Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke Dubai-sjokolade og gullblad smaker ikke noe. Så da kan jeg likegjerne kjøpe en vanlig softis, som ikke koster heroin

Anonymkode: dc781...679

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ingen ting med Dubai som tiltrekker meg. Et vulgært sted med tvilsomme «expats», influensere, skatteflyktninger, og lokalbefolkningen som benytter seg av slavearbeid. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er faktisk aldri noe med Dubai som noengang har fristet🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har aldri vært der, men på avstand har den byen (Dubai, ikke Drammen) et ganske godt innarbeidet badtaste-stempel. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke Dubai opprinnelse som pirat havn?

Føles at det fremdeles er sånn egentlig, burde vært jevnet med jorda sammen med Monaco egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

I Gdansk lager de en (Likør?) med bladgull i drikken. regner med at jeg nå er gull-belagt innvendig!

Anonymkode: 328d0...aa7

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor noen velger å kjøpe en sånn is? Da må ide ha mange penger til overs

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke funnet på å kjøpe noe med Dubai i navnet 

Anonymkode: c7b85...748

Skrevet

Ikke liker jeg pistasj, og ikke liker jeg noe som er forbundet med Dubai. Så det blir et stort fett nei fra min side til den isen.

Dukker sikkert opp noen skrytepaver i sosiale medier som står og gliser med en sånn is i hånden og tydelig tekst under hva slags is det er og hva det koster... (ingen vits å kjøpe den om ikke alle på sosiale medier får vite det, vet du!)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...