Gå til innhold

Noen som har erfaring med at barn/ungdom får behandling for mikropenis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå i tenårene livet formes, og bestemmer mye fremover inn i voksenalderen. Ender han opp med mikro de neste årene, så er det ikke mye håp for han som mann. Men han lærer kanskje hvor brutale kvinner er da med tanke på at dagens kvinnfolk liker store utstyr, og nei, jeg driter i hva en eller annen dame på KG benekter at det ikke er tilfellet. Sikkert ei sliten ei på 50 år som skriver at "størrelse spiller ingen rolle", bla bla. 

Med en mikro, så har man bare to valg til slutt. Enten Incel eller Cuckold. Sistnevnte er i det minste mer vellykket når det gjelder penger, men selv her vil det oppstå utfordringer siden det ofte er mer selvsikre (arrogante) menn som også blir belønnet når det gjelder karriere. Så en mikro for en gutt - og senere mann - er som ei jente / kvinne uten bryster i det hele tatt. Litt sånn som du ser at kvinner fjerner begge bryst med operasjon for å hindre at de får en type kreft som jeg har glemt hva den heter. Tror Angelina Jolie fjernet dem sånn for noen år siden. Men altså, tenk å være sånn som tenåring. Det er ille. 

Det er veldig bra at du prøver noe i det minste, og reagerer for du vet innerst inne at tenårings-bitches i dag som etter hvert blir kvinner i 20-årene (akkurat som mange av dagens kvinner i 20-årene og 30-årene) er noen brutale mennesker som viser null nåde og kun forakt for menn de ikke anser "gode nok" til sex og forhold. 

Anonymkode: c1497...39e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er nå i tenårene livet formes, og bestemmer mye fremover inn i voksenalderen. Ender han opp med mikro de neste årene, så er det ikke mye håp for han som mann. Men han lærer kanskje hvor brutale kvinner er da med tanke på at dagens kvinnfolk liker store utstyr, og nei, jeg driter i hva en eller annen dame på KG benekter at det ikke er tilfellet. Sikkert ei sliten ei på 50 år som skriver at "størrelse spiller ingen rolle", bla bla. 

Med en mikro, så har man bare to valg til slutt. Enten Incel eller Cuckold. Sistnevnte er i det minste mer vellykket når det gjelder penger, men selv her vil det oppstå utfordringer siden det ofte er mer selvsikre (arrogante) menn som også blir belønnet når det gjelder karriere. Så en mikro for en gutt - og senere mann - er som ei jente / kvinne uten bryster i det hele tatt. Litt sånn som du ser at kvinner fjerner begge bryst med operasjon for å hindre at de får en type kreft som jeg har glemt hva den heter. Tror Angelina Jolie fjernet dem sånn for noen år siden. Men altså, tenk å være sånn som tenåring. Det er ille. 

Det er veldig bra at du prøver noe i det minste, og reagerer for du vet innerst inne at tenårings-bitches i dag som etter hvert blir kvinner i 20-årene (akkurat som mange av dagens kvinner i 20-årene og 30-årene) er noen brutale mennesker som viser null nåde og kun forakt for menn de ikke anser "gode nok" til sex og forhold. 

Anonymkode: c1497...39e

Kult at du skylder på damene for at menn blir incel. 

Anonymkode: e2ba3...65e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen har vel over 20 cm? Er du klar over hvor lav andel av befolkningen som har det ? Ha ha. Lite sannsynlig. 

Anonymkode: 4b81a...4bf

Skrevet

Barnelegene sjekker om penis er innenfor normalområdet ved fødsel. Hadde han hatt mikropenis ville det med stor sannsynlighet blitt fanget opp da.

Men han er bare 13 år. Han har igjen mye av puberteten enda. Testiklene begynner også å vokse før penis, så er disse fremdeles små er han trolig bare i begynnelsen av puberteten enda. Men ta en tur til fastlegen for å sjekke hormonstatus, slik at dere kan senke skuldrene og vente på vekst eller at det trengs behandling.

Skrevet

Noen svar her jeg klassifiserer som ren svada. Håper du TS har satt på litt filter før du leser. Og pust med magen!

Penis vokser i puberteten, mange tar etter mye i slutten på puberteten som kan vare frem til man er 20.

Stemmeskifte, kroppsbehåring, muskelmasse/ryggtavle, sex-nysgjerrighet vil jo også fortelle om puberteten er litt sen. Nå begynner jo den også når man er 9 for noen, og 15 år for andre. Google hva som er normalt!

Så er det om størrelse slapp vs erigert. Noen er 4 cm slapp, men 15 cm (normal) erigrert. Mens andre er 12 cm slapp og 12,5 cm erigrert - det er så individuelt. Og gjennomsnittet er ikke på langt nær 20 cm, men faktisk 13 cm i erigrert tilstand. Og noen er lange og tynne, mens noe er korte og tykke. Det har også noe å si om det nå skal diskuteres størrelse. Men det viktigste er at hodet til den med penisen er i orden.

Håper det ikke lages 12 høner av ei lita fjær. Det er hverdagen til en sårbar gutt det er snakk om! Det er nok dritt og kroppsfokus der ute.

• Liker 1
Skrevet

Her i huset prater vi om alt og slik jeg har forstått på min 14 åring så er ikke alle i hans klasse i puberteten ennå. Altså de er ikke i stemmeskifte og har ikke vokst noe spesielt. Han sier og at et par av de velger å dusje med bokser etter trening og slikt.

Når det er sagt så hadde jeg og vært bekymret om det ikke har vært noe endring fra barnet var småbarn til nå. Her så har alt vokst i takt med resten men spesielt etter puberteten som kom nærmest på dagen da han var 12.

Med tanke på at din tenåring selv har uttrykt bekymring så hadde jeg bestilt en legetime, om ikke mer for å vise at du tar han på alvor. Det er ikke snakk om å sykeliggjør noe her men han er jo tydelig bekymret og kanskje det kan hjelpe å prate med legen for ting kan jo fortsatt skje han er bare seinere ute i forhold til de andre rundt han. Kan ikke være lett å få kommentarer på dette når han er så ung.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Be om henvisning, og er det lang ventetid, så gå privat! Som mange nevner før meg, så er dette veldig viktig for menn, og antagelig noe dere kan gjøre noe med, men da er det viktig med tidlig behandling. 

Anonymkode: 1c48a...684

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dere er urolig skader ikke en prat med en lege, om ikke annet for betryg gutten. Eventuelt forhører dere om når dere burde reagere eller tegne på hormon feil på tenåringer.

Anonymkode: de4b2...f2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...