AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:16 #1 Skrevet søndag kl 13:16 Har vært sammen med kjæresten i 4 år( begge 50). Siste året har vært tungt, lite daglig kontakt (vi var særboere)og en stor følelse av at interessen har vært borte fra hans side( likgyldighet). Så tok vi en prat i helgen og det endte med at jeg endte forholdet. Ikke noe drama, men hvorfor være sammen om det bare er fordi det er en vane? For meg er kjærtegn, sex og at man er oppmerksom på hverandre viktig. Vise at man bryr seg, kunne ha en armkrok å krype oppi, ønske å treffes og slenge ivei en "natta kjæresten min" melding eller tilsvarende. Leit, men han brydde seg egentlig ikke om det ble slutt( tror han var mer lei seg over å ikke se hundene mine enn meg egentlig😅). Men jeg merker at bare tanken på å laste ned tinder igjen, begynne å sveipe, meldes, ta en kaffekopp, gå en tur, bli kjent( all den jobben) med en ny mann, bare tanken gjør meg helt sliten. Vet ikke om jeg orker alt det? Frister nesten bare å tilbringe sommeren i ensomhet med hund, fiskestang og en topptur eller to. Egentlig ikke noe spørsmål her, bare en litt lei kvinne som trengte å ventilere.. Anonymkode: 5b794...600 3
Mayamus Skrevet søndag kl 13:24 #2 Skrevet søndag kl 13:24 Hvorfor stresse med det? Ta tiden til hjelp, ingen som sier man MÅ date igjen. Og spesielt apper som tinder osv. Er bare slitsomt. Lev heller for din egen del, og ta ting som de kommer. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:40 #3 Skrevet søndag kl 13:40 Jeg forstår deg veldig godt. Jeg har vært singel i 6 år nå, og har datet litt. Men det er så vanskelig å finne noen i voksen alder! Jeg har appene, men jeg orker ikke bla. Jeg er innmari mettet på erfaringen. Spesielt den siste jeg datet, som var egoistisk, manipulerende og utro og ville helst ligge rundt. Livet kan være nydelig når man er alene. Jeg har det helt fint alene. Det er bare høytider og merkedager som kan være litt triste. Anonymkode: 07354...a11 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:48 #4 Skrevet søndag kl 13:48 Hvorfor har du det så travelt? Anonymkode: de4ec...a63 3 1
DeLorean Skrevet søndag kl 14:00 #5 Skrevet søndag kl 14:00 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår deg veldig godt. Jeg har vært singel i 6 år nå, og har datet litt. Men det er så vanskelig å finne noen i voksen alder! Jeg har appene, men jeg orker ikke bla. Jeg er innmari mettet på erfaringen. Spesielt den siste jeg datet, som var egoistisk, manipulerende og utro og ville helst ligge rundt. Livet kan være nydelig når man er alene. Jeg har det helt fint alene. Det er bare høytider og merkedager som kan være litt triste. Anonymkode: 07354...a11 Ja, ikke sant? Jeg synes også det er veldig vanskelig i voksen alder. Har vært singel i 4,5år. En kompis av meg fant ei nå, samme alder som meg. Vært på Tinder i fire mnd. Jeg har vært der i fire år! Bare flaks trur jeg. Må det være 😉
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:07 #6 Skrevet søndag kl 15:07 Har ikke det travelt...det bare slo meg at jeg vet ikke om jeg orker alt styret igjen. Ts. Anonymkode: 5b794...600
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:19 #7 Skrevet søndag kl 15:19 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har ikke det travelt...det bare slo meg at jeg vet ikke om jeg orker alt styret igjen. Ts. Anonymkode: 5b794...600 Du har det jo travelt når du har vært singel i fem minutter og allerede tenker på det. Anonymkode: de4ec...a63 1 1
Fjompenisse Skrevet søndag kl 15:34 #8 Skrevet søndag kl 15:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke det travelt...det bare slo meg at jeg vet ikke om jeg orker alt styret igjen. Ts. Anonymkode: 5b794...600 Kan det være at du egentlig er på et bra sted nå med tanke på dating? Du er innstilt på en sommer alene og kan ha lav puls og lite styr med å finne «den rette». Bare treffe noen nye, spennende mennesker? Ta det litt som det kommer? Jeg var jo nervevrak når jeg først matchet med damer på Tinder, overtenkte masse, slettet matcher, men etter hvert så klarte jeg å ikke ta alt så seriøst. Er jo strengt tatt bare morsomt og spennende å møte nye personer. Noen litt forskjellige fra mitt vanlige nettverk. Og selv om jeg nå tror jeg har funnet den store kjærligheten og går all in for at det skal funke, så kommer jeg til å ha en mye mer avslappet innstilling til dette med å date om det, gud forby, skulle være at jeg må ut på datingapper igjen. 4
Hillbill Skrevet søndag kl 16:31 #9 Skrevet søndag kl 16:31 (endret) Vet ikke om jeg orker alt det? Frister nesten bare å tilbringe sommeren i ensomhet med hund, fiskestang og en topptur eller to. Dette! Jeg tenker det er greit å få det på avstand, finne seg selv i hverdagen og trives i eget selskap, før en hiver seg på karusellen igjen. I likhet med deg er dette med nærhet og kontakt for meg viktig, men som singel går det faktisk greit uten også. Selv om det av og til er et savn... Men jeg har istedenfor hentet opp mye i form av venner, gamle og nye, og ikke minst tørket støv av gamle hobbyer. Bruk tiden til å finne tilbake til gamle venner, finne nye venner, dyrke hobbyer... Verden er full av muligheter, og når en mingler med andre mennesker uten dette "jeg er på jakt" stempelet i panna er en gjerne mer attraktiv også. 🙂 Endret søndag kl 16:32 av Hillbill 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:45 #10 Skrevet søndag kl 16:45 Jeg er K 52. Var først i forhold/ekteskap fra jeg var 18-37 år. Nåværende forhold/samboerskap startet da jeg var 38. Har tenkt at DERSOM dette skulle ryke, vet jeg ikke om jeg GIDDER starte på nytt. Har aldri brukt datingapper, og tror ikke det er noe for meg. Tror jeg kan trives bra i eget selskap , og syns det framstår utrolig anstrengende å skulle bli godt kjent med en ny mann og familien hans/evt barn. Har familie og venner i byen jeg bor, og to voksne barn som kanskje etablerer seg her etterhvert som utdanning fullføres/fast jobb byr seg. Kjenner ihvertfall jeg ikke skal bli heltidssamboer igjen hvis dette forholdet tar slutt og jeg -mot formodning-skulle treffe en ny. Høres nok veldig negativ ut nå, men har vært inne i en rn laaang bølgedal i forholdet, og jeg tror ikke jeg vil være like tilpasningsdyktig overfor en potensiell ny samboer i min alder. Kort sagt; skjønner godt at du ikke er sikker på om du orker å prøve igjen. Jeg tror også man kan kose seg veldig med å bo alene. Og hvis man syns det er kjipt med høytider som enslig , tenker jeg at det bare en noen få dager iløpet av et år sammenlignet med hverdager. Anonymkode: 45369...b48 1
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl 16:51 #11 Skrevet søndag kl 16:51 På et tidspunkt tenker jeg nesten alle voksne mennesker begynner å ta det roligere med datinga. Desperasjonen forsvinner, fokuset på å bli kjent over tid tar over og noen år som singel er i grunnen uproblematisk. Kos deg med sommeren din du! 2
enkefru Skrevet søndag kl 16:51 #12 Skrevet søndag kl 16:51 Tenker du kan ha godt av å være single en stund, særlig etter et flere års forhold som ebbet ut på «den måten». Lande litt. Ikke stress med å finne deg en ny 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:35 #13 Skrevet søndag kl 18:35 Hillbill skrev (2 timer siden): Vet ikke om jeg orker alt det? Frister nesten bare å tilbringe sommeren i ensomhet med hund, fiskestang og en topptur eller to. Dette! Jeg tenker det er greit å få det på avstand, finne seg selv i hverdagen og trives i eget selskap, før en hiver seg på karusellen igjen. I likhet med deg er dette med nærhet og kontakt for meg viktig, men som singel går det faktisk greit uten også. Selv om det av og til er et savn... Men jeg har istedenfor hentet opp mye i form av venner, gamle og nye, og ikke minst tørket støv av gamle hobbyer. Bruk tiden til å finne tilbake til gamle venner, finne nye venner, dyrke hobbyer... Verden er full av muligheter, og når en mingler med andre mennesker uten dette "jeg er på jakt" stempelet i panna er en gjerne mer attraktiv også. 🙂 Takk for et veldig godt innlegg. Ts Anonymkode: 5b794...600
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:36 #14 Skrevet søndag kl 18:36 enkefru skrev (1 time siden): Tenker du kan ha godt av å være single en stund, særlig etter et flere års forhold som ebbet ut på «den måten». Lande litt. Ikke stress med å finne deg en ny Takk♥️ Anonymkode: 5b794...600
Engel Skrevet i går, 16:02 #15 Skrevet i går, 16:02 Ikke stress med å begynne å date før du føler deg klar for det. Da vil du bare sende ut feil energi uansett. Nyt singellivet og egentid du og hvem vet, kanskje treffer du noen på tur? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå