AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Sånne saker som denne er veldig vanlig i sommeren og det må jeg si påvirker meg. Som om den indirekte sier at alle kan få seg sex, men i realiteten så er jo det ikke sant. Anonymkode: 587d2...be3 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Jobb med utseendet, jobben og personligheten, så skal du se at du vil bli mer attraktiv du også. Det er ingen menneskerett å få knulle i Norge, hvor kvinner behandles som likeverdige mennesker i stedet for å giftes bort som viljeløse sexdukker straks de får mensen som 10-11-åringer. Anonymkode: a195e...f2a 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jobb med utseendet, jobben og personligheten, så skal du se at du vil bli mer attraktiv du også. Det er ingen menneskerett å få knulle i Norge, hvor kvinner behandles som likeverdige mennesker i stedet for å giftes bort som viljeløse sexdukker straks de får mensen som 10-11-åringer. Anonymkode: a195e...f2a Finnes tusenvis av "ledige" damer fra Ukraina her nå. Tipper de har sine behov de også? Anonymkode: a184a...b7f
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sånne saker som denne er veldig vanlig i sommeren og det må jeg si påvirker meg. Som om den indirekte sier at alle kan få seg sex, men i realiteten så er jo det ikke sant. Anonymkode: 587d2...be3 Opplever ikke at det er det artikkelen handler om. At vi kan påvirkes til økt seksuallyst er ikke ensbetydende med at det automatisk blir mer sex. Det kan, men det er ikke fasiten. Det kommer helt an på hva slags tenningsmønster man har, og hvordan man påvirkes. Noen mennesker er lett påvirkelige, mens andre ikke, og noen kan velge. Hjelper ikke om sola skinner om jeg ikke blir tent eller kåt på den personen jeg har lyst på... Sexlyst for min del handler mye om adferd, stemning og trygghet. Føler jeg meg trygg på han så kan jeg strekke meg ganske langt. Anonymkode: 3b01a...e2c 1
Trolltunge Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Opplever ikke at det er det artikkelen handler om. At vi kan påvirkes til økt seksuallyst er ikke ensbetydende med at det automatisk blir mer sex. Det kan, men det er ikke fasiten. Det kommer helt an på hva slags tenningsmønster man har, og hvordan man påvirkes. Noen mennesker er lett påvirkelige, mens andre ikke, og noen kan velge. Hjelper ikke om sola skinner om jeg ikke blir tent eller kåt på den personen jeg har lyst på... Sexlyst for min del handler mye om adferd, stemning og trygghet. Føler jeg meg trygg på han så kan jeg strekke meg ganske langt. Anonymkode: 3b01a...e2c For min del er det både og. Det du skriver om må selvsagt være på plass for å få lyst, og også ivaretas i fast forhold (jeg tenner ikke på gretten/furt/mentalt utilgjengelig gubbe, om han så har vært min gubbe i 20år), men når jeg er i forhold og vi har det bra sammen så påvirkes lysta av finvær og varme. Endret 15. juni av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sånne saker som denne er veldig vanlig i sommeren og det må jeg si påvirker meg. Som om den indirekte sier at alle kan få seg sex, men i realiteten så er jo det ikke sant. Anonymkode: 587d2...be3 Sommeren er den tiden på året vi knapt nok har sex. Vi har oftest sex på høst og vinter. Det kan lett gå hele sommeren uten at vi har sex. Anonymkode: 6a815...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Ja, sommeren er en vond tid for oss som lever i et sexløst forhold. Det er ulidelig å oppleve sin høyt elskede partner med lite klær og mye bar hud, men samtidig vite at man ikke har tilgang. Sommeren er tiden man føler seg ekstra uønsket. Anonymkode: 7202c...634 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, sommeren er en vond tid for oss som lever i et sexløst forhold. Det er ulidelig å oppleve sin høyt elskede partner med lite klær og mye bar hud, men samtidig vite at man ikke har tilgang. Sommeren er tiden man føler seg ekstra uønsket. Anonymkode: 7202c...634 Jeg er enig med deg og føler med deg også. Anonymkode: 587d2...be3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Er du singel eller i forhold? Anonymkode: fc235...04b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er du singel eller i forhold? Anonymkode: fc235...04b Jeg er singel. Anonymkode: 587d2...be3 1
Blått Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 9.31): Sånne saker som denne er veldig vanlig i sommeren og det må jeg si påvirker meg. Som om den indirekte sier at alle kan få seg sex, men i realiteten så er jo det ikke sant. Anonymkode: 587d2...be3 Jeg bare blar meg videre fra sånt. Må fokusere på noe annet! Men det er vanskelig på sommeren da skolen er over. Da jeg var yngre jobbet jeg mye overtid på sommeren 😆 Endret 17. juni av Blått
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 19.00): Ja, sommeren er en vond tid for oss som lever i et sexløst forhold. Det er ulidelig å oppleve sin høyt elskede partner med lite klær og mye bar hud, men samtidig vite at man ikke har tilgang. Sommeren er tiden man føler seg ekstra uønsket. Anonymkode: 7202c...634 Da er det på tide å finne seg noe nytt. Anonymkode: 0e14c...362 1
Flintis Skrevet 18. juni #13 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 9.31): Sånne saker som denne er veldig vanlig i sommeren og det må jeg si påvirker meg. Som om den indirekte sier at alle kan få seg sex, men i realiteten så er jo det ikke sant. Anonymkode: 587d2...be3 Neida en må selvfølgelig ha noen å ha sex med, men du kan jo se på om hyppigheten av onani forandrer seg.
AnonymBruker Skrevet 18. juni #14 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 16.08): Jeg er singel. Anonymkode: 587d2...be3 Har du prøvd å bli kjent med noen damer eller vil du bare tømme deg i dem? Anonymkode: fc235...04b 1
Bamseklemmer Skrevet 19. juni #15 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 9.38): Jobb med utseendet, jobben og personligheten, så skal du se at du vil bli mer attraktiv du også. Det er ingen menneskerett å få knulle i Norge.. Anonymkode: a195e...f2a Tror du må jobbe med å forstå, at "Verdens styggeste dame har 4 barn og en lykkelig mann"❣️ Der ser du.. utseende, personligheten, attraktivitet har ingen grenser for hva milliarder av mennesker liker. Joda.. Jeg er ikke grådig med sex.. og prøver så godt jeg kan, for at det bidrar til en menneskerett for kvinner i Norge.. Btw: "Grådighet" er en av de syv dødsynder🤭 Det jeg ikke siterte handler om overgrep, er jo ingen menneskerett! Det er et brudd på menneskerettighetene..
AnonymBruker Skrevet 19. juni #16 Skrevet 19. juni Saka handler om par som har lyst og som får mer energi, lyst og tid om sommeren. Som jo er litt agurksak siden alle vet det, men likevel. Selv er jeg nok ganske kåt hele året, men ting flyter litt lettere om sommeren, likevel. Min partner har kanskje ikke direkte mer lyst, men mer evne vil jeg si. Da jeg var singel, så runket jeg nok oftere om sommeren. Anonymkode: 7c1ff...d50
AnonymBruker Skrevet 19. juni #17 Skrevet 19. juni Jeg vet ikke helt om det er noe verre om sommeren, men jeg skal ærlig innrømme at det faktum at jeg ikke har hatt sex siden 2018 aldri har vært tyngre å forholde seg til enn akkurat nå. Jeg tenker utrolig mye på sex og savner det så mye, men samtidig har jeg jo innsett at det mest sannsynlige er at jeg ikke vil oppleve å ha kjæreste og sex igjen. Det er frustrerende og trist. Anonymkode: 41ee3...15a 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #18 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 16.08): Jeg er singel. Anonymkode: 587d2...be3 Hvorfor i alle verden er du avhengig av et aktivt sexliv? Anonymkode: d2662...7e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå