AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:26 #1 Skrevet lørdag kl 21:26 Kjøpte basilikum plante på Kiwi i dag og så at den ikke var økologisk. Skulle lage salat med mozzarella ost, tomat og basilikum og det er ikke lett å vaske en krydderplante, så jeg spiste bare og lot det stå til. Anonymkode: ca2ac...43b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:29 #2 Skrevet lørdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøpte basilikum plante på Kiwi i dag og så at den ikke var økologisk. Skulle lage salat med mozzarella ost, tomat og basilikum og det er ikke lett å vaske en krydderplante, så jeg spiste bare og lot det stå til. Anonymkode: ca2ac...43b Det er jo bare å skylle bladene etter du har plukket de av 😅 Anonymkode: 04b68...32f 1
skrue Skrevet søndag kl 05:27 #3 Skrevet søndag kl 05:27 Økologisk eller ikke. Klipper av det jeg skal ha, legger i en sil og skyller. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:05 #4 Skrevet søndag kl 13:05 I dag lager jeg pastasaus og da glemte jeg å skylle bladene, men koker de i sausen Ts Anonymkode: ca2ac...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå