AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Vi skal til Praha i sommer og tenkte det kunne være lurt å forhåndsbestille taxi fra flyplassen. Jeg ser det er flere firmaer som opererer. Noen som har erfaring med noen som de kan anbefale? Anonymkode: 056d1...722
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Vi brukte Talixo, det fungerte veldig greit. Ellers har jeg generelt god erfaring med Bolt i utlandet, men vet ikke hvordan de er som flyplasstransfer. Anonymkode: 374b0...ec9
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Er jo en haug av taxier. Liten vits Anonymkode: 4589f...c66 1
DenEnesteMannenHer Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Jeg anbefaler deg å se denne og for guds skyld forhåndsbooke (helst en Uber/Bolt).
Mandalorianxx Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni (endret) Hei! Jeg er ganske godt bevandret i Praha! Det er dessverre sånn at i Taxinæringen i Praha er det svært mye scamming av turister. Mitt tips er å bruke Uber eller Bolt til all transport, de er både rimelige og trygge. Begge disse betaler man en «fixed» pris som du på forhånd får opp i appen. Selv bruker jeg stort sett Uber i Praha, rimelig og er kjempefornøyd 😃 Endret 15. juni av Mandalorianxx 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå