AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:01 #1 Skrevet søndag kl 14:01 Hei Jeg er avhengig av løpesko som føles som å løpe på skyer og som er stabile, da jeg fort får nerver i klem, blir nummen og mister følelsen i tærne. Løper 5-10 km. ,3 økter ukentlig. Ellers gåturer i kortere distanser. Jeg har nå New balance fresh foam 1080, og hatt flere par siste årene. Har dere forslag til lignende sko som er like stabile og myke? Maks 2000. Hørt at Hoka slites raskt, så synes ikke de er så interessante. Kvinne, 36 år, lett i vekt. Anonymkode: badc1...b26
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:15 #2 Skrevet tirsdag kl 06:15 Her må du rett og slett prøve deg frem. Jeg sliter også veldig med at jeg ofte får nerver i klem når det kommer til sko. Jeg (og samboeren) liker godt Asics Nimbus. De har veldig god demping, og er stødige. Men om de er gode på akkurat din fot, vet jeg jo ikke. Men kjempegod demping har de ihvertfall. Anonymkode: 5d3a4...235 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:17 #3 Skrevet tirsdag kl 06:17 Har on cloudeeclipse. Jeg trenger litt sidestabilitet men har ikke andre problemer med beina. Anonymkode: f63c1...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå