Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes mennene i 50 års som snakker om hengepattene til ulike eldre damer, og de stramma unge jentene i bikini på stranda er ekstremt mye eklere 😐😐

Anonymkode: f2405...9de

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes mennene i 50 års som snakker om hengepattene til ulike eldre damer, og de stramma unge jentene i bikini på stranda er ekstremt mye eklere 😐😐

Anonymkode: f2405...9de

Ja, mens de står der med tønnevommen sin, misfargede tenner, hårtuster stikkende ut fra nese og ører og generelt dårlig klesstil😄

Anonymkode: 55c69...63b

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts jeg er helt enig med deg. Får også en ekkel følelse av damer i 50 årene. Vet ikke hvorfor. Noe med leppestift hvor du ser hvor rynkete leppene og huden på overleppen er.. de lukter rart og er liksom generelt litt ekle. Klarer ikke beskrive det. Får sånn ick følelse i kroppen. 

Anonymkode: d81fe...cd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om utseende til folk.Syntes det kan være fint og eldes naturlig.Ser ikke på alder som noe ekkelt.

Anonymkode: 15342...baa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 20.04):

Vet ikke ha det er som gjør det, men det er bare enkelte kvinner på rundt 50 som jeg finner litt «ekle» om man kan si det slik. Er kvinne selv by the way, er nå 34, og livredd for at andre skal se på meg som ekkel når jeg blir 50. Eller at jeg selv skal fremstå ekkel…  Vet liksom ikke hva det kommer av, om det er kort kjærringsveis, deig-ræv, fett hår, kjærring-klær eller overvekt, eller hva det er som gjør det. Helt syke tanker I know 😂 Men slik er det bare. Synes ikke så mange menn fremstår litt «ekle»… Er det flere som av og til tenker slike tanker? Eller er det noen som fremstår ekle for enkelte, på samme måte som at noen kvinner også kan synes at enkelte menn kan fremstå «ekle»?

Anonymkode: 608ed...881

Så enig. For meg er det gjerne kombinasjonen av deigræv, fett hår,overvekt og mangel på stil når det kommer til bekledning. Med andre ord kvinner som har glemt å ivareta seg sjøl etter fylte 50 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rent estetisk så er jeg enig. Kvinner over 50 finner jeg særdeles lite attraktivt med. Det starter lenge før de blir 50 også. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 74b42...c5d

AnonymBruker
Skrevet

Folk i alle aldre kan virke ekle.

Selv synes jeg ofte ungdom er litt ekle, de kler seg rart og er lite opptatt av hygiene selv m/ fjeset fullt av sminke osv. 

Og folk i 30-årene kan være ekle når de har sånn 2 barn under 3 år, de virker nesten narkomane av søvnmangel 

Gamle folk kan lukte medisiner og innestengt lukt.

Ja, jeg på 45 som prøver å ballansere karriere med pre-menopause er sikkert litt ekkel iblant, jeg også.

Vi får prøve å være greie med hverandre, TS.

Anonymkode: 56bf4...594

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ts jeg er helt enig med deg. Får også en ekkel følelse av damer i 50 årene. Vet ikke hvorfor. Noe med leppestift hvor du ser hvor rynkete leppene og huden på overleppen er.. 

Anonymkode: d81fe...cd9

Mener du folk med røyke-skader? De fleste har ikke rynker akkurat der.

Anonymkode: 56bf4...594

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker vi lever i en objektivt sett kvinnehatende og aldringsfryktende tid, og da blir eldre kvinner et symbol på to ting man ikke liker, kvinner og aldring.

Nå er nå eldre menn, f eks en 56-årig mann både tykkere og et skritt nærmere døden og som regel mer forfallen enn en jevngammel kvinne, men kvinnehatet står tydeligvis sterkt.

Jeg kan tenke meg en grunn til til at noen synes eldre damer er ekle, og det er at vi stort sett er helt ferdige med å være stille, snille og å please andre, og dessuten er vi ofte høyt utdanna og tjener greit også. Det er mange som ikke liker at damer har makt og utestemme og ikke gidder å være hushjelp lenger.

Anonymkode: c4ba0...cb6

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Rent estetisk så er jeg enig. Kvinner over 50 finner jeg særdeles lite attraktivt med. Det starter lenge før de blir 50 også. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 74b42...c5d

Så bra for oss kvinner 50+ at vi ikke eksisterer for å være "estetiske" for ukjente, tilfeldige mennesker, da 😉 Så lenge jeg er sånn noenlunde fornøyd med det jeg møter i speilet og mannen synes jeg er fin som jeg er, så holder det i massevis🥰 Jeg kunne jo sagt noe om hvor trist det er med grunne, overflatiske mennesker uten emosjonell og kognitiv dybde, men det skal jeg ikke gjøre ;) 

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Er en grunn til damer på 50+ blir skilt og forblir single mens mennene de ble skilt fra, finner seg en nydelig blomst.

Anonymkode: d2232...7f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er en grunn til damer på 50+ blir skilt og forblir single mens mennene de ble skilt fra, finner seg en nydelig blomst.

Anonymkode: d2232...7f1

Det er en grunn, ja, men ikke helt det du fantaserer om.  All forskning viser at det er flest kvinner som tar initiativ til skilmisse. Og den nydelige blomsten kaster nok snart ut gubben, når hun etterhvert finner ut hvor ubrukelig han er. Du må huske på at de vakre blomstene kan velge på øverste hylle av fraskilte menn, og de fleste skilte menn på 50+ befinner seg ikke der. Og før du drar misunnelses-, bitterhets- eller sjalusikortet, så kan jeg jo også informere deg om at svært mange fraskilte, voksne kvinner (45+) finner ut at de har det bedre som single. Dette støttes av forskning.

• Liker 4
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

greien er vel at noen eldre kvinner er litt som eldre menn, de er liksom litt perverse, kanskje. feks eldre kvinner som ser veldig på barn og skal mene masse om barneoppdragelse osv. de er ekle på sin måte. 

Anonymkode: d85cd...185

Skrevet

Vet ikke ha det er som gjør det, men det er bare enkelte kvinner på rundt 50 som jeg finner litt «ekle» om man kan si det slik. Er kvinne selv by the way, er nå 34, og livredd for at andre skal se på meg som ekkel når jeg blir 50. Eller at jeg selv skal fremstå ekkel…  Vet liksom ikke hva det kommer av, om det er kort kjærringsveis, deig-ræv, fett hår, kjærring-klær eller overvekt, eller hva det er som gjør det. Helt syke tanker I know 😂 Men slik er det bare. Synes ikke så mange menn fremstår litt «ekle»… Er det flere som av og til tenker slike tanker? Eller er det noen som fremstår ekle for enkelte, på samme måte som at noen kvinner også kan synes at enkelte menn kan fremstå «ekle»?

Gratulerer! Du er den mest ekle "kvinnen " jeg har møtt hittil. Og jeg har møtt mange. Muligens er du ikke bare ekkel, men enkel også?

Anonymkode: 2c9b4...d85

• Liker 7
Skrevet

Du er jo ekkel nå.  Hva tror du at du blir når du blir 50?

• Liker 6
Annonse
Skrevet

Er jeg ekkel? K50. Jeg skjønner at jeg ikke er estetisk sett like attraktiv som for 30 år siden, men ekkel tenker jeg ikke. Kropp er kropp og det er topp, for å si det flåsete. Det er råflott med folk i alle aldre som åpenbart trives i kroppen sin. 

Anonymkode: 155da...789

• Liker 3
Skrevet

Slutt å følge de "kunstige dukkene" på insta og lær deg noe om menneskeverd.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er 43 og har en slankere og strammere midje enn mange 20 åringer.

Det er ikke en viss alder som gjør at en plutselig forfaller.

Har en kompis som er PT og han er 50 og har en helt sinnsykt trent kropp uten noe særlig fett. 

Jeg har langt mørkt hår som jeg styler og vasker annenhver dag, så verken fett hår eller kjerring sveis. Trener hver dag. Sminker meg hver dag. Kler meg i alt fra skinny jeans, skjørt, kjoler. Bruker størrelse 26/34/XS-S. 

Du er ung enda TS. Og måten du skriver på virker du også veldig umoden og overfladisk.

Mannen i mitt liv har bamsemage og utrent. Jeg har aldri elsket noen mann før han. Jeg falt for øynene, smilet, hjertet og sjelen hans. Og jeg synes han er råsexy og deilig. 

Eksmannen var super trent. De siste årene orket jeg i å verken røre eller blir rørt av han(og nei, var ikke pga kroppen jeg ble forelsket. Han endret seg totalt etter vi fikk barn sammen etter flere år som gift)

Utseendet og kroppsfasong har lite å si når du blir voksen og moden og ser forbi det overfladiske. 

Anonymkode: 4a2f6...93c

• Liker 5
Skrevet

Hei TS, tenker du har din fulle rett til å tenke ditt om dagens 50 åringer, og du har nok også rett i dine observasjoner. Ser selv at både kvinner og menn i en viss alder later til å drite 100% i hvordan de fremstår for omverdenen. Kanskje fordi at de er trygge, kanskje fordi at de ikke bryr seg lenger, grunnene kan være mange. Selv er jeg mann og gjør mitt for å fortsatt være attraktiv for min kone, hadde blitt lei meg om hun ga faen og lot utseende og gnisten oss imellom dø ut. Så ja jeg forstår godt din bekymring for å skulle bli en av mange som lar kroppsfasong skli ut som en marshmallow, standard hårklipp som lar seg fungere etter en natt i sengen og klær som i beste fall ser ut som unisex utgave fra TEMU. 

Anonymkode: e68b8...596

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hørt en ung tenåring si at "voksne har ekle kropper. Både menn og kvinner"

Det er dårlig folkeskikk å si det høyt, men jeg forstår at en person på 14 ikke synes gjennomsnittlige 50-åringe kropper er attraktive. Det lever jeg fint med.

Det er litt rart å se at innlegget er skrevet av en ganske voksen kvinne på 34. Hun skal få det tøft om noen år.

Jeg er 50+ selv og synes (selvfølgelig) ikke kvinner eller menn på 50 generelt er ekle.

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...