AnonymBruker Skrevet 15. juni #61 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du er 40-50 år, vil jeg kalle det å være pedofil jo Anonymkode: fc9c8...ab4 Nei, det er en grunn til at dette er lavalderen. Et sted må en jo sette grensen. Norsk lov mener at kvinner over 16 er i stand til å ta egne valg på dette området. Det betyr at de er fritt vilt etter det, og det må være lov å prøve seg. Jeg er ikke fylt 40. Anonymkode: 82628...584
AnonymBruker Skrevet 15. juni #62 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke når de helt faktisk er det. Om den eldre mannen gir jenta en fin opplevelse skal jeg ikke si noe på det, men de fleste menn som er opptatt av svært unge kvinner har dessverre ikke godhet som motivasjon for at akkurat så unge og uerfarne jenter er det som trigger dem mest. Hadde du lyttet til samme erfaringer som jeg har ville du skjønt det samme, men dette er kanskje selvforsvar? Unge kvinner er vakre, men 17 år gamle kvinner er ofte ikke vakrere og mer perfekte enn 26 år gamle kvinner, eller mer fruktbare, så motivasjonen ligger ikke DER angående å gå yngst mulig. Uansett hvordan det unnskyldes for publikum. Anonymkode: 58d86...4a7 Også er det lolita-fenomenet hvor den unge kvinnen aktivt forfører den eldre mannen, gjerne læreren sin eller sjefen. Det er en veldig vanlig fantasi for unge jenter. Hvem er du til å si hva som er rett og galt som skjer mellom to samtykkende mennesker over den seksuelle lavalderen? Anonymkode: a6ce3...048 1 1
Gregarious Skrevet 15. juni #63 Skrevet 15. juni Menn som har mulighet til å velge helt "fritt", velger ofte partnere som er signifikant yngre enn dem selv. Dette er et veldokumentert fenomen, noe man for eksempel kan se blant mannlige filmstjerner. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #64 Skrevet 15. juni Har en følelse av at menn egentlig vil at vi kvinner skal leve lovene våre på følgende måte: Vi bør fortest mulig gifte oss i alderen 16-18. Om lavalderen hadde vært lavere hadde selvsagt det vært startpunktet. Så skal vi få en haug med barn. I en alder av 25, sånn nesten før livet har begynt, er vi utdatert. Da bør vi enten gjøre ættestupet, eller skape egne kvinnekolonier der vi hauggamle damer lever alene langt fra menn. Sånn at de er forskånet fra å se de aldrende og ekle 30 år gamle kroppene våre. Jo menn er skikkelig sjarmerende skapninger. Ekstra koselige er de når de i tillegg klager på at de er ensomme, fordi de ikke får dame. Det er enkel matematikk da gutter, det er ikke mange nok damer under 25 til dere alle. Selv jeg som har dyskalkuli skjønner det. Anonymkode: 02292...e6f 3 9
Te- Presten Skrevet 15. juni #65 Skrevet 15. juni KG leverer varene! Men det var jo nesten nødt til å bli en slik «du er dum! Nei du er dum!»- tråd med det spørsmålet til TS. Du må ha vist at dette kom til å bli en cluster- duck med generaliseringer, anklager, skråblikk og fiendtlighet, ikke sant? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #66 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har en følelse av at menn egentlig vil at vi kvinner skal leve lovene våre på følgende måte: Vi bør fortest mulig gifte oss i alderen 16-18. Om lavalderen hadde vært lavere hadde selvsagt det vært startpunktet. Så skal vi få en haug med barn. I en alder av 25, sånn nesten før livet har begynt, er vi utdatert. Da bør vi enten gjøre ættestupet, eller skape egne kvinnekolonier der vi hauggamle damer lever alene langt fra menn. Sånn at de er forskånet fra å se de aldrende og ekle 30 år gamle kroppene våre. Jo menn er skikkelig sjarmerende skapninger. Ekstra koselige er de når de i tillegg klager på at de er ensomme, fordi de ikke får dame. Det er enkel matematikk da gutter, det er ikke mange nok damer under 25 til dere alle. Selv jeg som har dyskalkuli skjønner det. Anonymkode: 02292...e6f Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å diskutere med kvinner. Anonymkode: a6ce3...048 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #67 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er jeg ikke. 16 er den lovlige lavalderen. Anonymkode: 82628...584 Kun en unnskyldning for ikke å gå lavere. Hadde den vært 15 eller 14, hadde du sagt det samme om den aldersgruppa også... Anonymkode: 6ba66...740 3 10
AnonymBruker Skrevet 15. juni #68 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Også er det lolita-fenomenet hvor den unge kvinnen aktivt forfører den eldre mannen, gjerne læreren sin eller sjefen. Det er en veldig vanlig fantasi for unge jenter. Hvem er du til å si hva som er rett og galt som skjer mellom to samtykkende mennesker over den seksuelle lavalderen? Anonymkode: a6ce3...048 Jeg er ingen til å si noe om det om det er en fin opplevelse for begge parter. Om mannen durer på egoistisk og ufint ovenfor den unge jenta og ødelegger henne kan jeg imidlertid kalle ham en mannskit og djevel som burde vært i fengsel, og har ikke problemer med å gjøre det. Disse er voldtektsmenn som sørger for å ikke bli tatt for det ved grooming og å sette jenta i situasjon der hun kommer til å skylde på seg selv resten av livet, men man er den man er, og slike personer er onde. Rett frem onde menn. Anonymkode: 58d86...4a7 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #69 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn som er besatt av mye yngre kvinner er oftest en spesiell type menn som tenner på den mentale overmakta i dette. At svært unge og uerfarne kvinner ikke klarer/våger å sette grenser for dårlig oppførsel. Samtlige kvinner jeg vet om som ble forført av en mye eldre mann har rapportert det samme. Veldig innsmigrende og fine ord om erfaringene de hadde og gjøre det godt for henne, til de slo helt om ved sex, og durte så egoistisk på at voksne kvinner trolig ville ha slått ned på det, mens de unge ikke våget det, og fikk en fæl opplevelse. Nærmest voldtekt. Anonymkode: 58d86...4a7 Nei. Man bare synes yngre kvinner er mer seksuelt attraktive. Slutt å rakk ned på menn som prefererer andre kvinner enn deg bare fordi du er bitter Anonymkode: 82a0c...3c4 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #70 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Man bare synes yngre kvinner er mer seksuelt attraktive. Slutt å rakk ned på menn som prefererer andre kvinner enn deg bare fordi du er bitter Anonymkode: 82a0c...3c4 Det handler om at vi ønsker å beskytte unge kvinner for grooming og utnyttelse. Ikke at noen er bitter. Anonymkode: 6ba66...740 4 2 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni #71 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har en følelse av at menn egentlig vil at vi kvinner skal leve lovene våre på følgende måte: Vi bør fortest mulig gifte oss i alderen 16-18. Om lavalderen hadde vært lavere hadde selvsagt det vært startpunktet. Så skal vi få en haug med barn. I en alder av 25, sånn nesten før livet har begynt, er vi utdatert. Da bør vi enten gjøre ættestupet, eller skape egne kvinnekolonier der vi hauggamle damer lever alene langt fra menn. Sånn at de er forskånet fra å se de aldrende og ekle 30 år gamle kroppene våre. Jo menn er skikkelig sjarmerende skapninger. Ekstra koselige er de når de i tillegg klager på at de er ensomme, fordi de ikke får dame. Det er enkel matematikk da gutter, det er ikke mange nok damer under 25 til dere alle. Selv jeg som har dyskalkuli skjønner det. Anonymkode: 02292...e6f Menn som kan få attraktive 20-åringer klager ikke. De mannfolka som til en viss grad klager er helt vanlige menn som bare vil ha en livspartner, men som gang på gang blir valgt bort av kvinner på sitt eget nivå fordi de jakter etter menn de ikke kan få. Anonymkode: 82a0c...3c4 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #72 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Man bare synes yngre kvinner er mer seksuelt attraktive. Slutt å rakk ned på menn som prefererer andre kvinner enn deg bare fordi du er bitter Anonymkode: 82a0c...3c4 Både menn og kvinner bør være bitre angående de menn som ødelegger så mange av våre unge kvinner. At du ikke synes jeg er attraktiv blåser jeg loddrett i. Jeg er godt gift med min store kjærlighet, så jeg har ikke interesse av å være seksuelt attraktiv for deg og disse mennene ellers. Jeg synes de/dere et svin man burde sette opp i offentlig gapestokk, eller kastrere. Skikkelige og anstendige voksne menn skjønner selv at svært unge mennesker lar man være. Anonymkode: 58d86...4a7 2 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni #73 Skrevet 15. juni Gregarious skrev (8 minutter siden): Menn som har mulighet til å velge helt "fritt", velger ofte partnere som er signifikant yngre enn dem selv. Dette er et veldokumentert fenomen, noe man for eksempel kan se blant mannlige filmstjerner. Så hvorfor skal kvinner gidde forhold med menn? Gi meg et par gode grunner? Hva får vi ut av det? For det du egentlig sier her er jo at dere ikke egentlig vil ha oss når vi passerer en gitt alder. De som ikke velger en mye yngre kvinne er kun sammen med røkla de fikk tak i. Det er jo ganske meningsløst for oss å knytte oss til en person som egentlig ikke liker oss, ser på oss som nest best, og gladelig hadde byttet oss ut om de kunne. Du er enig i det ikke sant? Da burde jo menn også slutte å klage på ensomhet. Dere legger jo opp til det selv. Anonymkode: 02292...e6f 3 5
BerntHulken Skrevet 15. juni #74 Skrevet 15. juni Helt ærlig; jeg tenner mer på 15 år opp (altså dame på 54) enn 15 år ned (kvinne på 24). Selv om unge kvinner er estetisk vakrere med glatt, flott hud etc, så er ikke det alt. Sjeldent har de noe mer enn det, for å være ærlig. 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #75 Skrevet 15. juni BerntHulken skrev (1 minutt siden): Helt ærlig; jeg tenner mer på 15 år opp (altså dame på 54) enn 15 år ned (kvinne på 24). Selv om unge kvinner er estetisk vakrere med glatt, flott hud etc, så er ikke det alt. Sjeldent har de noe mer enn det, for å være ærlig. Trodde først du mente 15 ÅR og opp. Glad jeg leste på nytt😂 Anonymkode: 6ba66...740 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #76 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn som kan få attraktive 20-åringer klager ikke. De mannfolka som til en viss grad klager er helt vanlige menn som bare vil ha en livspartner, men som gang på gang blir valgt bort av kvinner på sitt eget nivå fordi de jakter etter menn de ikke kan få. Anonymkode: 82a0c...3c4 Men de mennene som blir valgt bort vil jo også innerst inne ha de yngste damene. Da er vi jo like langt. Kvinner flest ønsker å bli elsket, ikke å være trøstepremie for desperate menn som ikke får det de egentlig vil ha. Det er null poeng i å knytte seg til en mann som egentlig ikke vil ha deg, og hadde valgt noe helt annet om han kunne. Menn burde holde seg single så lenge de ikke får de damene de vil ha, da ungår de å såre og skade alle andre kvinner. Anonymkode: 02292...e6f 1 5
BerntHulken Skrevet 15. juni #77 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde først du mente 15 ÅR og opp. Glad jeg leste på nytt😂 Anonymkode: 6ba66...740 Herregud, nei!😂 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #78 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er jeg ikke. 16 er den lovlige lavalderen. Anonymkode: 82628...584 Ikke nok med det, men å slenge ut pedofili anklager uten å vite hva det innebærer er krenkende. Pedofile blir tent på barn som ikke har gått gjennom puberteten enda. Anonymkode: c1e51...ada 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #79 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke nok med det, men å slenge ut pedofili anklager uten å vite hva det innebærer er krenkende. Pedofile blir tent på barn som ikke har gått gjennom puberteten enda. Anonymkode: c1e51...ada Det er sant. Hebefili er mer passende, kanskje? Er vel nesten i hebefili-territorium. Anonymkode: 6ba66...740 3
Rosalilje84 Skrevet 15. juni #80 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det ikke å like? Digge, slanke kropper med glatt hud (ofte). Personlighetsmessig er de mer lekne og nysgjerrige. Sjarmerende og man blir glad i deres nærvær. Man føler seg yngre i deres selskap. Anonymkode: f1f34...6b8 Hvorfor tror du at alle yngre damer har slanke kropper? Over halvparten av unge kvinner har overvekt eller fedme. 7 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå