AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Jeg bruker temmelig stor BH-Størrelse, de BHer jeg får tak i er ganske faste, det virker som de har veldig fokus på å hindre alle former for puppe bevegelser, påvirkt a amerikansk kultur kanskje? Jeg har en følelse at tidligere så var de mer elastisk. Jeg kunne tenkt med en BH som gir bra støtte men har mye elastitet, om det for brystene til å duve er bare et stort pluss, selv om jeg gjør dette mest fordi jeg føler elastisk er mer behagelig ved rolig aktivitet. Anonymkode: bd311...1f8
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Jeg har aldri sett en BH med både god støtte og elastisitet. Anonymkode: dc199...5a7 2 1
GammelKaktus Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Men puppene duver jo litt når man går når vi har store. Har du klart å få tak i en bh som holder de helt på plass for i så fall så vil jeg gjerne vite hvor? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni GammelKaktus skrev (7 minutter siden): Men puppene duver jo litt når man går når vi har store. Har du klart å få tak i en bh som holder de helt på plass for i så fall så vil jeg gjerne vite hvor? Har to fra Ulla, og en fra Change, Har også et par amme-bh, muligens fra CurvyKate. Ønsker en mer elastisk type type, men skjønner at den ikke vil gi så mye støtte, mulig jeg vil gå lei, men hadde vært morsomt å prøvd.. Anonymkode: bd311...1f8
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har to fra Ulla, og en fra Change, Har også et par amme-bh, muligens fra CurvyKate. Ønsker en mer elastisk type type, men skjønner at den ikke vil gi så mye støtte, mulig jeg vil gå lei, men hadde vært morsomt å prøvd.. Anonymkode: bd311...1f8 Mannfolka liker kanskje duvende bryster da 😎 Anonymkode: d639d...d2e
GammelKaktus Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har to fra Ulla, og en fra Change, Har også et par amme-bh, muligens fra CurvyKate. Ønsker en mer elastisk type type, men skjønner at den ikke vil gi så mye støtte, mulig jeg vil gå lei, men hadde vært morsomt å prøvd.. Anonymkode: bd311...1f8 Føler mine beveger seg uansett, skulle gjerne limt de fast- Jeg bruker som regel fra Change, de hadde en type for flere år siden, lurer på om det var Lissi eller noe slik, de løftet og støttet fint men de gjorde de enda mer duvende enn vanlig men vet ikke om det har den ennå. Kan vær verdt å prøve om det er en modell de fortsatt har og om den er like elastisk. Føler av og til at selv om de har samme navn på bh'n så endrer de på noe så den blir annerledes. Er litt irriterende når du først har funnet noe du liker,
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni GammelKaktus skrev (1 time siden): Men puppene duver jo litt når man går når vi har store. Har du klart å få tak i en bh som holder de helt på plass for i så fall så vil jeg gjerne vite hvor? Minimizer-bh’ene fra Triumph holder de ganske godt på plass😅 Anonymkode: 7874d...df8
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Duvende. Litt OT, men jeg hater det ordet 😂 Minner om ekle menn på 70 pluss som snakker om duvende bryster. Jeg vil at mine skal holde seg mest mulig rolig. Hater at de beveger seg. Anonymkode: 494d0...620 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Duvende. Litt OT, men jeg hater det ordet 😂 Minner om ekle menn på 70 pluss som snakker om duvende bryster. Jeg vil at mine skal holde seg mest mulig rolig. Hater at de beveger seg. Anonymkode: 494d0...620 Antyder du at menn over 70 er ekle? Da kjenner du ikke min bestefar (eller mange andre) som er verdens snilleste mann. Fy skam deg! Anonymkode: d639d...d2e
GammelKaktus Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Minimizer-bh’ene fra Triumph holder de ganske godt på plass😅 Anonymkode: 7874d...df8 Da skal jeg se om jeg kan prøve en av den typen, se om de holder seg på plass AnonymBruker skrev (3 timer siden): Antyder du at menn over 70 er ekle? Da kjenner du ikke min bestefar (eller mange andre) som er verdens snilleste mann. Fy skam deg! Anonymkode: d639d...d2e Hun snakker om menn i den alderen som prater om duvende bryster. De aller fleste av oss med store pupper har hørt en kommentar fra en gammel gris og to om hvor flotte duvende bryster vi har... Første gang jeg fikk en slik kommentar av en gammel gris var jeg vel 14 år.. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni GammelKaktus skrev (35 minutter siden): Da skal jeg se om jeg kan prøve en av den typen, se om de holder seg på plass Hun snakker om menn i den alderen som prater om duvende bryster. De aller fleste av oss med store pupper har hørt en kommentar fra en gammel gris og to om hvor flotte duvende bryster vi har... Første gang jeg fikk en slik kommentar av en gammel gris var jeg vel 14 år.. Problemet er at alt for mange generaliserer. De langt fleste er flotte mennesker, være seg ung eller gammel, og da blir det feil å si at "alle" gamle menn (eller kvinner) er griser, noe de absolutt ikke er. Skulle noen skryte av "hvor flotte" de er, kan det jo tenkes at det er positivt ment? Anonymkode: d639d...d2e
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Jeg ser for meg at BH'er av den typen "gamle damer" bruker, gir mer duvende bryster enn de BH'ene som er laget for yngre damer. Altså de i mer stoff, uten padding og bøyle og annen oppstøtting og oppstramming. Typisk Triumf og Sloggi. Men hvor mye de egentlig støtter, er jeg usikker på. Anonymkode: cc7ed...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Antyder du at menn over 70 er ekle? Da kjenner du ikke min bestefar (eller mange andre) som er verdens snilleste mann. Fy skam deg! Anonymkode: d639d...d2e Ikke alle, selvfølgelig. Men noen. Skjønner at du nettopp har lært å lese og ikke har lært deg leseforståelse enda. Selvfølgelig er ikke alle menn på 70 pluss ekle. Faren min er ikke sånn og ingen andre menn i familien. Men duvende er er ord jeg forbinder med ekle gamle griser. Aldri hørt noen bruke det ordet og jeg syns det er et ekkelt ord. Forsto du hva jeg mente nå? Anonymkode: 494d0...620 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ikke alle, selvfølgelig. Men noen. Skjønner at du nettopp har lært å lese og ikke har lært deg leseforståelse enda. Selvfølgelig er ikke alle menn på 70 pluss ekle. Faren min er ikke sånn og ingen andre menn i familien. Men duvende er er ord jeg forbinder med ekle gamle griser. Aldri hørt noen bruke det ordet og jeg syns det er et ekkelt ord. Forsto du hva jeg mente nå? Anonymkode: 494d0...620 Du tilhører en belærende og perfekt familie skjønner jeg. Anonymkode: d639d...d2e
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Ok hvis ordet duvende er upassende, hva er et forsiktig ord eller beskrivelse når brystene beveger seg opp og ned og kanskje også sideveis? Anonymkode: bd311...1f8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Jeg har denne BHen: https://www.kappahl.com/nb-no/xlnt/undertoy/bh/seamless/443267 Den er veldig behagelig på og gir god støtte. Uttakbar padding. Har ikke tenkt over om den gir duvende bryster, for det er ikke noe ønske fra min side. Men den er ihvertfall ikke så stram som mange andre og holder likevel alt på plass Anonymkode: 58e00...5e6
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni Får opp annonser for MissMary eller noe. De har mykere BHer ser det ut som. Bruker selv 70H så har nok, men liker også at de holdes på plass så må ha mer hold. Anonymkode: a646c...2c4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 21.38): Duvende. Litt OT, men jeg hater det ordet 😂 Minner om ekle menn på 70 pluss som snakker om duvende bryster. Jeg vil at mine skal holde seg mest mulig rolig. Hater at de beveger seg. Anonymkode: 494d0...620 "Eg tenke på dei nydelige formene dine på brystene som duve når du e engasjert" Bjørn Eidsvåg (71) 🤮 Anonymkode: db607...8e9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå