Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg kan være litt sensitiv da jeg har vært utsatt for voldtekt i tenårene men fått behandling og kommet videre. Jeg er likevel veldig klar på mine intimgrenser (trodde jeg)… Men i det jeg skulle si hade til en veldig nær venninne og typen hennes (som er verdens mest trofaste og beste) så sa han mens vi ga hadeklem sa at han skulle gi meg en julefinger og stakk fingeren inn i rumpa mi… Hadde klær på og sånt og opplevde det ikke veldig seksuelt akkurat, og bestemte meg for å ikke bry meg om det, men et døgn etter irriterer det meg at jeg ikke sa ifra🤷‍♀️ for jeg synes det var ubehagelig også tør jeg ikke å si noe fordi jeg ikke vil gjøre venninnen min lei seg typ…

Anonymkode: ca5f2...70a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere håndtert det var spørsmålet mitt… :) Veldig glad i dem begge men sitter igjen litt skuffet da jeg nå føler at han plutselig er litt ekkel og ikke til å stole på… Eller er det en «kompis-greie» og ikke noe som man bør reagere på? 

Anonymkode: ca5f2...70a

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, det er dritekkelt.
Hva er en julefinger? Ikke er det jul heller? 

Du bør si rettut at det ikke er greit, du trenge rikke begrunne det med tidligere traumer heller. Hva blir det neste ellers? 

Anonymkode: 1b176...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen traumer, men hadde gitt beskjed om at dette er totalt uakseptabelt. En tar seg ikke til rette med andres kropp på den måten. Jeg hadde unngått en hver fysisk kontakt i fremtiden og jeg hadde vært litt betenkt på hvor mye plass jeg hadde gitt disse menneskene fremover. Dette er ikke normal adferd i mine øyne. 

Anonymkode: a24b8...5cf

• Liker 1
Skrevet

Ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...