AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Kjøpte basilikum plante på Kiwi i dag og så at den ikke var økologisk. Skulle lage salat med mozzarella ost, tomat og basilikum og det er ikke lett å vaske en krydderplante, så jeg spiste bare og lot det stå til. Anonymkode: ca2ac...43b
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøpte basilikum plante på Kiwi i dag og så at den ikke var økologisk. Skulle lage salat med mozzarella ost, tomat og basilikum og det er ikke lett å vaske en krydderplante, så jeg spiste bare og lot det stå til. Anonymkode: ca2ac...43b Det er jo bare å skylle bladene etter du har plukket de av 😅 Anonymkode: 04b68...32f 1
skrue Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Økologisk eller ikke. Klipper av det jeg skal ha, legger i en sil og skyller. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni I dag lager jeg pastasaus og da glemte jeg å skylle bladene, men koker de i sausen Ts Anonymkode: ca2ac...43b
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Hvis den er laget på gartneri i Norge er det ganske safe. Sjelden de finner rester av sprøytemidler i norske. Men er de importerte er det oftere man finner tarmbakterier og sprøytemidler. Anonymkode: d733c...e38 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå