AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni ...og visst det man gjør i dag. Hvordan livet ble, hva man skulle ha sagt, hva man skulle/skulle ikke ha gjort. Jeg skulle i allefall ha knullet rundt mye mer. Jeg møtte min kone som 17-åring, og har vært trofast siden. Men siste 25 år har det vært magert med sex. Det spiser meg opp innvendig å tenke på alt jeg har gått glipp av. Hva med deg? Anonymkode: 7206a...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Jeg skulle unngått alle menn, utenom han siste. Anonymkode: c3832...533 10 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Jeg skulle ønske mine første seksuelle erfaringer var av positiv art. Det var de ikke, jeg ble brukt av godt voksne menn som manipulerte meg og presset meg til sex ved å mase. Skjønte faktisk ikke hva som var greia med sex, det var bare vondt og jeg ville ikke. Nå er jeg godt voksen og skjønner at det jeg opplevde da var et overtramp og utnyttelse av en sårbar ungjente. Anonymkode: 01473...ce0 4 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Skulle ønske jeg holdt meg unna gutter og tidkrevende hobbyer, og heller fokusert på skole og høyere utdanning. Anonymkode: d598d...19e 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Jeg hadde rømt og aldri sett meg tilbake. Jeg drømte ofte om det, men var for programmert til å tørre virkelig dra. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg bare løpt min veg. Anonymkode: 9c635...8f4 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde rømt og aldri sett meg tilbake. Jeg drømte ofte om det, men var for programmert til å tørre virkelig dra. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg bare løpt min veg. Anonymkode: 9c635...8f4 Mener du å rømme hjemmefra? Anonymkode: 01473...ce0
Te- Presten Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Litt rart at jeg svarer dette på et innlegg under seksualitet. Men om jeg var 16 år på nytt, skulle jeg i langt større grad turt å bære følelsene mine på utsiden. Dette er noe jeg måtte nå 40- årene for å bli komfortabel med og tenker at jeg skulle gjort det helt fra starten. Det ville gjort kjærestegreier i ungdomstiden så mye enklere. 3 1
Flintis Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Te- Presten skrev (20 minutter siden): Litt rart at jeg svarer dette på et innlegg under seksualitet. Men om jeg var 16 år på nytt, skulle jeg i langt større grad turt å bære følelsene mine på utsiden. Dette er noe jeg måtte nå 40- årene for å bli komfortabel med og tenker at jeg skulle gjort det helt fra starten. Det ville gjort kjærestegreier i ungdomstiden så mye enklere. Hvordan da?
Gjest Nådeløs Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Bare slapp av, er ikke sikkert du har gått glipp av noe. Du glorifiserer nok fortiden mye, for det er masse man tenker man kunne fått gjort, men som man i virkeligheten ikke ville fått til. Du tenker kanskje nå at du kunne pult 150 damer på ett år men sannsynligvis hadde du vært heldig om du fikk rodd i land et par damer.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Nådeløs skrev (1 time siden): Bare slapp av, er ikke sikkert du har gått glipp av noe. Du glorifiserer nok fortiden mye, for det er masse man tenker man kunne fått gjort, men som man i virkeligheten ikke ville fått til. Du tenker kanskje nå at du kunne pult 150 damer på ett år men sannsynligvis hadde du vært heldig om du fikk rodd i land et par damer. Det har ikke manglet på tilbud og muligheter, for å si det slik. Hadde jeg villet den gang, og spilt kortene mine riktig, så hadde det blitt mye knullings. Anonymkode: 7206a...fe0
Te- Presten Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Flintis skrev (1 time siden): Hvordan da? Som i å si til de jeg likte at jeg faktisk likte dem. Og når jeg var i forhold kommunisere langt nydeligere hva jeg føler og hvordan jeg egentlig har det i forholdet. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): ...og visst det man gjør i dag. Hvordan livet ble, hva man skulle ha sagt, hva man skulle/skulle ikke ha gjort. Jeg skulle i allefall ha knullet rundt mye mer. Jeg møtte min kone som 17-åring, og har vært trofast siden. Men siste 25 år har det vært magert med sex. Det spiser meg opp innvendig å tenke på alt jeg har gått glipp av. Hva med deg? Anonymkode: 7206a...fe0 Jeg er 44 år og har med hånden på hjertet aldri hjort noe jeg angrer på. Er strålende fornøyd med selv og alle valgene jeg har gjort. Anonymkode: 5d821...7d8
Katten.2.0 Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Tja. Er meget fornøyd med det sexlivet jeg har hatt i livet, så ville heller gjort noen andre prioriteringer mtp økonomi (investere i bitcoin) og tatt en mer direkte vei til de jobbene jeg liker nå (som var noe helt annet enn hva jeg trodde jeg kom til å ville jobbe med som tenåring). 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni Jeg møtte mannen min i ung alder jeg. Men jeg har ingen ønske om å knulle flere fordi. Jeg synes det holder med de tre jeg har hatt. Men kanskje slått meg litt mere løs. Jeg er litt prippen sånn egentlig. Har ikke store lysten til å prøve noe kinky. Forskjellige stillinger og slik er jeg med på. Er aktiv i sexen. Men er veldig vanilje ja. Anonymkode: 0a708...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): ...og visst det man gjør i dag. Hvordan livet ble, hva man skulle ha sagt, hva man skulle/skulle ikke ha gjort. Jeg skulle i allefall ha knullet rundt mye mer. Jeg møtte min kone som 17-åring, og har vært trofast siden. Men siste 25 år har det vært magert med sex. Det spiser meg opp innvendig å tenke på alt jeg har gått glipp av. Hva med deg? Anonymkode: 7206a...fe0 Motsatt egentlig, skulle ønske jeg kunne gi jomfrudommen min til kona i stedet. Anonymkode: 6154c...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Katten.2.0 skrev (3 timer siden): Tja. Er meget fornøyd med det sexlivet jeg har hatt i livet, så ville heller gjort noen andre prioriteringer mtp økonomi (investere i bitcoin) og tatt en mer direkte vei til de jobbene jeg liker nå (som var noe helt annet enn hva jeg trodde jeg kom til å ville jobbe med som tenåring). Enig, og med kontoen full etter å ha vekslet inn bitcoins, så kunne jeg ha badet i fitte. Anonymkode: e2e82...23d
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Jeg hadde holdt meg rusfri. Fokusert mye mer på skole. Unngått alle eksene mine. Anonymkode: 04a8d...772 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Hærregud! Mannfolk! Jeg tenkte at dette var en interessant tråd; å kunne reist tilbake i tid med sin modne klokskap fra livets kunnskap, gjort opp alle feil man har gjort.. Men neida, for det denne hadde i tankene var å få knullet mer 😂 Apropos, det er nok årsaken for mine tanker om jeg kunne reist tilbake til megselv som 16-åring; jeg skulle nemlig unngått alle mannfolk helt til traff min nåværende gode ektemann. Så sorry Mac, om dette skulle bli realitet blir det nok lite knulling på deg Anonymkode: cd11e...381 10 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): ...og visst det man gjør i dag. Hvordan livet ble, hva man skulle ha sagt, hva man skulle/skulle ikke ha gjort. Jeg skulle i allefall ha knullet rundt mye mer. Jeg møtte min kone som 17-åring, og har vært trofast siden. Men siste 25 år har det vært magert med sex. Det spiser meg opp innvendig å tenke på alt jeg har gått glipp av. Hva med deg? Anonymkode: 7206a...fe0 Trodde du skulle komme med noe betydelig mer fornuftig enn det der. Altså kjipt at sexlivet er dødt men viss dette er det du filosoferer på er det ikke mye visdom du har tatt med deg i løpet av voksen livet. Anonymkode: b9905...834 6
frivis Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Jeg kan stå inne for de aller meste jeg har gjort siden 16 års alder. Har vært nøysom med den ene jeg har hatt et forhold til. For meg er forhold det det var ment for å være, næmlig å by på seg selv til noen man elsker. I dag er det bruk og kast, gress som er grønnere på andre siden osv. Jeg er så glad jeg aldri har blitt fanget inn i det der rotteracet som er i dagens samfunn. Takk og pris og lov! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå