Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg opplevde en SA i januar i år. Vi håper på en graviditet snart.

Forrige gang jeg var gravid var klitorisen min ekstremt følsom, og det er den nå også. 

Jeg er 11-12 dpo nå, men får negativ test med strimmel og har egentlig mistet håpet denne gangen..

Er det noen som har opplevd SA, som opplever at positiv graviditetstest slår ut sent etter SA? 

Anonymkode: f2497...614

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange bruker billige jallatester. Hvilke tester bruker du?

Anonymkode: d3d0c...0f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har inntrykk av at mange bruker billige jallatester. Hvilke tester bruker du?

Anonymkode: d3d0c...0f9

Tidligtest Metode fra Apotek 10ml

Skrevet

Har tre SA bak meg, men ikke merket noe forskjell i hvordan tester oppfører seg etter SA kontra før. Det jeg har funnet ut for min del er at veldige sene positive tester (noen dager etter IKM) og veldig tidlige (11-12dpo) er dårlig tegn for min del. 

Lykke til med prøvingen og husk at hver graviditet er ulik og at det ikke er din feil at SAen skjedde!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en SA og en MA. Med nåværende baby testet jeg positivt 11 dpo men da måtte man virkelig være flink å tolke testen for det var en såvidt synlig skygge. 12 dpo var det sterkere. 

Anonymkode: 388da...f8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 0.56):

Tidligtest Metode fra Apotek 10ml

Metode tidligtest er noe dritt! I fjor tok jeg den 10 dpo og den var blendahvit. 12 dpo tok jeg både Metode og Make Sure, og Make Sure var tydelig positiv, mens metode hadde en så svak strek at det nesten ikke var mulig å se. Og de skal liksom slå ut på mindre HCG enn Make Sure.

Jeg har en liten en på 3 måneder nå, så gravid var jeg. Vent noen dager og test igjen, eller kjøp et annet merke!

Skrevet

Ingen forskjell i når testene slår ut for min del, har 3 barn og 4 SA/MA. 

Anonymkode: f0a56...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...