AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Dere som har fått det, har dere brukt vanlige klær i bomull eller er ullklær bedre ? Anonymkode: f8fee...d50
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som har fått det, har dere brukt vanlige klær i bomull eller er ullklær bedre ? Anonymkode: f8fee...d50 Bomull er best. Men helt avhengig av årstid og hvor varmt/kaldt det er. Ull skal være bedre temperaturregulernede, men mange reagerer med kløe ol. Med ull rett på huden. Så du må prøve ut hva du synes er best til din lille mini. Anonymkode: 6ca32...f1d
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Bare ull, det er absolutt best, anbefalt fra nyfødt intensiv og. Men ubehandlet ull, de få som reagerer reagerer ofte på kjemikaliene fra prosessen i behandling av ull. Vi brukte bare Nøstebarn i nyfødtperioden, og gjerne ull/silke som er helt nydelig. Anonymkode: 65674...4f4
makkapakka Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Brukte ullklær hele tiden, fikk strikke ullsokker på sykehuset.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Fikk baby i desember. Brukte mest bomull da vi var på sykehuset fordi det var jo grei temp der og vi hadde ikke fått kjøpt noe i ull i riktig strl. Så fikk jeg kjøpt en Lillelam-ulldress i strl 44 til vi ble utskrevet som han drukna i, og et hentesett utenpå i ull som han også drukna i 😅 Hadde ullue han brukte hele tiden på sykehuset (Lillelam har prematurlue som er veldig god) Når vi kom hjem trengte han ikke å ha på lue mer innendørs siden han da hadde god temperaturregulering. Når han passet greit nok i strl 50 da han var over 1 måned gammel, begynte vi å bruke masse ull, og brukte egentlig stort sett bare ull frem til det ble vår. Anonymkode: 97b17...31e
Summeer Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Vi brukte stort sett ull på våre premature. Det var det nyfødt intensiv anbefalte
Tshhhh Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Ull! Absolutt ull! Hilsen sykepleier fra nyfødt intensiv 😊
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Ble sterkt anbefalt ull fra sykehuset da baby skulle begunne med klær. Bomullsklær er veldig stive og derfor vanskelige å kle på premature. Anonymkode: 26b5c...f22
kjærring Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som har fått det, har dere brukt vanlige klær i bomull eller er ullklær bedre ? Anonymkode: f8fee...d50 Brukte bare ull i starten, men så kjøpte jeg også inn litt i bomull
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ble sterkt anbefalt ull fra sykehuset da baby skulle begunne med klær. Bomullsklær er veldig stive og derfor vanskelige å kle på premature. Anonymkode: 26b5c...f22 Det er ikke jeg enig i at det, hvertfall ikke alle Anonymkode: f8fee...d50
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Jeg brukte ull. Men nå som han er 5 og virkelig hater ull så angrer jeg litt på det. Han oppdager det hvis jeg prøver å lure på han sokker med 50% ull 🤨 så lurer på hvor ubehagelig det var med ullbody rett på kroppen Anonymkode: 18d32...c94
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Min fikk tidlig eksem, og ull gav henne åpne sår… så her brukes kun bomull. På kaldeste dager brukte vi strikkeplagg over. Men innendørs var det veldig sjeldent bruk for det for vi har det relativt varmt hjemme😅 Anonymkode: afd67...609
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Brukte bomull til 10 uker for tidlig født baby. Anonymkode: e74d8...cb0
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Hadde ni uker prematur baby om sommeren, brukte bare ull fra lillelam og Nøstebarn de første par månedene. Tynn ull om sommeren er bare bra for så små babyer (hvis de tåler ull) Anonymkode: 42889...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå