Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den hadde vært mer passende om den var lang. 

Anonymkode: aafbd...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Har bryllup en kleskode ? Vil ikke brukt den i kirka men muligens etter på

Anonymkode: b219e...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Hva er kleskoden? Jeg kunne absolutt brukt den, synes ikke den er for kort, men det spørs jo på kleskoden da. 

Anonymkode: 38d63...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Ja, passer om du er svært ung og nett i figuren.

Anonymkode: 1fa30...71c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Passer fint i sommerbryllup.

Anonymkode: 07c21...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mest vanlig å bruke lange kjoler i bryllup.

Anonymkode: fcc3f...225

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin hvis du er slank og ung 

Anonymkode: 6fae4...9bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er kleskoden? Jeg kunne absolutt brukt den, synes ikke den er for kort, men det spørs jo på kleskoden da. 

Anonymkode: 38d63...4ee

Dress og sommerlig. 

Anonymkode: 61e99...b01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er mest vanlig å bruke lange kjoler i bryllup.

Anonymkode: fcc3f...225

Ja, jeg har brukt lange tidligere. Nå står det spesifisert at kjolen kan rekke til knærne, så derfor jeg lurer på om denne passer.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke den var for kort, men likte ikke mønsteret. Foretrekker ensfargede kjoler. Men det er meg da, jeg er kanskje litt kjedelig. Hadde den vært ensfarget lyseblå hadde den vært kjempefin. 

Anonymkode: 8bfba...e4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mer vanlig med lange kjoler enn korte kjoler til sommerbryllup. Om det ikke er dresskode der det skal være veldig pyntet, er knelang kjole helt perfekt.

Anonymkode: f1ef0...f0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Syns ikke den var for kort, men likte ikke mønsteret. Foretrekker ensfargede kjoler. Men det er meg da, jeg er kanskje litt kjedelig. Hadde den vært ensfarget lyseblå hadde den vært kjempefin. 

Anonymkode: 8bfba...e4b

Neida, ikke kjedelig med ensfarget heller. Men siden jeg liker både ensfarget og mønster tenker jeg at jeg går for den, så frem den er lang nok :)

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke mer vanlig med lange kjoler enn korte kjoler til sommerbryllup. Om det ikke er dresskode der det skal være veldig pyntet, er knelang kjole helt perfekt.

Anonymkode: f1ef0...f0c

Så bra! Jeg har brukt lange før, men det er kjoler jeg kun bruker i bryllup, så da ender jeg opp med å selge eller gi de bort i ettertid, fordi det ikke er så ofte jeg er i bryllup. Siden det sto at jeg kan bruke knelange nå, tenkte jeg å gå for det, for da blir det fort en kjole jeg bruker til andre anledninger også. 

AnonymBruker
Skrevet

På modellen synes jeg den er absolutt på grensen eller egentlig litt for kort for et bryllup. Den stopper jo et godt stykke over knærne hennes. Siden stoffet er gjennombrutt, og kjoleforet ikke rekker like langt som kjolen, kan den jo i realiteten virke enda litt kortere. 

Men på den annen side: modellen er 174 og bruker str XS. TS har ikke sagt noe om egen høyde og klesstørrelse. På meg, som er under 165 og bruker str L eller XL, ville kjolen sikkert rukket til midt på kneet eller lenger. Da er lengden greiere. 

Helt ærlig kommer det litt an på alder, også. Uansett hva mange sier om at det ikke finnes aldersgrense på klær, så ER det definitivt forskjell på om denne litt korte kjolen sitter på en bryllupsgjest på 17 eller på 60, for å sette det på spissen. 

Anonymkode: 64f9b...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...