AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Ja dette er til menn. Når dere treffer en fin dame, så kommer jo sexen inn i bildet. Hva er det som gjør at dere tenker. Her er det bare å kjøre på til dere får orgasme. Da blir jeg irritert og dropper mannen etter ett samleie. Hva er det som gjør at dere tenker at det er bare å komme uten å gi dama orgasme? Må bare si til dere som tror det er greit med penitrering..fantastisk kjedelig. Jeg er bare så lei av slike menn. Anonymkode: 265d2...3a7 5 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Da har du hatt uflaks. Jeg har aldri truffet på en sånn mann. Anonymkode: 7fb35...531 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Det kommer litt an på. En mann som gjør sitt beste for at jeg kan ha det bra, er mer verdt å ta innover seg enn orgasmen i seg selv. Det tar tid å bli kjent med hverandre seksuelt, og lære hverandre å kjenne. Det er en spennende prosess i seg selv. Anonymkode: 597e2...23f
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da har du hatt uflaks. Jeg har aldri truffet på en sånn mann. Anonymkode: 7fb35...531 Ja ja...så kan jo du bare droppe å svare da Anonymkode: 265d2...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Har du noen kommunikasjon med disse mennene da? Eller er du bare passiv og misfornøyd? Hva slags ting er det du savner da? Anonymkode: 10729...2bf 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Det er jo idiotisk å dumpe en mann på første date bare fordi sexen ikke er optimal. Hvis poenget med å date er å finne en partner for langvarig/livsvarig forhold, da bør man vente med sex til man har blitt godt kjent. Vent noen uker, og gjerne måneder med å gå til sengs. Hvis dere begge trives sammen etter den tida, da kan dette være noe å bygge videre på. Sexen finner dere alltids ut av senere. God sex krever kommuikasjon, øvelse og kunnskap om hva den andre liker, derfor blir ofte ikke sex mellom fremmede spesielt vellykket. Anonymkode: fab73...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Første gangen med en person er vel sjelden optimal. Begge er litt usikre, kan forstå hvorfor enkelte menn går for en safe penetrering i misjonær i den settingen 😅 Kan ikke huske at det var noe eventyr første gangen med mannen min heller, men det ble da bra når vi ble bedre kjent med hva som fungerer for oss. Anonymkode: 8d5ff...a99 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du noen kommunikasjon med disse mennene da? Eller er du bare passiv og misfornøyd? Hva slags ting er det du savner da? Anonymkode: 10729...2bf Har du noen gang forsøkt å rettlede en mann seksuelt sett? De som tåler det spør selv, de som ikke spør selv blir gjerne grusomt krenket i sin mandomsfølelse om, uansett hvor vennlig man sier fra om noe. Mange evner heller ikke å lytte. Eller kanskje riktigere å si at de ikke vil lytte, for det innebærer gjerne å måtte endre litt fra hvordan de selv bare vil gjøre ting. Litt som med hvordan en del menn er angående husarbeid. Strategisk inkompetanse, for å slippe. Jeg var heldigvis ikke mer enn 25 år da jeg innså at det kun er en type menn som kan bli gode elskere, og det er dem som har egentenning på at kvinnen nyter sex. De er derfor interessert. Veldig interessert til og med. Resten kan aldri bli mer enn høyest ok, og sørgelig mange er det ikke engang verdt å ha sex med. Ikke for annet enn hans del. Heldigvis finnes det en del menn med egen tenning på at kvinnen virkelig nyter, men at de er i flertall vil jeg ikke påstå. Mange menn synes riktig nok det er fint om kvinnen nyter, bare hun nyter akkurat det de gjør, for å endre noe vil de ikke. Ørene lukkes, eller de blir krenket om man prøver å nå gjennom med noe. Samtidig kan de fort slenge ut påstander om at kvinnen er kjip og kjedelig dersom hun ikke vil bli med på diverse/gjøre ting for ham, og i ord og handlinger være veldig ugreie, mens de ikke engang tåler milde tilbakemeldinger selv. Men de er jo MENN, og menn har jo behov, mens sex ikke er så viktig for kvinner. 🙄 Nei kvinner gjør best i å bare gå videre fra menn som ikke evner/vil lytte, for det blir ikke bedre med årene da. Innsatsen de gjør i starten blir heller mindre, så er den laber blir det ingen. Anonymkode: 10378...9c3 3 1 5
Chiubi Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Det er en grunn til at jeg ikke har tilfeldig sex, eller sex første kvelden 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 16.44): Ja dette er til menn. Når dere treffer en fin dame, så kommer jo sexen inn i bildet. Hva er det som gjør at dere tenker. Her er det bare å kjøre på til dere får orgasme. Da blir jeg irritert og dropper mannen etter ett samleie. Hva er det som gjør at dere tenker at det er bare å komme uten å gi dama orgasme? Må bare si til dere som tror det er greit med penitrering..fantastisk kjedelig. Jeg er bare så lei av slike menn. Anonymkode: 265d2...3a7 Hvorfor skulle mannen gidde det ? Poenget er å få seg et ligg og en orgasme. Ingen menn gidder å samle på lettpulte damer uansett 😘 Anonymkode: c74d8...f4b
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Første gang jeg har sex med en kvinne vil jeg bare komme så fort som mulig, fordi jeg får ekstremt smertefull blueballs hvis ikke. Etter jeg har tømt meg i hun 1 gang så blir det noe helt annet. Men jeg vil jo selvfølgelig ikke gå ned på hun osv. etter jeg har tømt meg i hun.. Anonymkode: 29af8...ee3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 16.44): Jeg er bare så lei av slike menn. Slutt å gå for dem da. Anonymkode: 90cb2...806
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slutt å gå for dem da. Anonymkode: 90cb2...806 Alltid morsomt å lese dette svaret. Hvordan vet man at han gir f før man har prøvd? Anonymkode: 8848f...6a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alltid morsomt å lese dette svaret. Hvordan vet man at han gir f før man har prøvd? Anonymkode: 8848f...6a4 Ikke ha sex på første date. De som bare vil ha en rask nytelse, går fort videre – de som virkelig bryr seg, tar seg tid til å bli kjent. Anonymkode: 90cb2...806
Mardina Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Jeg kan fint bli tilfredsstilt med PiV, uten å få orgasme. Det er ikke viktig for meg å få orgasme hver gang jeg har sex. For meg er nærheten og det at han faktisk vil ha sex med meg viktigere. Jeg kan også ligge lenge å bare kose, stryke på hverandre og kysse. Da koser jeg meg 🥰 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor skulle mannen gidde det ? Poenget er å få seg et ligg og en orgasme. Ingen menn gidder å samle på lettpulte damer uansett 😘 Anonymkode: c74d8...f4b Lettpult for hvem? Er jo det det kommer an på... Anonymkode: 597e2...23f
AnonymBruker Skrevet 18. juni #17 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 1.40): Første gang jeg har sex med en kvinne vil jeg bare komme så fort som mulig, fordi jeg får ekstremt smertefull blueballs hvis ikke. Etter jeg har tømt meg i hun 1 gang så blir det noe helt annet. Men jeg vil jo selvfølgelig ikke gå ned på hun osv. etter jeg har tømt meg i hun.. Anonymkode: 29af8...ee3 Selvfølgelig? Er ganske mange menn som ikke har problemer med det. En av mine beste elskere var forøvrig slik som deg. Kom veldig fort første gang, smilte sjarmerende og sa "Første gang teller ikke. " Så viste han meg at oppfølgingen virkelig talte. 🥰 Anonymkode: 10378...9c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #18 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 1.40): Første gang jeg har sex med en kvinne vil jeg bare komme så fort som mulig, fordi jeg får ekstremt smertefull blueballs hvis ikke. Etter jeg har tømt meg i hun 1 gang så blir det noe helt annet. Men jeg vil jo selvfølgelig ikke gå ned på hun osv. etter jeg har tømt meg i hun.. Anonymkode: 29af8...ee3 "Etter at jeg har tømt meg i HENNE" - heter det. du vil ikke gå ned på HENNE, etter at du har tømt deg i HENNE lær deg dette, så går det sikkert bedre i senga og Anonymkode: 808b5...1c6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå