Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i Østerrike i slutten av mai, og der fikk jeg vite at det er vanlig med såkalt "netflixferie", altså at man drar til andre land i korte perioder (typ en helg) for å få tilgang til netflixkatalogene dems.

Er det vanlig i Norge?

Anonymkode: a819b...24d

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om 🤣🤣🤣 må vel være billigere å investere i VPN?

Anonymkode: aed58...047

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt dustete ut og unødvendig da det finnes vpn

Anonymkode: b9237...cc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Aldri hørt om 🤣🤣🤣 må vel være billigere å investere i VPN?

Anonymkode: aed58...047

De gjør jo en litt større greie ut av det også da, spiser god middag og bor på hotell. VPN er jo forresten også moralsk gråsone mtp piracy.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Høres helt dustete ut og unødvendig da det finnes vpn

Vi nordmenn henger jo som regel 5 år etter de på kontinentet, så kan jo hende at vi får øynene opp for det etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg var i Østerrike i slutten av mai, og der fikk jeg vite at det er vanlig med såkalt "netflixferie", altså at man drar til andre land i korte perioder (typ en helg) for å få tilgang til netflixkatalogene dems.

Er det vanlig i Norge?

"typ en helg"? Hva slags måte er det å snakke på? Det heter vel strengt tatt "for eksempel en helg". Ikke typ. 

Anonymkode: c9efd...795

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er ikke vanlig i Norge. Antagelig ikke spesielt vanlig noe annet sted heller. 

Anonymkode: 8780e...8e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De gjør jo en litt større greie ut av det også da, spiser god middag og bor på hotell. VPN er jo forresten også moralsk gråsone mtp piracy.

Å bo på hotell er ikke så stas at jeg opplever det som en større greie. Skjermen er til gjengjeld liten. 

Moralen min er at viss det er greit at jeg ser på dette i London så er det greit at jeg ser dette også Oslo. 

Se for deg viss spotify skulle begynte slik. Nei Sanbrina Carpenter kan kun streames i Asia de neste 3 årene. Og Taylor Swift kan du høre på over grensa til Sverige men ikke her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, dette er ikke vanlig i Norge. Antagelig ikke spesielt vanlig noe annet sted heller. 

Anonymkode: 8780e...8e1

Det er ikke så uvanlig i sentraleuropa, spesielt blant de som ikke tjener så mye.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å bo på hotell er ikke så stas at jeg opplever det som en større greie. Skjermen er til gjengjeld liten. 

Moralen min er at viss det er greit at jeg ser på dette i London så er det greit at jeg ser dette også Oslo. 

Se for deg viss spotify skulle begynte slik. Nei Sanbrina Carpenter kan kun streames i Asia de neste 3 årene. Og Taylor Swift kan du høre på over grensa til Sverige men ikke her. 

Vi er jo veldig bortskjemte i Norge, så det kan jo hende at det ikke blir like trendy her.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

"typ en helg"? Hva slags måte er det å snakke på? Det heter vel strengt tatt "for eksempel en helg". Ikke typ. 

Anonymkode: c9efd...795

Det er mange veier til Rom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...