AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Er det bare jeg som er rar her? Jeg hadde en fwb en stund, men vi ble enige om å avslutte det. Nå, kanskje et år senere, så maser hun om hvor kjekk han er og flørter vilt med ham dersom vi treffer ham ute. Hun vet om min og hans tidligere relasjon. Jeg syntes det er rart og ubehagelig, akkurat som om hun vil markere at hun også vil klare å få ham til sengs. Er jeg rar her? Jeg ville aldri noen sinne ha ønsket å ligge med noen som mine venninner har ligget med😝 Anonymkode: 6cd74...e0c
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Tja. Hvorfor vet venninna di hvem som er fin fwb? Er det ikke meningen å være diskret om sånt? Hvis du forteller venninnene dine om hvem du ligger med, sier du jo indirekte at de er gode i senga + hvilken smak de har osv. De kan vel være like single og kåte som du er. Og mininum like en flørt på dansegulvet. Anonymkode: 3029d...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det bare jeg som er rar her? Jeg hadde en fwb en stund, men vi ble enige om å avslutte det. Nå, kanskje et år senere, så maser hun om hvor kjekk han er og flørter vilt med ham dersom vi treffer ham ute. Hun vet om min og hans tidligere relasjon. Jeg syntes det er rart og ubehagelig, akkurat som om hun vil markere at hun også vil klare å få ham til sengs. Er jeg rar her? Jeg ville aldri noen sinne ha ønsket å ligge med noen som mine venninner har ligget med😝 Anonymkode: 6cd74...e0c Synes ikke du er rar. Veninna di er ikke veninne. Anonymkode: 1577e...309 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det bare jeg som er rar her? Jeg hadde en fwb en stund, men vi ble enige om å avslutte det. Nå, kanskje et år senere, så maser hun om hvor kjekk han er og flørter vilt med ham dersom vi treffer ham ute. Hun vet om min og hans tidligere relasjon. Jeg syntes det er rart og ubehagelig, akkurat som om hun vil markere at hun også vil klare å få ham til sengs. Er jeg rar her? Jeg ville aldri noen sinne ha ønsket å ligge med noen som mine venninner har ligget med😝 Anonymkode: 6cd74...e0c Hva er en fwb? Anonymkode: 152eb...93f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er en fwb? Anonymkode: 152eb...93f Friend with benefit antar jeg Jeg hadde syntes det hadde vært et rart valg av venninna, først og fremst... Anonymkode: d9862...438
exictence Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Har du sagt til henne at du synes det er rart og ubehagelig? Det er ikke sikkert at hun tenker at du reagerer på det., da hun tenker t dere var jo ikke kjærester og at det ikke var følelser involvert? Men jeg hadde nok selv reagert litt på det. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Så moralen er: ikke bli venninne med ei som har et aktivt sexliv og har hatt mange sexpartnere for da kan du bare glemme å ha sex igjen for hun har allerede brukt opp alle potensielle sexpartnere og "eier dem" til evig tid... Anonymkode: bef56...6bc 4 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Hadde ikke følt slik selv men forstår at noen føler. Men det er følelser du ikke kan akseptere får konsekvenser for deg, venninnen eller deres forhold. Derfor skal du ikke antyde på noen måte at det ikke er greit. Jeg synes forhold som kun er sex stiller i en annen klasse enn om også følelser var involvert (kjæreste e.l.). Anonymkode: e7a60...9de 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke følt slik selv men forstår at noen føler. Men det er følelser du ikke kan akseptere får konsekvenser for deg, venninnen eller deres forhold. Derfor skal du ikke antyde på noen måte at det ikke er greit. Jeg synes forhold som kun er sex stiller i en annen klasse enn om også følelser var involvert (kjæreste e.l.). Anonymkode: e7a60...9de Enig Anonymkode: 9bb38...192
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Pulevenn heter det i Norge. Anonymkode: 152eb...93f 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så moralen er: ikke bli venninne med ei som har et aktivt sexliv og har hatt mange sexpartnere for da kan du bare glemme å ha sex igjen for hun har allerede brukt opp alle potensielle sexpartnere og "eier dem" til evig tid... Anonymkode: bef56...6bc Men snakker man ikke med venninnene sine da? Jeg er helt enig i at man ikke kan reservere alle menn man har hatt en relasjon til. Men jeg synes det er ufølsomt å gå rett på med flørting foran øynene på en venninne uten å ha avklart det på forhånd. Man vet ikke om de potensielt har noen restfølelser og hvordan det kan såre. Anonymkode: 38a85...767
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni Rart at venninnen din vil ha en du har vært bortpå, ja, men samtidig er han jo en fuckboy og tilsynelatende lett å ha løse forbindelser med. Kanskje ikke så rart at det er interessant for andre? Synes egentlig det er litt rart at du bryr deg, om du ikke har dypere følelser for han og deres relasjon er avsluttet. Anonymkode: ec37e...1c4 1
Hulderen Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Fwb er vel definisjonen på et forhold uten følelser. Så da burde ikke du ta deg nær av at hun ser andre verdier i ham enn kunn sex. 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå