Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt enig. Jeg dater ikke kvinner over 50 selv om jeg er 57 år selv. De lukter vondt og forfaller veldig etter 50. 35-45 er favorittalderen. De er ikke bestemødre og utslitte 

Anonymkode: 5af1c...d91

samme her menn i 35-45 er de beste.. over 50 kommer øltønna frem og gubbefaktene. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 12.02):

Er en grunn til damer på 50+ blir skilt og forblir single mens mennene de ble skilt fra, finner seg en nydelig blomst.

Anonymkode: d2232...7f1

…finner seg en nydelig blomst i fattige strøk i Filippinene eller Thailand..

Anonymkode: 5466e...690

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså,å snakke om at mennesker i en viss alder er sånn og sånn faller på sin egen urimelighet da ... Poff,så er du jammen der selv! 

Anonymkode: e2ac7...6bf

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

…finner seg en nydelig blomst i fattige strøk i Filippinene eller Thailand..

Anonymkode: 5466e...690

Som lopper den feite gamle gubben for pengene!For kjærlighet er det ikke!

Endret av Jonette
Slett
Skrevet
Jonette skrev (Akkurat nå):

Som lopper den feite gamle gubben for pengene!For kjærlighet er det ikke!

Anonymkode: a255e...37e

Skrevet

Når østrogenet stopper opp blir kvinner bitre grinete kjærringer med kort hår. De utvikler mannehat og gir menn skylda for alt det gale som har skjedd de i livet, også sine egne dårlige valg. Derfor finner menn seg yngre damer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når østrogenet stopper opp blir kvinner bitre grinete kjærringer med kort hår. De utvikler mannehat og gir menn skylda for alt det gale som har skjedd de i livet, også sine egne dårlige valg. Derfor finner menn seg yngre damer. 

Ikke mye solidaritet blant menn da. For det er jo ikke nok unge kvinner til alle menn, så da er det vel andre menn som er skyld i «male loneliness».

Anonymkode: 3d262...e2f

• Nyttig 2
Skrevet

Sorry, men det er nok du som er et fordomsfullt, ekkelt menneske selv.  Tenk å ha det så vondt med seg selv at du finner glede i å tråkke på andre som ikke har gjort deg noe ,kun basert på utseendeog alder. De kuleste, beste folka jeg vet om er de som er litt smårunde, opp i 40- 50 årene med kort hår og briller eller farger håret som de vil, som får deg til å le, ha  dype samtaler og gir F i sånne som deg. Beklager, men de er ti ganger mer spennende og fargerike enn det du noensinne kommer til å bli. 

Anonymkode: fcbc1...69c

• Liker 2
Skrevet

Hvor overrasket er vi på en skala fra 1-50 over at TS trakk seg rolig tilbake og fant frem popcornet da, folkens?

Anonymkode: c29e8...0b0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy flate, for en tråd...

Kvinnehatet sitter dypt.

Anonymkode: b9a18...d4c

Helt ekstremt. 

Anonymkode: 47515...b2e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt ekstremt. 

Og fra kvinner? 🤔😒

AnonymBruker
Skrevet

… det finnes jo ekle eldre damer. F.eks. slike som har messias-kompleks, men som ikke passer til å hjelpe andre, som bare er fryktelig rare. 

Anonymkode: d85cd...185

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 20.04):

Vet ikke ha det er som gjør det, men det er bare enkelte kvinner på rundt 50 som jeg finner litt «ekle» om man kan si det slik. Er kvinne selv by the way, er nå 34, og livredd for at andre skal se på meg som ekkel når jeg blir 50. Eller at jeg selv skal fremstå ekkel…  Vet liksom ikke hva det kommer av, om det er kort kjærringsveis, deig-ræv, fett hår, kjærring-klær eller overvekt, eller hva det er som gjør det. Helt syke tanker I know 😂 Men slik er det bare. Synes ikke så mange menn fremstår litt «ekle»… Er det flere som av og til tenker slike tanker? Eller er det noen som fremstår ekle for enkelte, på samme måte som at noen kvinner også kan synes at enkelte menn kan fremstå «ekle»?

Anonymkode: 608ed...881

Snart 50. Og beste med min alder  er at slike overfatiske og greneralusetemde meninger  bryr jeg meg overhode ikke om. Tenker at slike ytringer  får vedkommende til å virke  litt  lite intelligent  egentlig.  

Du spesigiserer ikke engang  hva di tenker er ekkelt heller. 

Har vel aldri  sett på andre som ekle, i noen alder jeg har vært i. Deilig å ikke henge seg så mye opp i skavanker, og heller faktisk bli kjent med alle mulig type mennesker i alle aldre.  Kanskje  du nyter livet litt mer da?

Anonymkode: 33938...e35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 20.16):

Disse damene kommer for øvrig mer unna med denne oppførselen enn hva menn på samme alder hadde gjort. 

Endelig noen som har skjønt det, Takk .... Tusen Takk  :thankyou:   Lei av å bli grafset i skrittet og ræva, samt "tvangskysset" av den gjengen

Mann 28

Anonymkode: b3501...ec3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 9.08):

Det var autokorrekt, og jeg kan ikke redigere som anonym. 😊

Og? Ser du ikke over du før du poster?  Jeg ser alltid over før jeg trykker på «Send inn svar». Her hadde det blitt «send in svar» om jeg ikke hadde lest gjennom. Da hadde jeg vært like ille som deg. 

Annonse
Skrevet

Nordnorske menn i 80 åra er enda verre. Fy faen for en kverulering. Gi meg en 50 år gammal dame med kjerringsveis og hengeræv, bare jeg slipper flere diskusjoner med gamle nordnorske menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å omtale andre mennesker på denne måten?

Skrevet

Gud. Trenger verden virkelig så mange rasshøl? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...