AnonymBruker Skrevet 15. juni #21 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Pleier du være så seksuelt opphisset i hverdagen at kjønnet ditt svulmer over av lubrikanter? Anonymkode: d8bb5...ac1 Hvorfor er noen så forbanna korttenkt at de tror kvinner et kåt hele tiden selv om vi har utflod som ikke har noen ting med seksuelt opphisselse men et normalt friskt kvinnelig underliv å gjøre? Alt her i verden handler ikke om sex, kåtskap og seksuelle opphisselse å gjøre. De fleste kvinner har utflod, noen mindre, noen mer. Det er ikke spesielt digg å gå med nedover lår. Anonymkode: 43304...d2e 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #22 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva kommer det an på? Anonymkode: d8bb5...ac1 Om jeg er i humør til det. Anonymkode: c0cf3...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #23 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva jeg derimot bruker, har ikke du noe med. Hva skulle det liksom bety? Du er på et debattforum. Hvis du ikke tåler å bli motsagt, så bør du holde borte. Anonymkode: d8bb5...ac1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #24 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er noen så forbanna korttenkt at de tror kvinner et kåt hele tiden selv om vi har utflod som ikke har noen ting med seksuelt opphisselse men et normalt friskt kvinnelig underliv å gjøre? Poenget var at vedkommende kalte væsken som rant ned til knærne for «fittesaft». Ikke utflod. Det var derfor jeg - åpenbart ironisk - skrev som jeg skrev. Anonymkode: d8bb5...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #25 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skulle det liksom bety? Du er på et debattforum. Hvis du ikke tåler å bli motsagt, så bør du holde borte. Anonymkode: d8bb5...ac1 Det betyr at det er likegyldig for meg om du ikke liker å bruke ordet ekkelt eller ei. Jeg bruker de ordene jeg vil, og det må du jo bare tåle. Hvis du ikke liker ordene folk bruker, til og med såpass lite at du må gjøre et poeng av det, "du glemte å si at du spyr" og "det er umodent", er det kanskje ikke jeg som bør holde meg borte? 😉 Anonymkode: 5e0b9...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #26 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): og det må du jo bare tåle. Hva har «tåle» med saken å gjøre? Hvis det er noen som ikke «tåler» noe her, så er det alle dere som synes alt er ekkelt hele tiden. Anonymkode: d8bb5...ac1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #28 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har «tåle» med saken å gjøre? Hvis det er noen som ikke «tåler» noe her, så er det alle dere som synes alt er ekkelt hele tiden. Anonymkode: d8bb5...ac1 Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv. Anonymkode: c0cf3...c4a
AnonymBruker Skrevet 15. juni #29 Skrevet 15. juni Miaiai skrev (2 minutter siden): Nei ikke med skjørt plutselig blåser det Anonymkode: c0cf3...c4a
AnonymBruker Skrevet 15. juni #30 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva har «tåle» med saken å gjøre? Hvis det er noen som ikke «tåler» noe her, så er det alle dere som synes alt er ekkelt hele tiden. Anonymkode: d8bb5...ac1 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva skulle det liksom bety? Du er på et debattforum. Hvis du ikke tåler å bli motsagt, så bør du holde borte. Anonymkode: d8bb5...ac1 Ser ikke ut til at det var jeg som bragte akkurat det på banen. Du er bare sur fordi du ikke får svarene du fisket etter. Det er ikke så mange som er interessert i å delta i runketråder. Anonymkode: 5e0b9...ad9
AnonymBruker Skrevet 15. juni #31 Skrevet 15. juni Nei. Fordi når jeg bøyer meg ned litt så får jeg skjørtet i rompesprekka. Og det er ubehagelig. Å dra den ut da er lite sexy. Anonymkode: 43f4a...a10 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #32 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke ut til at det var jeg som bragte akkurat det på banen. Du er bare sur fordi du ikke får svarene du fisket etter. Det er ikke så mange som er interessert i å delta i runketråder. Anonymkode: 5e0b9...ad9 Det var ikke jeg som startet tråden. Så jeg «fisker» ikke etter svar. Anonymkode: d8bb5...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #33 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke jeg som startet tråden. Så jeg «fisker» ikke etter svar. Anonymkode: d8bb5...ac1 Den er grei. Men du legger deg opp i hvilke ord folk bruker. Og ber folk holde seg unna når du blir motsagt. Anonymkode: 5e0b9...ad9
AnonymBruker Skrevet 15. juni #34 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva kommer det an på? Anonymkode: d8bb5...ac1 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så med andre ord, hadde du ikke hatt utflod hadde du gått truseløs 24/7? Anonymkode: d8bb5...ac1 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Pleier du være så seksuelt opphisset i hverdagen at kjønnet ditt svulmer over av lubrikanter? Anonymkode: d8bb5...ac1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var ikke jeg som startet tråden. Så jeg «fisker» ikke etter svar. Anonymkode: d8bb5...ac1 Btw. Ser ut som du fisker. Anonymkode: 5e0b9...ad9 1
Chiubi Skrevet 15. juni #35 Skrevet 15. juni Gynekologen min har oppfordret meg til å gå truseløs så ofte som mulig 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #36 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Pleier du være så seksuelt opphisset i hverdagen at kjønnet ditt svulmer over av lubrikanter? Anonymkode: d8bb5...ac1 Er du jomfru eller veldig uerfaren? Utflod kommer uten at man er opphisset. For å svare: nei. Anonymkode: cb7ce...898 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #37 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fra det faktum at det selges egne produkter for å hindre gnissing mellom lårene i tillegg til at holdintruser og sykkelbukser selges mot dette. Det er et stort marked fordi mange av oss trenger det i varmen og er lei av tull med talkum. Hatt du smale lår er det nok ikke et stort problem. Anonymkode: 70ecc...ccb For en merkelig tankegang. Det selges hårfarge. Betyr det at de fleste av oss farger håret? Har vanlige damelår, men har ikke utflod ut av kontroll da. Anonymkode: 9eede...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #38 Skrevet 15. juni Kunne vel gjort det da jeg ikke lenger er i fertil alder og sølet der nede er borte, men hvor blir det av varmen? Eller var det ikke ei truseløs på sytti TS hadde i tankene da HI ble skrevet? Anonymkode: 58ca0...2b4 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #39 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det kan være saft pga kåtskap, eller fordi jeg er i eggløsning. Eller for den saks skyld kan det være vått og renne pga svette fra lysken en varm sommerdag. Har ikke ønsker om å dele noen av delene med forbipasserende. Anonymkode: 70ecc...ccb Eneste gangen det har rent noe nedover leggene hadde jeg truse på meg, men det var fordi jeg hadde et uhell og tisset litt på meg. Ellers er det ingen fuktighet som renner nedover beina, nei. Truseløs eller ikke. Anonymkode: e4c8b...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #40 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei. Fordi når jeg bøyer meg ned litt så får jeg skjørtet i rompesprekka. Og det er ubehagelig. Å dra den ut da er lite sexy. Anonymkode: 43f4a...a10 Hva da med de som går med string og tynne stramme tights utenpå? Synes det er verre en å ikke ha truse under en kjole/skjørt. Anonymkode: e4c8b...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå