AnonymBruker Skrevet 15. juni #41 Skrevet 15. juni Veldig ofte, ja. Hele året. Er veldig behagelig. Anonymkode: 8aeba...dac 1
Victoria93 Skrevet 15. juni #42 Skrevet 15. juni Ja, jeg går truseløs under skjørt eller kjole av og til, når jeg har lyst til å være litt dristig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #43 Skrevet 15. juni Ja går ofte uten truse på sommeren både under skjørt, shorts og bukser Anonymkode: e5f2c...496
AnonymBruker Skrevet 16. juni #45 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eller for den saks skyld kan det være vått og renne pga svette fra lysken en varm sommerdag Svetter du virkelig så mye fra lysken at det renner? Jeg trodde jeg svette mye, men det renner aldri. Anonymkode: 8aeba...dac
AnonymBruker Skrevet 16. juni #46 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Svetter du virkelig så mye fra lysken at det renner? Jeg trodde jeg svette mye, men det renner aldri. Anonymkode: 8aeba...dac Ikke jeg heller. Kan bli klam, men aldri slik at det renner. Uansett deilig og luftig med kjole eller skjørt uten truse. (krever minimum knelangt da) Anonymkode: e4c8b...b5e
AnonymBruker Skrevet 16. juni #47 Skrevet 16. juni I utgangspunktet ikke. Men jeg vet at crushet mitt tenner veldig på det at jeg går i skjørt uten truse. Så sist jeg skulle innom kontoret der han jobber, gikk jeg en dag uten truse, og han visste det. Tror det ble en veldig frustrerende dag på jobb for han. Han gikk bare rundt å tenkte på det hele dagen. Og han snek seg under kjolen min noen ganger i løpet av dagen også når vi var på bakrommet. 😅 Frister veldig å gjøre det neste gang jeg skal treffe han også. Veldig pirrende. Anonymkode: d1708...479 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #48 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Btw. Ser ut som du fisker. Anonymkode: 5e0b9...ad9 Herregud, for en enerverende person du er! Alle disse innleggene er ironiske og skrevet til kvinner som - likt deg - synes temaet er «ekkelt». Med andre ord, hvis jeg «fisket» etter noe sexy, så var det feil dammer å fiske i. Du forstår ironi? Anonymkode: d8bb5...ac1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #49 Skrevet 21. juni Ja, så ofte været tilsier det. Kan være litt risikabelt om jeg har eggløsning og er kåt, men hva er vel livet uten litt spenning? Går stort sett alltid i skjørt eller kjole, og fantaserer ofte om at typen skal stikke hånden oppunder skjørtet og gi meg en orgasme eller to. Gjerne i bilen eller i skogen😅 Anonymkode: 33503...528
AnonymBruker Skrevet 21. juni #50 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, så ofte været tilsier det. Kan være litt risikabelt om jeg har eggløsning og er kåt, men hva er vel livet uten litt spenning? Går stort sett alltid i skjørt eller kjole, og fantaserer ofte om at typen skal stikke hånden oppunder skjørtet og gi meg en orgasme eller to. Gjerne i bilen eller i skogen😅 Anonymkode: 33503...528 Om vinteren når det er kaldt da? Blir det strømpebukse uten truse under da eller? Anonymkode: e4c8b...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #51 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Om vinteren når det er kaldt da? Blir det strømpebukse uten truse under da eller? Anonymkode: e4c8b...b5e Kommer litt an på hva jeg skal. Bruker stort sett truse under strømpebukse, med mindre jeg bruker stay-ups. Da går jeg truseløs😊 Anonymkode: 33503...528
AnonymBruker Skrevet 22. juni #52 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 9.54): Herregud, for en enerverende person du er! Alle disse innleggene er ironiske og skrevet til kvinner som - likt deg - synes temaet er «ekkelt». Med andre ord, hvis jeg «fisket» etter noe sexy, så var det feil dammer å fiske i. Du forstår ironi? Anonymkode: d8bb5...ac1 Du er ikke spesielt god på ironi. Og nei, jeg er ikke den du diskuterer med engang. Anonymkode: fc7e3...06f 2
Bamseklemmer Skrevet 22. juni #53 Skrevet 22. juni Victoria93 skrev (På 15.6.2025 den 21.57): Ja, jeg går truseløs under skjørt eller kjole av og til, når jeg har lyst til å være litt dristig. Jeg tror dette er svaret TS leter etter.. "fordi du har lyst til å være litt dristig"❣️Jeg støtter kommentaren din.. Og jeg støtter kommentarene til kvinner, som bruke truse under skjørt❣️fordi de vil jo ikke være dristig.. Jeg likestiller fittesaft med frisk utflod.. For jeg har garantert smakt mye utflod uten å være klar over det, men det smaker jo ikke ille🤫 Hvorfor blir ordet "utflod" misbrukt, som et argument for at menn må holde fingrene unna fatet?
AnonymBruker Skrevet 22. juni #54 Skrevet 22. juni Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg tror dette er svaret TS leter etter.. "fordi du har lyst til å være litt dristig"❣️Jeg støtter kommentaren din.. Og jeg støtter kommentarene til kvinner, som bruke truse under skjørt❣️fordi de vil jo ikke være dristig.. Jeg likestiller fittesaft med frisk utflod.. For jeg har garantert smakt mye utflod uten å være klar over det, men det smaker jo ikke ille🤫 Hvorfor blir ordet "utflod" misbrukt, som et argument for at menn må holde fingrene unna fatet? 1. Finn "Logg ut"-knappen: De fleste nettsider har en "Logg ut"-knapp eller link, ofte plassert øverst til høyre eller nederst på siden, eller i en meny. 2. Klikk på "Logg ut": Når du har funnet knappen, klikker du på den for å starte utloggingsprosessen. 3. Bekreft utlogging: Noen nettsider kan be deg om å bekrefte at du vil logge ut. Hvis dette skjer, følg instruksjonene på skjermen. Anonymkode: fba05...ffd 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #55 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 1. Finn "Logg ut"-knappen: De fleste nettsider har en "Logg ut"-knapp eller link, ofte plassert øverst til høyre eller nederst på siden, eller i en meny. 2. Klikk på "Logg ut": Når du har funnet knappen, klikker du på den for å starte utloggingsprosessen. 3. Bekreft utlogging: Noen nettsider kan be deg om å bekrefte at du vil logge ut. Hvis dette skjer, følg instruksjonene på skjermen. Anonymkode: fba05...ffd Var dette nødvendig?....🙄 Anonymkode: c0cf3...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #56 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var dette nødvendig?....🙄 Anonymkode: c0cf3...c4a Ja!! Anonymkode: 1149e...be7 1 1
Bamseklemmer Skrevet 22. juni #57 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kommer litt an på hva jeg skal. Bruker stort sett truse under strømpebukse, med mindre jeg bruker stay-ups. Da går jeg truseløs😊 Anonymkode: 33503...528 Da er du ekstra heldig i dag🤭..idag den 22.juni, er den internasjonale truseløs dagen🪄 https://www.instagram.com/nytelse.no/p/DLMhIXAJXah/
Irak Skrevet 22. juni #58 Skrevet 22. juni Bamseklemmer skrev (47 minutter siden): Da er du ekstra heldig i dag🤭..idag den 22.juni, er den internasjonale truseløs dagen🪄 https://www.instagram.com/nytelse.no/p/DLMhIXAJXah/ Jeg har aldri skjønt det med merkedager for det ene og andre i forhold til sex og pirring. Om man må ha dager for å minne seg på dette da er det noe som ikke stemmer i mitt hode... Det trenger ihvertfall ikke jeg 😂
AnonymBruker Skrevet 22. juni #59 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er ikke spesielt god på ironi. Og nei, jeg er ikke den du diskuterer med engang. Anonymkode: fc7e3...06f Jeg skriver: «Pleier du være så seksuelt opphisset i hverdagen at kjønnet ditt svulmer over av lubrikanter? » Hvis man tror at jeg fisker etter noe sexy når jeg bruker et klinisk og sterilt ord som «lubrikanter», så forstår man rett og slett ikke ironi. Så enkelt er det, du som ikke er den jeg «diskuterer med en gang». Anonymkode: d8bb5...ac1
Bamseklemmer Skrevet 22. juni #60 Skrevet 22. juni Irak skrev (17 minutter siden): Jeg har aldri skjønt det med merkedager for det ene og andre i forhold til sex og pirring. Om man må ha dager for å minne seg på dette da er det noe som ikke stemmer i mitt hode... Det trenger ihvertfall ikke jeg 😂 Jeg synes kvinner og menn bør opplyse hverandre om dette, for det er bare en munter påminnelse.. Ikke at det er ment at noen på død og liv må oppfylle dem.. Idag er det også søndag og tid for glede.. så jeg sitter og smiler, om jeg får se noen som tar spøken på alvor😅 Joda @Irak du trenger også glede😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå