AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Jeg har en særdeles aktiv (syns jeg, kan godt være helt normalt 😅😅) toåring. Vi skal være i Bergen en ukes tid i juli. Hva kan vi gjøre? Han elsker vann, klatring, traktor, alt som toåringer vanligvis liker. Det må være mulig å reise dit med buss. Gjerne både utendørs og innendørs forslag. Dette har vi til nå på lista: * Vannkanten (badeland) * Akvariet * Botaniske hage (den i sentrum) Hvor er de beste lekeplassene? Er det verdt det å sjekke ut Leos Lekeland? Hvor er det best å bade i havet? Vi skal bo i nærheten av Horisont. Anonymkode: 7fe52...a30
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Fløybanen! Trollskogen og lekeplassen der passer sikkert bra. Anonymkode: 1546a...040 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Det var et kjempegodt forslag! Takk! 🤩 Anonymkode: 7fe52...a30
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var et kjempegodt forslag! Takk! 🤩 Anonymkode: 7fe52...a30 Vil vite senteret Bymuseet Bystranden Leke kafeen i Kong Oscars gate som er gratis Nordnes sjøbad Anonymkode: 488b9...485
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har en særdeles aktiv (syns jeg, kan godt være helt normalt 😅😅) toåring. Vi skal være i Bergen en ukes tid i juli. Hva kan vi gjøre? Han elsker vann, klatring, traktor, alt som toåringer vanligvis liker. Det må være mulig å reise dit med buss. Gjerne både utendørs og innendørs forslag. Dette har vi til nå på lista: * Vannkanten (badeland) * Akvariet * Botaniske hage (den i sentrum) Hvor er de beste lekeplassene? Er det verdt det å sjekke ut Leos Lekeland? Hvor er det best å bade i havet? Vi skal bo i nærheten av Horisont. Anonymkode: 7fe52...a30 Lekeplass på toppen av Nordnes parken Anonymkode: 488b9...485
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil vite senteret Bymuseet Bystranden Leke kafeen i Kong Oscars gate som er gratis Nordnes sjøbad Anonymkode: 488b9...485 Tusen takk for gode forslag! Anonymkode: 7fe52...a30
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Det er en veldig bra lekeplass rett ved horisont. En barnehage. Der er det høner og. Anbefaler også alpakka parken. Litt usikker på busser dit. Anonymkode: 61270...207
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Fysak-hallene bruker å ha familietid 12-14, det er gratis. Ligger det ikke en i Åsane? Ellers på slettebakken og melkeplassen, den på Slettebakken kan du ta bybanen til. (Når det gjelder bading ville jeg forresten heller valgt ADO eller Nordnes sjøbad enn Vannkanten.) Anonymkode: b878a...e66 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en veldig bra lekeplass rett ved horisont. En barnehage. Der er det høner og. Anbefaler også alpakka parken. Litt usikker på busser dit. Anonymkode: 61270...207 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fysak-hallene bruker å ha familietid 12-14, det er gratis. Ligger det ikke en i Åsane? Ellers på slettebakken og melkeplassen, den på Slettebakken kan du ta bybanen til. (Når det gjelder bading ville jeg forresten heller valgt ADO eller Nordnes sjøbad enn Vannkanten.) Anonymkode: b878a...e66 Tusen takk for gode svar! Jeg skal sjekke de ut! 🤩 Anonymkode: 7fe52...a30
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Ta Fløibanen opp. Lekeplasser på toppen. Gå ned igjen til Skansemyren. Der også er det lekeplass/klatre i skogen. Har dere tilgang på bil kan dere sjekke ut alpakka parken. Bade på Nordnes sjøbad. Fint å gå tur i parken også. Kan gjøres samme dag som akvariet. Sjekk "barn i byen", mulig det er noe aktiviteter for barn den uken dere er her. Dyremuseumet, greit om det regner. Samme med Leos lekeland. Anonymkode: c4db2...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Lekeplass på >Tollbodkaien. Anonymkode: 6cb30...0e4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni -Lekeplassene på fløyen -Mange lekeplasser i Åsane. På uteområdet ved Åsane Arena er det et par lekeplasser. -Fysak og trampolinepark (husker ikke navnet) ligger i Åsane. -Er enkelte åpne gårder i nærheten om dere bruker bil. Usikker på om de er åpen i ferien. -dra på strender, Vollane og Grønskjæret, dersom dere ønsker det nærmest Åsane. -Gamle Bergen. Fint område for barn å løpe rundt. De finner alltids på noe. Man må ikke ha lekeplass. -ADO har fint barnebasseng -Gøye lekeapparater ved Tollboden i sentrum. -Ta med sparkesykkel eller sykkel om dere kjører og har plass. Barn får mye utløp for energi med det. Og plutselig blir alle plasser enda kjekkere. Anonymkode: 75704...6d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå