AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1 Skrevet 15. juni 2025 Fikk byttet p-stav får 10 dager siden. Blåmerke er borte og opprasjonssåret/snittet ser fint ut. Men jeg har smerter et par cm nedfor p-staven, mot albuen, og på et område på undersiden av underarmen. Særlig når jeg strekker ut armen eller løfter noe. Er dette vanlig og hvor lenge før det går over? Anonymkode: a9dba...7b7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #2 Skrevet 15. juni 2025 Jeg hadde akkurat det samme etter jeg tok ut min p-stav for noen måneder siden! Syns det var litt rart selv, men det er helt borte nå. Tok kanskje en måneds tid før det var borte Anonymkode: c3605...1df
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #3 Skrevet 15. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde akkurat det samme etter jeg tok ut min p-stav for noen måneder siden! Syns det var litt rart selv, men det er helt borte nå. Tok kanskje en måneds tid før det var borte Anonymkode: c3605...1df Takk for svar, da går det nok over etter hvert 🙂 Husker ikke det vet slik når jeg fikk første, men sikkert litt mer irritert område nå ved bytting Ts Anonymkode: a9dba...7b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå