AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Vi skal flytte og planlegger dette. Er det beste å leie en stor bil og få hjelp av familie og venner og flytte alt på en gang? Eller kjøre litt esker og småting ett par dager og ta store ting til slutt? Flytter 5 minutter unna der vi bor nå Anonymkode: aa0c8...447
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi skal flytte og planlegger dette. Er det beste å leie en stor bil og få hjelp av familie og venner og flytte alt på en gang? Eller kjøre litt esker og småting ett par dager og ta store ting til slutt? Flytter 5 minutter unna der vi bor nå Anonymkode: aa0c8...447 Lei flyttebyrå som tar alt. Jeg har aldri kunne lent meg på familie eller venner. Familie er langt unna og vennene er ikke så gode at de gidder å hjelpe til. Anonymkode: fb9ee...76d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lei flyttebyrå som tar alt. Jeg har aldri kunne lent meg på familie eller venner. Familie er langt unna og vennene er ikke så gode at de gidder å hjelpe til. Anonymkode: fb9ee...76d Har heldigvis venner som stiller opp Anonymkode: aa0c8...447
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Lei flyttebyrå, og utnytte familie og venner til sånt er en uting Anonymkode: d62cb...b04 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lei flyttebyrå, og utnytte familie og venner til sånt er en uting Anonymkode: d62cb...b04 En behøver da ikke utnytte fordi en fåe hjelp? Herre gud folk har blitt. Da vi flyttet fikk vi hjelp av svigers og noen venner som vi hadde hjulpet tidligere. Alle fikk en liten sum som takk, pluss vi unnvikende de på mat og drikke etterpå Anonymkode: 92944...e49
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Er helt sjokket over svarene. Her er det helt normalt å hjelpe familie og venner når de flytter. Er veldig får vi kjenner som har brukt byrå. Anonymkode: 1aad5...f4f
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Vi flyttet 500 meter. Leide stor varebil og fikk hjelp av familien. Delte oss opp i to arbeidslag, et i hver leilighet. Hadde handlet inn en del snacks og brus, og siden vi var delt på to steder, fikk alle naturlige pauser underveis når varebilen var henholdsvis fylt opp eller tømt, og på vei til den andre leiligheten. Husker ikke om vi endte med å kjøre fire eller fem lass, men det gikk i alle fall ganske fort, og etterpå spanderte vi pizza på hele gjengen. Synes det var veldig effektivt og fint å gjøre det på den måten. Anonymkode: 811c2...62c
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Jeg gjorde begge deler. Fikk hjelp av venner og familie til å flytte det meste. Så kjørte jeg mange småturer for å ta de siste tingene etterpå. Anonymkode: 32346...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå