AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Kvinner med mye seksuell erfaring provoserer. De provoserer menn med lite seksuell erfaring fordi disse har lyst på mye seksuell erfaring selv. De provoserer kvinner med lite seksuell erfaring fordi disse ikke ønsker en samfunnsutvikling der kvinner er seksuelt liberale. Felles for disse to gruppene er at de bruker en retorikk der kvinner med mye seksuell erfaring omtales som «billige», «skitne» o.l., gjerne da sammen med påstander om at de sprer seksuelt overførbare sykdommer. Enig eller uenig i påstanden? Anonymkode: cbe5e...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Er jo ikke så mye å være uenig i det. Stemmer bra 👍🏻 Anonymkode: c58ce...fe4 1
bullehurk Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Helt enig ! I hvertfall her på KG, også at her er nok en del (dårlig skjult)misunnelse ute og går. Jeg er ganske åpen om hva jeg liker, og har blitt kalt det ene og det andre + at jeg får en del stygge pm. Har også fått pm fra en del tapermenn som tror jeg ligger med "alle". Har vært her i ganske mange år og det er en skarpere tone her nå, var mer liberalt og koselig her før. 1
Snok1 Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kvinner med mye seksuell erfaring provoserer. De provoserer menn med lite seksuell erfaring fordi disse har lyst på mye seksuell erfaring selv. De provoserer kvinner med lite seksuell erfaring fordi disse ikke ønsker en samfunnsutvikling der kvinner er seksuelt liberale. Felles for disse to gruppene er at de bruker en retorikk der kvinner med mye seksuell erfaring omtales som «billige», «skitne» o.l., gjerne da sammen med påstander om at de sprer seksuelt overførbare sykdommer. Enig eller uenig i påstanden? Anonymkode: cbe5e...1f5 Hvis disse menneskene holder holdningene sine for seg selv og finner hverandre er jo det helt OK. Jeg deler ikke deres holdninger, og trenger ikke å bry meg med dem og omvendt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Snok1 skrev (2 minutter siden): Hvis disse menneskene holder holdningene sine for seg selv og finner hverandre er jo det helt OK. De kan aldri finne hverandre da den ene gruppen har høy status, mens den andre gruppen har lav status. Anonymkode: cbe5e...1f5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kvinner med mye seksuell erfaring provoserer. De provoserer menn med lite seksuell erfaring fordi disse har lyst på mye seksuell erfaring selv. De provoserer kvinner med lite seksuell erfaring fordi disse ikke ønsker en samfunnsutvikling der kvinner er seksuelt liberale. Felles for disse to gruppene er at de bruker en retorikk der kvinner med mye seksuell erfaring omtales som «billige», «skitne» o.l., gjerne da sammen med påstander om at de sprer seksuelt overførbare sykdommer. Enig eller uenig i påstanden? Anonymkode: cbe5e...1f5 Det kommer litt an på hva man mener med erfaring? Hva regnes som erfaring? Vi mennesker er naturlige seksuelle vesener. Noen gjør det som faller naturlig og bruker sansene sine, mens andre bruker sine tidligere erfaringer. Det er ikke bare et svar på dette. Veldig interessant tema er det. Anonymkode: 38651...613
Snok1 Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan aldri finne hverandre da den ene gruppen har høy status, mens den andre gruppen har lav status. Anonymkode: cbe5e...1f5 Folk finner hverandre hele tiden og på alle arenaer. Det er noen for alle. Jo fortere du glemmer alle status-begreper, jo lettere gjør du det for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De kan aldri finne hverandre da den ene gruppen har høy status, mens den andre gruppen har lav status. Anonymkode: cbe5e...1f5 For noe viss vass 😂 Dette er en meget snever tilnærming og tankegang. Ikke rart verden går i stå! Anonymkode: 38651...613
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Snok1 skrev (7 minutter siden): Hvis disse menneskene holder holdningene sine for seg selv og finner hverandre er jo det helt OK. Jeg deler ikke deres holdninger, og trenger ikke å bry meg med dem og omvendt. Akkurat det tror jeg er ønsketenkning @Snok1. Anonymkode: 38651...613
Snok1 Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det tror jeg er ønsketenkning @Snok1. Anonymkode: 38651...613 Vel det er ikke min erfaring ut fra hva jeg observerer og opplever selv. Man må være den beste versjonen av seg selv og samtidig oppmerksom på den personen man vil bli kjent med. Noe har lett for det, noen må jobbe litt med det, men det er oppnåelig for alle.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noe viss vass 😂 Du mener at det er feil at menn med liten seksuell kapital har lav status på sjekkemarkedet! Ja, ja … du får holde på. Anonymkode: cbe5e...1f5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni Snok1 skrev (Akkurat nå): Vel det er ikke min erfaring ut fra hva jeg observerer og opplever selv. Man må være den beste versjonen av seg selv og samtidig oppmerksom på den personen man vil bli kjent med. Noe har lett for det, noen må jobbe litt med det, men det er oppnåelig for alle. Da er du veldig heldig. Anonymkode: 38651...613
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener at det er feil at menn med liten seksuell kapital har lav status på sjekkemarkedet! Ja, ja … du får holde på. Anonymkode: cbe5e...1f5 Hva andre mennesker ser som status får de nesten stå for selv... Er ikke det som betyr noe for meg. Anonymkode: 38651...613
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva andre mennesker ser som status får de nesten stå for selv... Er ikke det som betyr noe for meg. Anonymkode: 38651...613 Typisk KG-«argumentasjon». Vi har nå lært at det ikke er en statistisk sammenheng mellom høy mannlig seksuell kapital og det å lykkes på sjekkemarkedet, fordi det ikke betyr noe for deg. Ja vel. Anonymkode: cbe5e...1f5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Typisk KG-«argumentasjon». Vi har nå lært at det ikke er en statistisk sammenheng mellom høy mannlig seksuell kapital og det å lykkes på sjekkemarkedet, fordi det ikke betyr noe for deg. Ja vel. Anonymkode: cbe5e...1f5 Jeg deler bare en personlig mening. Er ikke det lov? Dette var unødvendig av deg synes jeg. Anonymkode: 38651...613
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg deler bare en personlig mening. Er ikke det lov? Dette var unødvendig av deg synes jeg. Anonymkode: 38651...613 Nei, du delte ikke en personlig mening. Du hånlo og kalte et helt åpenbart og godt dokumentert samfunnsfenomen for viss-vass. Anonymkode: cbe5e...1f5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, du delte ikke en personlig mening. Du hånlo og kalte et helt åpenbart og godt dokumentert samfunnsfenomen for viss-vass. Anonymkode: cbe5e...1f5 For det er det som er min mening. Jeg synes det er viss vass og det har jeg rett til å mene! Anonymkode: 38651...613
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du delte ikke en personlig mening. Du hånlo og kalte et helt åpenbart og godt dokumentert samfunnsfenomen for viss-vass. Anonymkode: cbe5e...1f5 Hånlo faktisk...Det har faktisk ikke du peiling på! Du kjenner ikke meg. Anonymkode: 38651...613
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For det er det som er min mening. Jeg synes det er viss vass og det har jeg rett til å mene! Anonymkode: 38651...613 Ja, du må gjerne mene det, men det framstår ikke særlig smart å avvise noe som er såpass godt dokumentert. Anonymkode: cbe5e...1f5
Snok1 Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Da er du veldig heldig. Anonymkode: 38651...613 Dette er mine observasjoner fra et langt liv blant mange grupper mennesker. Jeg er på ingen måte spesiell, det behøver man ikke være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå