Gå til innhold

Tenner du på å tenke på partner ha sex med exen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke så mye på eksene hennes, men fantaserer ofte om at hun har sex med andre menn. Også mens vi har sex. Hun vet det, og noen ganger blir det litt «dirty talk» av det. Hun har prøvd andre menn også. Både uten meg, med meg som tilskuer og med meg som deltaker. 

Anonymkode: afd1f...a48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

På ingen måte...

Anonymkode: 6b645...137

-Og hadde det skjedd, ja så hadde det vert slutt også

Anonymkode: 826be...548

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Nei. 

Anonymkode: 9bdc2...fd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tenner du på å se for deg partner ha sex med exen/exer eller andre tidligere sexpartnere (som du vet om og har møtt)?

Under sex - Er dette noe du kan tenke på for å holde deg gående?

Dette er ikke en runketråd. Jeg ønsker ikke utdypende detaljer om sexen men ønsker å høre om andre også har disse tankene, og bruker de aktivt under akten. 

Anonymkode: 149af...72c

En X er en X for meg. Så han tenker jeg på minst mulig.

Hadde jeg begynt å tenke på han under sex så hadde jeg blitt redd for meg selv. Da hadde jeg tenkt at jeg har fryktelig klein og dårlig fantasi. Han misbrukte meg.

Kan forstå at noen kan tenke på det om sexen var bra, men likevel. Jeg liker ikke å se bakover, bare framover. Det har ikke vært enkelt i perioder, men det man øver på blir man god på tenker jeg om det.

Det finnes så mange andre deilige mennesker man kan fantasere om. Selv prøver jeg å ikke knytte opp fantasi mot spesifikke mennesker.

Fantasien er fri for tanken som jeg bruker å tenke. Det finner jeg veldig oppløftende. 

Anonymkode: 75081...180

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så pripne dere er.

Nei, jeg tenner vel ikke på at hun (min partner) har sex med en eks. Men jeg tenner på at hun har sex med andre menn. Dette er også noe vi utfører. Altså vi har et slags åpent forhold. Hun får lov å ha sex med andre menn, og jeg får lov å ha sex med andre damer. Vi har full åpenhet, ingen hemmeligheter. Det er spennende. Vi har holdt på i 5-6 år. Ingen problemer eller sjalusi. Vi prater om eventuelle utfordringer vi måtte komme over.

Vi har våre lyster, og vi er villige til å gi hverandre tillit. Det er uproblematisk, og det løfter sexlivet vårt.  

Anonymkode: f998b...390

Herregud, så løssluppen, spenningssøkende og generøs du er! Ganske innlysende at det ikke er et liv som passer/er ønskelig for de fleste...

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg begynt å tenke på han under sex så hadde jeg blitt redd for meg selv. Da hadde jeg tenkt at jeg har fryktelig klein og dårlig fantasi. Han misbrukte meg.

Kan forstå at noen kan tenke på det om sexen var bra, men likevel. Jeg liker ikke å se bakover, bare framover. Det har ikke vært enkelt i perioder, men det man øver på blir man god på tenker jeg om det.

Det finnes så mange andre deilige mennesker man kan fantasere om. Selv prøver jeg å ikke knytte opp fantasi mot spesifikke mennesker.

Fantasien er fri for tanken som jeg bruker å tenke. Det finner jeg veldig oppløftende. 

Spørsmålet var ikke om du tenner på å tenke på din eks når du har sex, men om du tenner på å tenke at partneren din har sex med sin eks.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, så løssluppen, spenningssøkende og generøs du er! Ganske innlysende at det ikke er et liv som passer/er ønskelig for de fleste...

«Et liv»??? Det er jo bare sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet var ikke om du tenner på å tenke på din eks når du har sex, men om du tenner på å tenke at partneren din har sex med sin eks.

Svaret går begge veier...

Så nei det tenner jeg ikke på.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så pripne dere er.

Nei, jeg tenner vel ikke på at hun (min partner) har sex med en eks. Men jeg tenner på at hun har sex med andre menn. Dette er også noe vi utfører. Altså vi har et slags åpent forhold. Hun får lov å ha sex med andre menn, og jeg får lov å ha sex med andre damer. Vi har full åpenhet, ingen hemmeligheter. Det er spennende. Vi har holdt på i 5-6 år. Ingen problemer eller sjalusi. Vi prater om eventuelle utfordringer vi måtte komme over.

Vi har våre lyster, og vi er villige til å gi hverandre tillit. Det er uproblematisk, og det løfter sexlivet vårt.  

Anonymkode: f998b...390

Hvordan handler det om tillit når dere aktivt et utro begge to? Det er jo ikke noe forhold, det er bare en fast pulevenn mens man er singel. 

Anonymkode: e0fba...7e3

AnonymBruker
Skrevet

Svaret går begge veier...

Så nei det tenner jeg ikke på.

Jeg tror de fleste av oss innimellom eller ofte fantaserer om andre når vi har sex. De som sier noe annet tror jeg lyver. Men at partneren min har sex med eksen har jeg aldri tenkt på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste av oss innimellom eller ofte fantaserer om andre når vi har sex. De som sier noe annet tror jeg lyver. Men at partneren min har sex med eksen har jeg aldri tenkt på. 

Det kommer nok litt an på hva man vektlegger. Jeg tenner veldig på handlinger, og fantasier som trigger det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan handler det om tillit når dere aktivt et utro begge to? Det er jo ikke noe forhold, det er bare en fast pulevenn mens man er singel. 

Anonymkode: e0fba...7e3

Det er det ikke opp til deg å definere. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok litt an på hva man vektlegger.

Tviler jeg på. De fleste fantaserer om andre. Det er et psykologisk faktum. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tviler jeg på. De fleste fantaserer om andre. Det er et psykologisk faktum. 

Jeg er ikke som alle andre...Bare man gjør det som fungerer for en selv, så tenker jeg det er det viktigste. Er ikke alt som kan defineres.

Å generalisere er en eneste stor fallgruve i mine øyne...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Å generalisere er en eneste stor fallgruve i mine øyne..

Kvantitativ forskning handler om å generalisere, da dette sier noe om tendenser og strukturer på samfunnsnivå. Det kan gi oss innsikt. Jeg tviler ikke på det du sier om dine fantasier, men oppfattet at du tvilte på en hovedtendens som det knapt kan være særlig kontroversielt å stille seg bak: De fleste av oss fantaserer seksuelt om andre enn partneren vår gjennom et langt samliv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvantitativ forskning handler om å generalisere, da dette sier noe om tendenser og strukturer på samfunnsnivå. Det kan gi oss innsikt. Jeg tviler ikke på det du sier om dine fantasier, men oppfattet at du tvilte på en hovedtendens som det knapt kan være særlig kontroversielt å stille seg bak: De fleste av oss fantaserer seksuelt om andre enn partneren vår gjennom et langt samliv. 

Jeg skriver kun utifra meg selv. Henviser til forskning om jeg opplever det er relevant. Fantasier er såpass personlig og individuelt så her har jeg veldig respekt for enkeltindividet. 

Jeg er nysgjerrig i forhold til tankemønster, erfaringer, fantasier og på hvilken måte det knyttes opp til individets seksualitet. Er opptatt av samspill og sammenhenger. 

Så tenker jeg det er veldig sunt å fantasere, og håper mange kan se på det som en berikelse. Dessverre er mange fantasier som skambelagte og det har jeg ikke sansen for.

AnonymBruker
Skrevet

Fantasier er såpass personlig og individuelt så her har jeg veldig respekt for enkeltindividet. 

Det er ingen motsetning mellom det å kunne si noe om hovedtendenser i seksualitet og samtidig erkjenne individuelle forskjeller. I så fall er det en konstruert motsetning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er ingen motsetning mellom det å kunne si noe om hovedtendenser i seksualitet og samtidig erkjenne individuelle forskjeller. I så fall er det en konstruert motsetning. 

Jeg har ikke skrevet at det er enten eller...Kun at jeg mener generaliseringer kan være en hindring fra å se enkeltindividet aka fallgruve. Synes det er en viktig påminnelse.

Ikke alle mennesker tenker slik, så da velger jeg å løfte det fram.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke at du tenker på din ex. Men at du tenkte på din partner ha seg med sine tidligere erobringer. :) 

Anonymkode: 149af...72c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjenner mer på brekninger 🤢

Anonymkode: 4ac1d...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...