AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Har snakket med en kollega (jobber i samme bedrift, men ikke samme avdeling) et par ganger som jeg ikke ser så ofte. Hun er søt, morsom og interessant. Ja, er er interessert. Er det greit å gi komplement for at hun lukter godt? I så fall, når er det innenfor å si det? Anonymkode: 5ea56...d19
Haldrup Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Å si til en dame at hun lukter godt er jo bare en validering for henne av at hun har valgt en god parfyme.... Det kan du fortelle henne en dag du passerer nærme i en heis eller kanskje i kantinen, trenger ikke være intimt... Kommer veldig an på personen, om hun er introvert eller ekstrovert, om hun byr på seg selv altså. Bruker hun derimot ikke parfyme og du tenker på hennes kroppslukt, da bør du kanskje være litt mer varsom.... Alle damer ønsker validering også selv om det ikke fører til noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har snakket med en kollega (jobber i samme bedrift, men ikke samme avdeling) et par ganger som jeg ikke ser så ofte. Hun er søt, morsom og interessant. Ja, er er interessert. Er det greit å gi komplement for at hun lukter godt? I så fall, når er det innenfor å si det? Anonymkode: 5ea56...d19 Når du er i et intimt forhold med noen. Ikke under noen omstendighet til en kollega. Anonymkode: 58eb8...c33 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Jeg sa til en annen dame i køen på butikken at hun hadde en veldig god parfyme og luktet godt 😅 Men det er annerledes når det kommer fra en mann som er interessert, spesielt i en kollega. Anonymkode: 8bd00...768 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Det er bare hyggelig å si at en dame lukter godt! Jeg blir veldig glad hvis elever eller kollegaer sier jeg lukter godt 😊 Anonymkode: ee74c...bc3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Egentlig burde vi bli mye flinkere til å gi komplimenter i dette landet! Si det vi tenker inni oss oftere! «Så nydelig kjole», «elsker solbrillene dine», «det er så hyggelig å møte deg i gangen på jobb, du er alltid så blid og har god energi». Anonymkode: ee74c...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Samboeren min kjente igjen parfymen min på ei annen dame på bussen, så han fikk lyst til å gi henne et kompliment for god parfyme, men lot være da han tenkte det ble rart 😄 Å si at noen lukter godt, behøver ikke å være noe intimt eller flørtende, si det til henne om dere spiser lunsj sammen, eller en annen setting hvor dere allerede er i «nærkontakt» da blir det mest naturlig. F.eks. «Jeg har lagt merke til at du lukter veldig godt, bruker du en spesiell parfyme?» Anonymkode: 28933...e6d
Daria Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Er det parfymen hennes du liker, går det an å kommentere det (men jeg ville sagt det sånn, heller enn "du lukter godt "). Hvis det ikke er åpenbart at det er parfyme involvert, er det å utttale deg positivt om en kvinnelig kollegaer kroppslukt tryggest å styre unna.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Du lukter så godt. Jeg elsker reker Anonymkode: 0e651...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå