Perine Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Ha ha 🤣, løp og kjøp, den er grisebillig, kun 500 kr. Opplev Norges dyreste softis med gull og pistasjnøtter i Drammen
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Liker ikke Dubai-sjokolade og gullblad smaker ikke noe. Så da kan jeg likegjerne kjøpe en vanlig softis, som ikke koster heroin Anonymkode: dc781...679 1
000VF000 Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Det er ingen ting med Dubai som tiltrekker meg. Et vulgært sted med tvilsomme «expats», influensere, skatteflyktninger, og lokalbefolkningen som benytter seg av slavearbeid. 3 4
Macro Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Det er faktisk aldri noe med Dubai som noengang har fristet🙈 2 2
skrue Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Har aldri vært der, men på avstand har den byen (Dubai, ikke Drammen) et ganske godt innarbeidet badtaste-stempel. 1
NakenPanda Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Hadde ikke Dubai opprinnelse som pirat havn? Føles at det fremdeles er sånn egentlig, burde vært jevnet med jorda sammen med Monaco egentlig.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni I Gdansk lager de en (Likør?) med bladgull i drikken. regner med at jeg nå er gull-belagt innvendig! Anonymkode: 328d0...aa7
exictence Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Jeg lurer på hvorfor noen velger å kjøpe en sånn is? Da må ide ha mange penger til overs
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Kunne ikke funnet på å kjøpe noe med Dubai i navnet Anonymkode: c7b85...748
Million Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Ikke liker jeg pistasj, og ikke liker jeg noe som er forbundet med Dubai. Så det blir et stort fett nei fra min side til den isen. Dukker sikkert opp noen skrytepaver i sosiale medier som står og gliser med en sånn is i hånden og tydelig tekst under hva slags is det er og hva det koster... (ingen vits å kjøpe den om ikke alle på sosiale medier får vite det, vet du!) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå