AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Jeg forstår ikke helt dette, en far har samvær med ungene ca 1 gang i måneden, kjøper dyre gaver til de hver gang og det er nesten som julaften hver gang de treffes. Hvordan tenker en sånn far? Anonymkode: d6b6f...620
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Kompasjon for lite samvær. Var det jeg fikk høre fra en som så ungen lite. Han følte han måtte kjøpe noe til barnet pga han så det så sjeldent. Her var det barnemor som la ting i hjulene, sabotere samvær osv. Når barnet ble 16 flyttet det til far og stemor, og halv søsken Anonymkode: c7d2d...762 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kompasjon for lite samvær. Var det jeg fikk høre fra en som så ungen lite. Han følte han måtte kjøpe noe til barnet pga han så det så sjeldent. Her var det barnemor som la ting i hjulene, sabotere samvær osv. Når barnet ble 16 flyttet det til far og stemor, og halv søsken Anonymkode: c7d2d...762 *kompensasjon Anonymkode: 5d0f3...dce
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): *kompensasjon Anonymkode: 5d0f3...dce Hvordan er det kompensasjon? Han har mulighet til flere samvær om han ønsker det Anonymkode: d6b6f...620
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Man kjøper seg kjærlighet og tror at det å kjøpe ting erstatter den tiden man ikke bruker på barnet Anonymkode: edd39...e5f 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Han kjøper seg ut av dårlig samvittighet fra å ikke prioritere tid med barnet. Da kan han rettferdiggjøre overfor seg selv at det er greit, fordi han kjøper jo så fine gaver. Anonymkode: 6c557...c20 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Noen kjøper seg ut av dårlig samvittighet, eventuelt det er deres måte å vise kjærlighet på (det er ett av kjærlighetsspråkene). Ikke godt å si hvorfor han gjør det da Anonymkode: 7451a...b7c
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Dårlig samvittighet da sikkert.. Anonymkode: 9c1fa...036
GammelKaktus Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Han kjøper seg kanskje fri fra dårlig samvittighet fordi han ikke har ungene mer eller kanskje han bare liker å gi barna gaver. Han føler seg kanskje som en god far når han gjør slikt, hvem vet. Altså, hvis jeg skulle delt mitt barn med noen og i verste fall bare hatt barnet mitt en gang i måneden av gudene vet hvilken grunn så ser jeg for meg at jeg og hadde overkompensert litt de få gangene vi møttes. Har hatt mitt barn selv hele tiden og har kost meg med å kjøpe ting til han fordi jeg liker det.
TingelingMom Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan er det kompensasjon? Han har mulighet til flere samvær om han ønsker det Anonymkode: d6b6f...620 Kanskje han ikke har kapasitet til det?
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke helt dette, en far har samvær med ungene ca 1 gang i måneden, kjøper dyre gaver til de hver gang og det er nesten som julaften hver gang de treffes. Hvordan tenker en sånn far? Anonymkode: d6b6f...620 t han vil glede barna sine Anonymkode: 8a3fe...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå