastisk deilig å ha på når temperaturen er over 27.

Jeg personlig, ville ikke hatt på meg en skjorte som jakke i 30 +. Det holder med et lag for min del. 

Anonymkode: 84d3f...5a8

Skrevet

Bruker linskjorter omtrent hele sommeren. Men passer på at de ikke er altfor tykke, i ren lin og gjerne lysere farger. Bruker str 46 og føler meg veldig kledd i en skjorte med litt oppbrettet ermer og enten knytt nederst eller nedi eller løst utenpå. Bruker til shorts, denimskjørt og smale bukser. Men lin både oppe og nede ser fort litt bomsete ut i større størrelser. 

Anonymkode: 550fd...479

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...