AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Går dere truseløs under skjørtet i varmen jenter ??? Anonymkode: 93638...280
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kommer an på. Anonymkode: c0cf3...c4a Hva kommer det an på? Anonymkode: d8bb5...ac1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Nei. Har utflod og det er ekkelt. Anonymkode: 5e0b9...ad9 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Har utflod og det er ekkelt. Anonymkode: 5e0b9...ad9 Så med andre ord, hadde du ikke hatt utflod hadde du gått truseløs 24/7? Anonymkode: d8bb5...ac1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så med andre ord, hadde du ikke hatt utflod hadde du gått truseløs 24/7? Anonymkode: d8bb5...ac1 Nei "...og det er ekkelt" Anonymkode: 5e0b9...ad9 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni De fleste av oss har på sykkelbukse så ikke vi får brannsår på innsida av lårene. Fittesaft som renner ned mot kneet er heller ikke så fresh. Anonymkode: 70ecc...ccb 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei "...og det er ekkelt" Anonymkode: 5e0b9...ad9 «Ekkelt», ja. Du glemte å skrive at du spyr av det. Anonymkode: d8bb5...ac1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Nei. Jeg vil kunne sette meg ned eller fremdeles være tildekket om det blåser litt og skjørtet blåser opp. Jeg har som de fleste kvinner også utflod, og det vil jeg ikke grise til innsiden av skjørtet med. Det får holde at det kommer i trusene. Trusene tåler i det minste vask på 60 grader og blir rene igjen, det gjør ikke alle skjørt og klær. Anonymkode: d8499...513 4
Vibelator Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Jeg vil kunne sette meg ned eller fremdeles være tildekket om det blåser litt og skjørtet blåser opp. Jeg har som de fleste kvinner også utflod, og det vil jeg ikke grise til innsiden av skjørtet med. Det får holde at det kommer i trusene. Trusene tåler i det minste vask på 60 grader og blir rene igjen, det gjør ikke alle skjørt og klær. Anonymkode: d8499...513 Bakterier går ikke vekk på 60 grader nei.Her vaskes filler truser håndklær konsekvent på 90
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fittesaft som renner ned mot kneet er heller ikke så fresh. Pleier du være så seksuelt opphisset i hverdagen at kjønnet ditt svulmer over av lubrikanter? Anonymkode: d8bb5...ac1 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): «Ekkelt», ja. Du glemte å skrive at du spyr av det. Anonymkode: d8bb5...ac1 Vet ikke med deg, men jeg spyr ikke av alt jeg synes er ekkelt. Synes denne tråden begynner å bli litt ekkel, for eksempel. Anonymkode: 5e0b9...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De fleste av oss har på sykkelbukse så ikke vi får brannsår på innsida av lårene. Fittesaft som renner ned mot kneet er heller ikke så fresh. Anonymkode: 70ecc...ccb Det fleste av oss? Hvor tar du det fra? Jeg bruker bare kjole, ikke skjørt. Fortrekker å være naken under ja. Anonymkode: 9eede...b9a 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pleier du være så seksuelt opphisset i hverdagen at kjønnet ditt svulmer over av lubrikanter? Anonymkode: d8bb5...ac1 Det kan være saft pga kåtskap, eller fordi jeg er i eggløsning. Eller for den saks skyld kan det være vått og renne pga svette fra lysken en varm sommerdag. Har ikke ønsker om å dele noen av delene med forbipasserende. Anonymkode: 70ecc...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke med deg, men jeg spyr ikke av alt jeg synes er ekkelt. Synes denne tråden begynner å bli litt ekkel, for eksempel. Anonymkode: 5e0b9...ad9 Jeg prøver å unngå å bruke «ekkelt» om alt mulig. Synes det er umodent språk. Når det gjelder temaet, så tror jeg det er ganske vanlig erotisk samspill mellom kjærestepar. Tror veldig mange kvinner har fristet sin elskede på en slik måte. Helt uskyldig moro, og en harmløs måte å sprite opp sexlivet på. Anonymkode: d8bb5...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det fleste av oss? Hvor tar du det fra? Anonymkode: 9eede...b9a Fra det faktum at det selges egne produkter for å hindre gnissing mellom lårene i tillegg til at holdintruser og sykkelbukser selges mot dette. Det er et stort marked fordi mange av oss trenger det i varmen og er lei av tull med talkum. Hatt du smale lår er det nok ikke et stort problem. Anonymkode: 70ecc...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prøver å unngå å bruke «ekkelt» om alt mulig. Synes det er umodent språk. Når det gjelder temaet, så tror jeg det er ganske vanlig erotisk samspill mellom kjærestepar. Tror veldig mange kvinner har fristet sin elskede på en slik måte. Helt uskyldig moro, og en harmløs måte å sprite opp sexlivet på. Anonymkode: d8bb5...ac1 Hjemme i egen stue eller på en øde øy kan man gå helt naken om så er. Og det gjør en del. Anonymkode: 70ecc...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg prøver å unngå å bruke «ekkelt» om alt mulig. Synes det er umodent språk. Når det gjelder temaet, så tror jeg det er ganske vanlig erotisk samspill mellom kjærestepar. Tror veldig mange kvinner har fristet sin elskede på en slik måte. Helt uskyldig moro, og en harmløs måte å sprite opp sexlivet på. Anonymkode: d8bb5...ac1 Ja, du er jo velkommen til å unngå hvilke ord du vil. Hva jeg derimot bruker, har ikke du noe med. Jeg beskriver akkurat det jeg føler om det, og det er "ekkelt". At du ikke liker den beskrivelsen, er jo ditt problem. Anonymkode: 5e0b9...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå