Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn på snart 3 år som er motorisk langt fremme, rask og sterk. Han elsker å være høyt og lavt. Når vi er ute på kjøpesenter, butikk, parkeringsplass og andre steder med mye mennesker/trafikk nekter han å holde hånda eller sitte på armen. Av sikkerhetshensyn har han da blitt bært mot sin vilje mange ganger og han protesterer høyt og tydelig (blir krakilsk). Det hjelper ikke å snakke med ham om det; han vil gå (løpe) SELV!

Nå i sommer skal vi på en del steder i Europa med MYE mennesker og vi vurderer å kjøpe en sele han kan bruke på disse stedene slik at han kan få løpe rundt og være trygg. Jeg vet det er svært delte meninger om dette, men dere som bruker dette, hvor kjøper man det?

Anonymkode: 902fd...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google sele/ sekk barn så får du mange sider som selger.

Vi hadde den en stund på sønnen vår når vi skulle på flyplassen etc. Det var jo bare så han ikke skulle stikke av...for de små føttene var raske 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har stor nytte av dette på travle steder, så god plan . 

Men du har vel google selv? Et enkelt søk viser at det er en rekke tilbydere av dette. 

Anonymkode: 4f33c...5ca

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (Akkurat nå):

Google sele/ sekk barn så får du mange sider som selger.

Vi hadde den en stund på sønnen vår når vi skulle på flyplassen etc. Det var jo bare så han ikke skulle stikke av...for de små føttene var raske 

Jeg har kanskje søkt feil, for har bare funnet temu-sider og sånt. Men prøver søke med sekk også! 

Ja jeg er livredd for at han skal bli borte på en eller annen måte, eller løpe ut i trafikken😨

Anonymkode: 902fd...58c

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte sele til mitt barn sist vi var ute og reiste. Genialt! Kjøpte på Boozt 

Anonymkode: f310d...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...