Gå til innhold

Hva er det eldre menn finner seksuelt attraktivt med yngre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen. Og kunne dere hatt et forhold til en yngre kvinne og eventuelt fått barn sammen, utover det seksuelle? Hvor viktig er sexen i forholdet? 

Anonymkode: fc9c8...ab4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er besatt av mye yngre kvinner er oftest en spesiell type menn som tenner på den mentale overmakta i dette. At svært unge og uerfarne kvinner ikke klarer/våger å sette grenser for dårlig oppførsel. Samtlige kvinner jeg vet om som ble forført av en mye eldre mann har rapportert det samme. Veldig innsmigrende og fine ord om erfaringene de hadde og gjøre det godt for henne, til de slo helt om ved sex, og durte så egoistisk på at voksne kvinner trolig ville ha slått ned på det, mens de unge ikke våget det, og fikk en fæl opplevelse. Nærmest voldtekt. 

Anonymkode: 58d86...4a7

• Liker 11
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Menn som er besatt av mye yngre kvinner er oftest en spesiell type menn som tenner på den mentale overmakta i dette. At svært unge og uerfarne kvinner ikke klarer/våger å sette grenser for dårlig oppførsel. Samtlige kvinner jeg vet om som ble forført av en mye eldre mann har rapportert det samme. Veldig innsmigrende og fine ord om erfaringene de hadde og gjøre det godt for henne, til de slo helt om ved sex, og durte så egoistisk på at voksne kvinner trolig ville ha slått ned på det, mens de unge ikke våget det, og fikk en fæl opplevelse. Nærmest voldtekt. 

Hva mener du? Under sexen? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er eldre og hva er yngre? Det er jo helt vanlig at mannen er eldst. Snakker vi om 5, 10 eller 20 års aldersforskjell?

Uansett, man er helt klart vakrest rundt 20, i hud, hår og fasong. Man har ikke så mye emosjonell og annen bagasje som kommer med alderen, som barn og eks-menn. Og ofte har man mye mer å tilby enn ung kvinne i forhold til en eldre kvinne som har alt fra før, og har opplevd alt fra før. Pga. sosial stigma holder jeg meg til min egen aldergruppe, men på en øde øy hadde jeg foretrukket en yngre.

Anonymkode: a6ce3...048

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De kan være fine å se på, men som seksuelt objekt? Aldri. Vurderer det ikke en gang. Forholder meg til min egen generasjon. I dag virker det heller som det er eldre kvinner som er griser og sikler etter gutter/unge menn.

Anonymkode: e4bc8...b13

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det ikke å like?

Digge, slanke kropper med glatt hud (ofte). Personlighetsmessig er de mer lekne og nysgjerrige. Sjarmerende og man blir glad i deres nærvær. Man føler seg yngre i deres selskap.

Anonymkode: f1f34...6b8

• Liker 10
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 år og mann. Har egentlig et drømmeliv, med drømmedama, men rent utseendemessig er kvinner på sitt mest attraktive når de er rundt 18-25. Det tror jeg de fleste forstår. Når det er sagt, ville jeg aldri vært sammen med en så ung kvinne. Kvinner under 25 er stort sett stein, hakke gærne. 

Anonymkode: 5c056...84d

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Bla bla bla til det kjedsommelige. 💤😴

Alle har en venninne eller tre som har opplevd noe og så tar man det til inntekt som en generell regel. 

Jeg har ligget med 4 eller 5 yngre damer, i etterkant viser det seg at alle damene hadde store mentale problemer. Adhd, personlighetsforstyrrelse, bipolar. 

Derfor tenker jeg at alle eldre menn som surrer med yngre damer skal være forsiktig, de dater tikkende bomber alle sammen. 

Anonymkode: 270d0...0ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva er eldre og hva er yngre? Det er jo helt vanlig at mannen er eldst. Snakker vi om 5, 10 eller 20 års aldersforskjell?

Uansett, man er helt klart vakrest rundt 20, i hud, hår og fasong. Man har ikke så mye emosjonell og annen bagasje som kommer med alderen, som barn og eks-menn. Og ofte har man mye mer å tilby enn ung kvinne i forhold til en eldre kvinne som har alt fra før, og har opplevd alt fra før. Pga. sosial stigma holder jeg meg til min egen aldergruppe, men på en øde øy hadde jeg foretrukket en yngre.

Anonymkode: a6ce3...048

Det er ikke vanlig at mannen er eldst. Det er vanlig å være jevnaldrende. 

Anonymkode: 20d16...1f9

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er i et 15-20 år gammelt samliv med en jevnaldring der sexen dør ut, og grunnen er overgangsalder, svingende humør, manglende lyst og kanskje også rett og slett evne til å spontant ha sex. Er det ikke da naturlig å legge til siden at man selv er blitt eldre, og heller søke etter yngre damer? Og de er jo i tillegg flotte å se på - ikke si annet enn at godt voksne kvinner også synes yngre gutter er penere.

Godt voksne damer plukker seg yngre gutter som matcher dem bedre seksuelt de også. Kanskje ute av forhold med dårligere potens, mindre lyst, skallethet, forfalt kropp og dårlig humør, også finner de en duracellkanin med synlige muskler.

Anonymkode: 67d1d...be5

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva mener du? Under sexen? 

Ja de slo om da det ble sex. Alt var spill og grooming frem til det. Det er vondt å lytte til hvordan erfaringene ble da mennene hadde fått jenta der han ville. Det ble absolutt ikke tatt hensyn til ung og uerfaren, men overmakta han hadde ble utnyttet grovt, i trygghet på at hun ikke ville våge å protestere eller anmelde, siden hun hadde vært villig og smigret frem til mannen slo om og tok for seg uten hensyn. Slike menn vet hva de gjør, og ødelegger mange unge jenter. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 40 år og mann. Har egentlig et drømmeliv, med drømmedama, men rent utseendemessig er kvinner på sitt mest attraktive når de er rundt 18-25. Det tror jeg de fleste forstår. Når det er sagt, ville jeg aldri vært sammen med en så ung kvinne. Kvinner under 25 er stort sett stein, hakke gærne. 

Anonymkode: 5c056...84d

Som kvinne er jeg veldig enig. Unge kvinner er vakre, og unge menn også, men selv min gjeng av ansvarlige kvinner ler godt av hvor følelsesmessig ustabile vi var innen midten av 20- årene. Stein hakke gærne er ingen feil beskrivelse, selv om vi DA trodde vi var riktig så voksne. Vi var ikke engang de verste, men seriøse på mange måter. Bare... ja følelser hoppet opp og ned og skapte unødig styr for både oss selv og andre. Vi er blitt mye bedre og stabile, samtlige, videre i livet. 40-50 åringer som orker det der skjønner jeg ikke. Jeg ville ikke orket meg selv som 18-25 åring nå engang, og livet er så mye enklere når man er ferdig med mental modning, rundt 25 år, og enda bedre når man er blitt godt moden. Da er man også en bedre og klokere partner. 

Men at unge mennesker er pene skal jeg ikke si noe på. Det er de. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kropp, utsende, den ungdommelige friskheten, råskapen, livsgnisten, sexlysten, lekenheten, kåtskapen.

Alt det som svært få kvinner i 50+åra har å by på.

Anonymkode: d78f0...136

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart å lese om menn som mener at de ikke har noe å tilby kvinner på egen alder, men at de liksom har masse å tilby en yngre kvinne. 

Det kan jeg egentlig ikke si at jeg er så enig i, for det kommer helt an på person og hvor man er i livet. Jeg kan ikke helt si at jeg tenkte at en mye eldre mann hadde særlig mye å tilby meg da jeg var i 20-årene. God sex og modenhet kommer da helt an på person og man trenger ikke akkurat å gå for noen som er 20-30 år eldre for å finne det. For min del holdt det med en mann som var 5-7 år eldre enn meg. Trengte ikke akkurat noen som var på alder med min far for å finne det. Ganske naivt å lese om eldre menn som tror at yngre kvinner trenger en mye eldre på grunn av sånne ting.

Jeg tenker at det går på utseendet og at det er derfor man går for en mye yngre kvinne. Klart man har mer bagasje som eldre, men det har jo disse eldre mennene som velger yngre kvinner også. Bare at det da er hun som må håndtere hans bagasje og så er det ikke gitt at en mye yngre kvinne ikke har noe bagasje som preger henne. 

Anonymkode: 247f3...479

• Liker 5
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

De unge er jo ikke intellektuelt jevnbyrdige. Og med helt ulike referanser blir samtaler vanskelige. Noenlunde jevn alder er best i forhold, mener jeg.

Men sex med unge kan være digg. Jeg er 43 og har knullet jenter som fortsatt går på videregående noen ganger. Fem, for å være presis. De er fantastiske i kroppen, har rukket å oppleve litt og de kan domineres. Der eldre kvinner vegrer seg, har de unge ikke trygghet nok til å stille samme krav. CIM og anal er ikke bankers med voksne, men fem av fem har vært med på alt, med litt besluttsomhet.

Anonymkode: 2b4a8...73b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De unge er jo ikke intellektuelt jevnbyrdige. Og med helt ulike referanser blir samtaler vanskelige. Noenlunde jevn alder er best i forhold, mener jeg.

Men sex med unge kan være digg. Jeg er 43 og har knullet jenter som fortsatt går på videregående noen ganger. Fem, for å være presis. De er fantastiske i kroppen, har rukket å oppleve litt og de kan domineres. Der eldre kvinner vegrer seg, har de unge ikke trygghet nok til å stille samme krav. CIM og anal er ikke bankers med voksne, men fem av fem har vært med på alt, med litt besluttsomhet.

Anonymkode: 2b4a8...73b

Hva er CIM?

Anonymkode: 58d30...81f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er CIM?

Jeg googla det. Computer Integrated Manufacturing

Anonymkode: f63ef...255

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg googla det. Computer Integrated Manufacturing

Anonymkode: f63ef...255

Screenshot_20250615-192823.png

Screenshot_20250615-192851.png

Skrevet (endret)

CIM = Cum in mouth

Endret av Hunmedham
  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

det er kjemien som tiltrekker hverandre. Hva andre mener har ingenting å si. En vei for alle å gå. 

Anonymkode: 027c1...fa8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde han mente munnsprut (cum in mouth) som jo sto i stil med resten av det noe smakløse innlegget...

Anonymkode: 67d1d...be5

• Liker 12
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...