Gå til innhold

Alle disse datingnettsidene.......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du eller noen du kjenner erfaringer fra hvordan Møteplassen, Sukker osv fungerer? Jeg styrer unna Tinder, fordi det virker som om det er mye fokus på kun sex der. Match.com bringer bare tilbake minner om eksen, for han fant jeg der inne, så det blir for meg bare å strø salt i såret.

Jeg vil bare prøve igjen, uten å være over eksen i det heletatt. Men jeg føler meg nesten tvunget til å prøve å gå videre, for jeg hører ikke noe mer fra han. Men JEG savner HAN hver eneste dag. Men jeg tror dette er den eneste måten jeg kan komme meg videre på. 

Erfaringer med disse sidene tas imot med takk.

Anonymkode: 94073...a6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil bare prøve igjen, uten å være over eksen i det heletatt. Men jeg føler meg nesten tvunget til å prøve å gå videre, for jeg hører ikke noe mer fra han.

Og det tenker du er rettferdig ovenfor de potensielle datene dine?

Anonymkode: 721f2...38f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ha en rebound?

Anonymkode: 73cf9...e78

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo eksen jeg vil ha, men han vil ikke ha meg. 

For meg er jo han den fineste. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klarer du ikke å være litt singel engang? Da bør du i såfall snakke med en psykolog for det er usunt.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du bør være singel. Og/eller ærlig. Alle som er på andre plasser er også på Tinder, så man kan like så godt være der.

Anonymkode: ea46f...49b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Der er akkurat greiene og like mye sex fokus på alle appene. Har prøvd nesten alle. Fra Facebook til Tinder. 

Syns det var minst sex fokus og mest seriøse på Boo, men da møter msn folk fea forskjellige land. 

Anonymkode: 4411e...2dc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men da er det ikke fair at du oppsøker dem som har bearbeidet tidligere forhold og søker noe seriøst.

Når du fortsatt egt vil ha en annen bør du oppsøke de som er minst seriøse og også bare vil "bruke" noen.

Anonymkode: 843dd...479

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Traff "min" på Facebook dating 😊 Det gjorde jeg med han andre jeg flørtet med også. 

Eksen traff jeg på en nå nedlagt datingside. Vi var sammen i 9 år. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der er akkurat greiene og like mye sex fokus på alle appene. Har prøvd nesten alle. Fra Facebook til Tinder. 

Syns det var minst sex fokus og mest seriøse på Boo, men da møter msn folk fea forskjellige land. 

Anonymkode: 4411e...2dc

Vær så snill a! Ingen søker noe seriøst på disse appene og alle der er like skada om ikke mye verre enn trådstarter. Kjør på du ikke hør på disse som tror verden er rosenrød

Anonymkode: c0449...f73

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du eller noen du kjenner erfaringer fra hvordan Møteplassen, Sukker osv fungerer? Jeg styrer unna Tinder, fordi det virker som om det er mye fokus på kun sex der. Match.com bringer bare tilbake minner om eksen, for han fant jeg der inne, så det blir for meg bare å strø salt i såret.

Jeg vil bare prøve igjen, uten å være over eksen i det heletatt. Men jeg føler meg nesten tvunget til å prøve å gå videre, for jeg hører ikke noe mer fra han. Men JEG savner HAN hver eneste dag. Men jeg tror dette er den eneste måten jeg kan komme meg videre på. 

Først og fremst veldig leit å høre at du har kjærlighetssorg. Ta tiden til hjelp. Vær snill med deg selv. 

Jeg har klart best erfaringer med Sukker. Framstår som mest seriøs, du lager en detaljert profil, får matchtre med andre basert på alle spørsmålene du besvarte, og har ganske store fritekstfelt til å beskrive deg selv og hva du ser etter. Ikke like mange som på tinder selvsagt, og har virket litt dødt i det siste med mange gamle profilbilder. Traff min der helt nylig ❤️

Tinder har jeg dårligst erfaring med. Nesten blanke profiler overalt, alt er rigget opp rundt bilder, og den er ganske allment kjent som en puleapp. 

Man må betale for å komme noen vei (særlig som mann), så ha det i bakhodet.

Det høres ikke ut som du er klar for et nytt forhold, men kanskje er det likevel godt for deg, som del av prosessen å komme over eksen, å treffe andre. 

Anonymkode: 68952...e88

• Liker 2
Skrevet

Ville gått for hinge om du skal bruke noen av dem. 

Skrevet

Du bør være singel. Og/eller ærlig. Alle som er på andre plasser er også på Tinder, så man kan like så godt være der.

Øh, det er vi da ikke. Personlig har jeg ingen interesse for de plattformene som kun fokuserer på utseende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har klart best erfaringer med Sukker. Framstår som mest seriøs, du lager en detaljert profil, får matchtre med andre basert på alle spørsmålene du besvarte, og har ganske store fritekstfelt til å beskrive deg selv og hva du ser etter. Ikke like mange som på tinder selvsagt, og har virket litt dødt i det siste med mange gamle profilbilder. Traff min der helt nylig ❤️

Anonymkode: 68952...e88

Jeg har akkurat samme erfaring. Synes heller ikke det er spesielt dødt der, det kommer vel fort inn 5-10 nye profiler daglig. 

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Klarer du ikke å være litt singel engang? Da bør du i såfall snakke med en psykolog for det er usunt.

Til din info; Jeg har vært singel helt til jeg møtte eksen jeg, så jeg greier fint å være singel. 

Og til deg lenger opp her, skada høres det ut som om du er selv, med sånne kommentarer som ikke ligner på noe. Skaff deg folkeskikk. Hvis du greier å lese, så ser du at jeg har kjærlighetssorg over EN spesiell mann. Problemet mitt er at jeg ikke kommer meg over han. Så jeg vil heller ha tips jeg enn nedlatende kommentarer. 

Til dere som har gitt meg oppmuntring og gode ord; Tusen takk.

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (16 timer siden):

Øh, det er vi da ikke. Personlig har jeg ingen interesse for de plattformene som kun fokuserer på utseende. 

Hvilken datingside er det som ikke fokuserer på det, i motsetning til Tinder?

Skrevet

Hinge har 37% kvinner. Tinder har 25%. Gå for hinge hvis du er mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvilken datingside er det som ikke fokuserer på det, i motsetning til Tinder?

Bl.a Sukker, som nevnt tidligere. En del har til og med profil uten bilde der. Stor personlighetstest man må ta for å se hvor bra man passer sammen. I tillegg må (eller bør) man fylle ut interesser osv. så man får et godt bilde av den andre personen. Pluss profiltekst selvsagt. 

• Liker 1
Skrevet
VetAlt skrev (14 minutter siden):

Hinge har 37% kvinner. Tinder har 25%. Gå for hinge hvis du er mann.

Eller gå på byen. Jeg var på Klubb 37+ på Taket på Steen&Strøm på lørdag, vil anslå at det var omtrent dobbelt så mange damer som menn der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...